Ticho a klid + malé DIY

Dvě slova, která nesou poselství nového designu MA MAISON BLANCHE. Proto miluju bílou barvu a neutrální prostor kolem sebe. Jedině ten mi umožňuje myslet barevně a tvořit. Změna přišla s novým rokem, dozrála s jarním úklidem (nejen doma), zrodila se před začátkem léta, jako před šesti lety můj blog a znamená odpoutání se od minulosti a od všeho nepotřebného, ale také nový začátek a prostor, kde vynikne jen to nejdůležitější. Je rovněž návratem k jednoduchosti, protože méně (četnosti) je někdy více (kvality), což se projeví i v nových příspěvcích, doufám.

Největší díky patří Kláře z designinwhite, která mi ji pomohla zrealizovat podle mých představ, technicky zaštítit a dotáhnout do konce, sama bych to nezvládla! Mám z ní velkou radost, protože mi přinesla spoustu nové energie a chuti do nového. A přála bych si, aby jste ji alespoň trošku pocítili stejně...

Teď už ale k novým vizitkám. Pro někoho přežitek, pro mě malý dárek pro druhého, aby na vás nezapomněl. Ty moje jsou na půl DIY. U kvalitního digitálního tisku i větší gramáže papíru se nevyplatí dělat kompromisy, ale chtěla jsem trošku experimentovat. Na stylecookbook.cz jsem narazila na skvělý tip, jak namalovat vizitkám hrany zlatým fixem. Viděla jsem stejný nápad i se zlatým sprejem, jenže mi přišel mnohem složitější a vizitky by se mohly zničit. Jak už mě znáte, s trpěivostí se nekamarádím, zlatý fix jsem doma nenašla, ale vánoční zlatý dekorační sprej, se kterým jsem to nakonec riskla. No, není to dokonalé, ale příště určitě vše vychytám! Pokud chcete vyzkoušet jedno nebo druhé taky, použila jsem stejný postup jako Simone TADY + jsem ještě po sundání gumiček vizitky zatížila a dosprejovala zbytek.

Užívejte slunečného víkendu a budu se těšit zase v novém příště!



21 komentářů

  1. Šárko, moc hezky napsané.... Člověk tak nějak časem, zkušenostmi, okolnostmi (ať už chtěnými nebo nechtěnými) dozrává v životě ke změnám a to je dobře. Dává mu to možnost dívat se na věci kolem sebe zase trochu jinak, vyvíjet se a posouvat se dál.... Přeju ti, ať se daří a tobě určitě bude :-)
    Šárka
    P.S. Vizitky jsou nádherné!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Šári, přesně tak, změny jsou třeba a já je mám ráda, vždy totiž přinesou něco lepšího a nikdy není třeba se bát ;-)
      Velké díky za vše!

      Vymazat
  2. Šárko nejprve musím pochválit nový design, je opravdu krásný, čistý a jednoduchý, moc se mi to líbí. A vizitky se ti moc povedly! Jsi dobrá, že jsi to zvládla s tím sprejem, já jsem posera a radši jsem si koupila zlatý fix, se sprejem bychom měli zlatou minimálně půlku bytu, jak se znám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi to mám radost! No, nebylo to jednoduché a ani výsledek není dokonalý, ale nezničila jsem je a to je nejdůležitější! :-D Měj se krásně a za návštěvu díky ;-)

      Vymazat
  3. Moc hezké Šárko! Tak vstříc nových začátkům!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli děkuji za podporu a moc zdravím!

      Vymazat
  4. Šárko, blog se povedl, je čistý, přehledný, jednoduchý, vkusný. Mám pocit, že jsem zabrousila na nějaký zahraniční, protože nový vzhled překračuje české rozměry! Gratuluju. Budu muset s tím svým taky něco udělat! Měj hezký den, A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anni, děkuji za takovou poklonu, té se teda fakt vážim, jsi zlato :-*

      Vymazat
  5. Moc pěkné a design se parádně povedl!

    OdpovědětVymazat
  6. Občas je potřeba věci zjednodušit, aby vyniklo to podstatné. Šárko, nejenže to dobře vypadá (blog i vizitky), ale také se mi líbí ta filozofie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko tak to mám radost, hlavně vše uvést do praxe ;-)

      Vymazat
  7. Šárko, vizitky se moc povedly. Jsou jednoduché, elegantní, stylové. Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni moc mě těší, že se líbí, dekuji :-)

      Vymazat
  8. Šárko, moc povedené vizitky...i v reálu :-)! Krásné dny a díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci děkuji a ať Ti novinky dělají radost.

      Vymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Mě by naopak potěšilo, ABYSTE si po sobě kontrolovala gramatické chyby. Chcete se prezentovat na úrovni, ale gramatické chyby snižují úroveň psaného projevu. Vím, že to mnozí vnímají jako prkotiny, ale veřejné publikování s pravopisnými chybami není estetické.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, prezentuji se taková, jaká jsem a určitě ne dokonalá. I když se snažím články po sobě kontrolovat, určitě se můžes stát, že mi něco utěče nebo není v mých znalostech. Proto UVÍTÁM, když mě na konkrétní věc upozorníte a ráda chybu opravím. Děkuji, śárka

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.