Přijďte si naposledy udělat radost...

...na můj e-shop Ma Maison Blanche, který 30. 6. 2014 zcela končí. Během června tak vyprodávám veškerý zbylý sortiment za nejnižší možné ceny (kromě dekorací z MMB kolekce). 

Proto neváhejte, než budou ty nejlepší kousky pryč!


http://www.mamaisonblanche.cz/

Ano, je to opravdu tak a i když rozhodování nebylo jednoduché a nějaký čas trvalo, věřím, že jsem se rozhodla správně. Všem fanouškům, zákazníkům i obdivovatelům moc děkuji za báječnou přízeň, podporu i pochopení, zvu vás na poslední nákup a pokud budete chtít se o tuto informaci podělit dál na svém blogu nebo facebooku a s výprodejem mi pomůžete, budu moc ráda!


A co bude dál? 

Můj blog s novým designem, který bude pokračovat s novými výzvami a snad i větším množstvím času na něj dál! O prázdninách blog současný e-shop zcela nahradí a připojí se již k němu pouze malý obchůdek pro radost, který bude jeho součástí...



http://www.mamaisonblanche.cz/slevy.html



Všem, kteří zůstáváte velké díky a co se nově připojujete srdečné přivítání, určitě bude vždy o čem číst ;-)


Bylo a je mi s vámi skvěle!




9 komentářů

  1. Jeee to jsou novinky. Zkusím to zmínit na blogu. A moc se těším s čím novým příjdeš :) Držím palce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Radko, jojo, novinky! Moc zdravím a děkuju ;-)

      Vymazat
  2. Ahoj Šári, zrovna dnes jsem si to nakoukla na Tvůj e-shop a tam to už zjistila...No favority bych tam měla, tak si zkusím pospíšit, pokud mi bude přáno udělat si radost ;). Určitě se i tak máme od Tebe stále na co těšit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, vše mizí opravdu rychle, alespoň bude zase místo pro něco nového. Budu se těšit a děkuji za přáníčko! Trochu nestíhám, ale zase písnu, papa :-*

      Vymazat
  3. Ahoj, tak to si ma teda teraz normalne zabila :(, tak ja sa poponahlam s tou mojou objednavkou este tento mesiac, aby si s tym nemala problemy,
    verim, ze novy design blogu a ostatne veci, ktore chystas budu ako vy hovorite pecka, tak sa tesim a drzim palce :), ja zostavam a budem navstevovat tvoj blog aj nadalej, ved kde inde by som si chodila pre inspiracie :)
    papapapa
    Lucka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci tak to mě mrzí, nechtěla jsem to šířit předčasně, ale vše máš u mě schované i se slevou samozřejmě ;-). A já moc díky za podporu a Tvou milou přízeň, velkou pusu :-*

      Vymazat
  4. Šárko, tak na jednu starnu je to škoda MMB byl můj oblíbený :-))), ale těším na nové věci tady u Tebe. Poslední objednávku už jsem udělala, tak hodně štěstí s novými projekty!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Luci, to je milé, děkuju :-* Už je zabaleno, do víkendu snad bude u Tebe ;-)

      Vymazat
  5. Šárka teším sa na všetko nové u Teba, bude to určite super. Držím palce. Andrea

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.