Nad pracovním stolem

Ulrika Eleonora našla konečně svoje místo společně s novou bílou designovou rukou Hand od Bloomingville a s porcelánovým talířem od Design Letters, tak jsem vám je musela vyfotit. A to jsem chtěla původně uklidit a převléknout do nového můj beauty koutek v ložnici. Porcelánová ruka měla být na šperky a talíř na svačinu, ale vše je opět jinak. Nejlépe se prostě věci vyvíjejí spontánně.

Malá jezevčice od švédské designérky Lisy Bengtsson je od Renaty z kokinodesign a dlouho čekala na vhodný rám. Navíc jsem se jako vždy nemohla rozhodnout, která zvítězí. Nakonec vyhrála Ulrika, protože i já se ráda parádím a navíc díky svým eklektickým šperkům výborně doplňuje rustikální část našeho domova. Ve skutečnosti je opravdu nádherná a roztomilá, je radost ji mít nad pracovním stolem. Celý bych si jej opět přála vyfotit alespoň s novou podložkou pod myš od Vitry. Na nový stůl na míru, lampičku od Artemide a Minimaca raději radši nemyslím.

Taky měl být tento post jen o fotkách, ale když už jsem se o Lise zmínila, musím opět připojit její úžasný web www.studiolisabengtsson.se. Najdete zde další skvělý skandinávský design, který je kupodivu plný barev, vzorů a obrosvské hravosti. Tak třeba inspo na víkend...

Ať se vydaří!


13 komentářů

  1. Odpovědi
    1. Thank you Kasia and also for visit. Have a nice weekend

      Vymazat
  2. WOW....a aj ta policka je super, taku uz dlho zhanam a nemozem ju nikde najst :(
    Krasny vikend Sarka!
    Lucka

    OdpovědětVymazat
  3. Luci mají je v Ikea dvě barvy a dvě velikosti ;-).

    Hezký víkend též!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Praveze som taku u nas v Ikea nenasla, uz asi mesiac, dva dozadu som pozerala a nenasla som ani teraz :(, mohla by si mi napisat, ako sa ta policka vola, prosim Ta? A ak uz takto podla nazvu nenajdem, tak ju fakt nemajuuuu :( co by bola pre mna skoda.
      Dakujem!
      Lucka

      Vymazat
    2. To je tedy zvláštní, na stránkách je tady http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/categories/departments/decoration/16305/

      Vymazat
  4. Šárko, ty tvoje fotky prostě miluji. Jinak jezevčice nemá chybu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro jé, díky moc za milou pochvalu :-)! Zdravím!

      Vymazat
  5. Hezky máš na stolem, jen co je pravda! A ta jezevčí královna, ta je tedy fakt krásná!
    Krásnou nedělí Šárko!

    PS: stále nemám fakturu, je to info šum, nebo jen nestíháš?
    Pa, H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli, se picnu, poslala jsem znovu mailíkem :-ú, dorazilo? Moc díky za pochvalu i návštěvu a přeji pohodové pondělí :-*

      Vymazat
  6. Luci, zase jsi mile překvapila, jak jinak :-) I já jsem teď do černobíla, jak prší a je zima, nemám na barvy chuť. Kdyby měla prostor na pracovním stolem tak hezký jako Ty, moc bych toho neudělala. Koukala bych se pořád kolem, teda spíš nahoru. Opravdu se Ti to moc povedlo. Hezký víkend,Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni tak to mě moc těší :-) Však já na ni pořád zbožně koukám i když mám vedle sebe v pelíčku velkého živého svého miláčka :-D. Doufám, že se léto vrátí, tak ho doma přivolám alespoň dekoracemi a bílou nahradím smetanovou. Měj se krásně a díky ještě jednou :-*

      Vymazat
  7. Šári, nááááádhera !!!! Marki

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.