MNG shopping

Stokrát si říkám, že už si nesmím nic koupit (tento měsíc, léto...) na sebe a stokrát to poruším! Dnes večer na shop.mango.com, které jsem už před pár lety odepsala a "náhodou" jsem jej zase objevila. A to jsem neměla dělat - úžasné kousky v letních slevách od 149 Kč, nad 2000 Kč doprava zdarma a doručení do 2-5 pracovních dní zní víc než skvěle!

Jaký máte šatník, tak bydlíte a naopak. Kdysi jsem na toto heslo narazila a u mě platí na 100 %. Mám ráda spíš kvalitní, nadčasové, jednoduché basic kousky v neutrálních barvách a trička s typografií, které pak kombinuji podle nálady a příležitosti s výraznými doplňky. Vždycky, když mě můj drahý nebo sestřička donutí do nějaké výrazné barvy či vzoru, obvykle mám pak problém onu věc nosit, ale třeba pudrově růžová nebo mintová je už třetí léto samozřejmostí. Ale barva, která mě tento rok opravdu začala bavit je červená! Takže začínám pomalu a opatrně. A bude i u nás doma? Uvidíte...

Příští týden vše dorazí, tak jsem zvědavá. Máte někdo zkušenosti? Dobrou noc a mango nebo mango outlet navštivte jen na vlastní nebezpečí!

Můj výběr níže...


10 komentářů

  1. Tak s těmi vzory to znám. Loni jsem si koupila hedvábný top mango za šílený peníz a měla ho jednou na sobě! Červená mi v šatníku nechybí ani na podzim, ani na léto. Nejoblíbenější mám červeno-bílé kostkované letní šaty, škoda, že momentálně je to na svetr :-) Ale červený taky mám, i dvě červené kabelky by se našly :-) Za mě červená ano! Tak jsem zvědavá na tvoje úlovky! Pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru tak to jsi na tom s červenou v šatníku opravdu skvěle! Vše, co mám na fotkách jsem ulovila ehm, snad to bude stát za to ;-)

      Krásný víkend!

      Vymazat
  2. Díky za tip, trošku jsem provětrala peněženku :-D. Červenou můžu, k mému barevnému typu se hodí poněvadž v ní nevypadám tak bledě ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti asi tak, kdo by odolal, že? Já mám tmavé vlasy, tak snad taky dobrý. Zdravím!

      Vymazat
  3. Krásný výběr!
    Úplně jsi mě dostala tím heslem s bydlením, ještě jsem ho nikdy neslyšela a nemůžu uvěřit jak velká pravda to je :o).
    Nedávno jsem si v Mangu pořídila kabelku a nejspíš neodolám... A znovu omrknu co mají nového :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deniso je to skvělé a fakt to asi funguje a docela to pomůže ujasnit si názor na věc. Úspěšný lov ;-)

      Vymazat
  4. Červený top a boty bych si nejspíš vybrala i já :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro na botky se těším a jsem zvědavá. Nakupujte letní věci, když je venku pořád na lehký svetřík :-/

      Vymazat
  5. Šárko, na mango nakupuje už dlouho Terka a já taky. Zboží zatím vždy přišlo perfektně zabalené (sako s ramínkem a igelitovým obalem...) a v pořádku. Nemůžeme si stěžovat.
    Děkuji za mail a zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli, tak to je paráda nebo vlastně hrůza, do mého seznamu přibude další pravidelně navštěvovaný e-shop s módou :-D. Krásnou dovolenou má milá!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.