Insta novinky

Předprázdninový měsíc červen se blíží ke konci a opět mi přinesl několik novinek. Plánovaných či neplánovaných, domů i do šatníku. Na mém instagramu tak mám radost z nového černobílého stylového servírovacího prkénka Triangle Black od Ferm Living / kosmetického zrcátka z kolekce Ikea PS 2014, které mě naprosto uchvátilo svým neotřelým designem / jednoduché krémové tuniky a šatů v jednom Vero Moda na léto a z několika slunečních brýlí (nikdy jich není dost) / porcelánových hrnečků Design Letters, takže má sbírka je už kompletní / fantastických kožených botiček na klínu ve zlatobílé kombinaci překvapivě od Bati / kvalitního a výkonného mixéru Zelmer, se kterým můžu denně snídat mé milované smoothie / ještě pár drobností z Ikea / ale hlavně z nové dlažby, která se bude tento týden v nově zrekonstruovaném přízemí pokládat. Proto se těším na konec školního roku neskutečně, i když mám už pár let školu za sebou...

Prožijte jej v klidu a pohodě a doufám, že se ještě do vysvědčení uvidíme!


11 komentářů

  1. Ahoj Šárko, vše je luxusní, moc se mi to líbí, nejnádhernější jsou botky na klínu, úžasné! Přeji krásné těšení na nové přízemí :). Hezký den, Veronika.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Veroniko, našla jsem je náhodou a zbláznila jsem se do nich! Díky i za návštěvu, měj se hezky

      Vymazat
  2. Šárko, ta podlaha je dokonalá! Skvělá volba ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru můj drahý měl trochu představu jinou, ale nakonec naštěstí ustoupil a já jsem nejšťastnější!

      Vymazat
  3. Všechno úžasný! To zrcátko je skvělý. A ty boty...jen chodit bych v nich neuměla:-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko díky, zrcátko byl spontánní nákup i botky. Já taky podpatky vyloženě neovládám, ale občas jsem za dámu ráda ;-)

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.