Černá nebo bílá Pia Wallén

Nebo šedá? Jediný důvod, proč mi ještě žádný kousek od švédské designérky Pii Wallén neříká pane je, že se stále nemohu rozhodnout, jaké (ne)barevné provedení? A to jsem si tolik přála, aby se její produkty u nás prodávaly! Protože přesně vystihují vše, co mám ráda - jednoduchý design, tradici i kvalitu. Ačkoliv je křížek pro seveřany symbol naděje, někomu připomíná spíš zdravotnictví a mě zase jako grafičce nic jiného, než jedno velké plus.

Doufám, že se rozhodnu a tác Cross Tray společně s dekou Cross Blanket, které jste už u nás oboje viděli (ZDE), brzy zabydlím. Nebo opravdu počkám na novou sedačku a jídelní stůl, kde by oboje mělo mít své čestné místo a podle jejich designu doladím zbytek. Snad to bude co nejdříve, nemůžu se dočkat!

Pokud také máte rádi bytové doplňky od Pii Wallén, doporučuji navštívit také její web (viz obrázek dole), kde najdete i další originální produkci z její tvorby, např. masivní šperky ve tvaru řetězu. U nás Piu zakoupíte na Nordic Day TADY.

Hezký den a i když je u nás vše vzhůru nohama a spousta práce, snad opět něco nového vyfotím ;-).



http://www.piawallen.se/contact-i-48.aspx

9 komentářů

  1. Ahoj Šárko, nej nej nej věc je šedá deka...Tác mi moc neříká, ale deku, deku tu můžu! :) Hezký den Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni je nádherná! Zatím se přikláním k ní, mám totiž jednu pruhovanou černobílou.
      Také pěkný den, papa

      Vymazat
  2. aj aj...
    deka šedá a tácka biela...keďže na originál teraz nemám, mám pripravenú starú tácku a farby v spreji....a budem fejkovať....hmmm....čo už, keď to je taký fantastický dizajn...už čoskoro u mňa...
    jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani zatím to vidím stejně, tak uvidíme. Já střádám do prasátka, originál je jen jeden, ale nějaké křížkové DIY taky chystám. Ať se dílo podaří! :-)

      Vymazat
  3. Jéé, a mně se zase víc líbí deka černá a tác bílý :-D Sto lidí, sto chutí :-D :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári přesně tak, na severu je oblíbená černobílá, šedá deka je vidět málo a vede u nás, je to zajímavé! :-D

      Vymazat
  4. Milá Šárko, není divu, že se nemůžeš rozhodnout, co se barvy týče. U mě to bylo podobné. Nakonec mám doma white Cross tray a rozhodla jsem se, že deku budeme mít černou. Je to přece jen klasika, je nádherná! Šedá se mi možná líbí přeci jen o trošičku méně, ale do dětské postýlky by se hodila, takže asi bude v malé variantě pro Amálku. :) Tak je budu mít obě. ;) Zdravím, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Veroniko, vlastně jsem uvažovala stejně, jen mi zatím chybí to mimi :-D. Už see těším, jak to bude u vás slušet i dece. Máš skvělý vkus!
      Díky za návštěvu a krásný víkend.

      Vymazat
    2. Šárko, jsi moc milá! :)
      To mimi jistě taky bude, až přijde čas a dětský pokojíček u Tebe..., to se jistě budeme kochat! :)
      Na deky se moc těším, šetřím, šetřím do prasátka... ;)
      I Tobě krásné, teď už oficiálně letní dny, Veronika. :)

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.