Výherci májové giveaway

Málem bych zapomněla! 
Nejprve pár vět na úvod a velké poděkování za všechny milé komentáře, 
které jsem všechny poctivě přečetla a za překvapivou shodu, že se vám můj blog líbí takový, jaký je a moc byste neměnili. To mě potěšilo nejvíc a nebojte, nebudu! 


Stále bude na stejné vlně a ve stejném duchu s tím, že se budu věnovat více na moje i vaše přání tipům na nákup, skandinávskému designu a novým trendům, inspirativním interiérům a fotkám z našeho bydlení, které doufám budou přibývat společně s našemi novými prostory, na to se opravdu těším! 

Jen více o DIY asi můj blog zase tak moc nebude, nápadů je kolem spousty (pochybuju, že bych vymyslela něco nového), vyloženě manuální zručností neoplývám (nepočítám natírání a práci s myší a tabletem) a moje práce je natolik kreativní, že veškeré DIY poslední dobou vyčerpám na ni. Ale když se zadaří a bude, určitě se budu snažit, aby stálo za to ;-)...




Tak, už vás nebudu déle napínat...


1. výhru 
+ malé mýdélko MMB Beauty lotos & bavlna získává

Jana Vilášková

(komentář č. 18)
a 2. výhru

+ malé mýdélko MMB Beauty čokoláda & kokos putuje k

Annie

(komentář č. 6)


Milé dámy, gratuluji vám a prosím napiště mi na info@mamaisonblanche.cz vaši adresu (příp. pro ČP telefon) a názvy dvou plakátů, které jste si vybraly ;-)




Vám ostatním ještě jednou děkuji za účast, komentáře i hlasování a přeji vám kouzelný prvomájový večer plný lásky :-*





3 komentáře

  1. Jéé, Šárko, mám upřímnou radost! Děkuju, děkuju! Udělalo mi to velkou radost, právě doma ležím se zablokovanými zády a tohle mě vzpružilo! Během dne pošlu email, musím pěčlivě vybrat, které dva plakáty by se mi líbily:) Krásný pátek, A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Annie, tak to jsem ráda, že výhra potěšila, právě jsem mailík poslala ;-). A hlavně brzké uzdravení a krásný květen! Gratuluji, děkuji ;-)

      Vymazat
  2. Holkám moc gratuluju a tobě Šári, děkujeme za nádhernou giveaway ....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.