V peřinách

Tak došla řada i na mě a vlastně proč ne, venku celý den lije a lije, takže pro tenhle putovní tag den jako stvořený! A třeba se o mě zase dozvíte něco nového...

 Může za to Markétka z blogu mitliversmukt.blogspot.dk, protože byla zvědavá, v čem spím a náhodou se trefila právě do dne, kdy mi poštou přišlo nové pyžamo s županem :-). 
Takže jdeme na to!



Bez čeho už půl roku neodchazím do peřin?
Bez mobilu, tabletu a krému na ruce a je to víc než půl roku.

 
 
Svůdné Sansoussi nebo pohodlné pyžamo?
Pohodlné pyžamo s dlouhým rukávem, nohavicemi, teplé ponožky a někdy i deka navíc. Jsem neskutečná zmrzlina. Ale když je opravdu teplo, ráda měním za svůdné košilky.


 
 
 Kniha?
Čtu hlavně ve vaně a čím dál méně. Tablet bych ale chtěla opět nahradit knížkami a vrátit je zpátky do postele. To se mi možná podaří, protože se mi rozbil a dvě nové jsem si pořídila, alespoň na just look at pictures.
 
 
Sklenička něčeho dobrého před spaním?
Před spaním zásadně nepiju, komu by se chtělo uprostřed noci vstávat. Alkohol ani káva mi nechutná a piju obojí jen ve vyjímečných případech. Jinak přes den vlažnou vodu s citrónem, ovocné a bylinkové čaje, mošty nebo smoothie. A když už zhřeším, nejraději horkou čokoládou nebo jahodovým Polarem.


Kosmetické rituály?
Ráno precizní nalíčení, večer precizní odlíčení s vyjímkou celého dne v peřinách. Ob den plná vana horké vody. Jednou za čas peeling, maska a detoxikační koupel. Oblíbila jsem si přírodní kosmetiku, kterou jsem nahradila kompletně také veškerou drogerii včetně úklidových prostředků. Na pleť Mádaru, na tělo a vlasy Natura Sibericu a MMB přírodní mýdla a veškerou dekorativní kosmetiku Lily Lolo. Jsem maximálně spokojená, po dlouhém hledání jsem našla to pravé a neměnila bych.


 
Chrápu?
Ano. Jednou za 2 měsíce na 5 minut když si blbě lehnu. Můj drahý mě stačí okamžitě probudit, aby mohl spát dál...

 
Snídaně do postele?
Klidně i večeře. Neznám příjemnější místo na všechny oblíbené činnosti!
 
 
  
Děkuji vám za pozornost a štafetu předávám dále Simče z blogu www.stylecookbook.cz, protože u ní v peřinách to musí být opravdu stylové, Martině z bellarose.blogspot.cz, aby se na chvilku odreagovala a poodhalila nám kousek svého soukromí a Raduš z radushstyle.blogspot.cz, jejíž ložnice je nádherná a zaslouží si opět odpočinek a my nějaký článeček na blogu, sííím :-).

Takže milé dámy, budete-li mít čas a chuť pokračovat, já se budu opravdu těšit na vaše odpovědi!



Pohodový odpočinkový víkend a mnoho pozdravů


9 komentářů

  1. Vzorně zodpovězené otázky :o)
    Hezký večer Šárko! Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Výstižné :) Sháním taky pěkný župan, jako župan, ne župánek. Tenhle se mi moc zamlouvá :) Hezké dny Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko je fakt úžasný! přesně to se mi teď taky splnilo ;-)

      Vymazat
  3. Krásné fotečky jako vždy a moc pěkné pyžamko..
    Ten balzám na ruce Compagnie de Provence anýz a pačuli mám také, ale vůně je na mě moc výrazná, proto prodávám. Spíše mi vyhovuje černý jasmín. Ale jako dekorace koupelny nebo nočního stolečku jsou krémy úžasné.
    Bára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro děkuji! Právě já myslela, že mi bude voňet anýz a bylo to právě naopak, jsem nadšená z pačuli :-D. Jojo, obaly jsou stylovka. Krásný den!

      Vymazat
  4. Napsala jsi to tak krásně, že na mě úplně dosáhla ta atmosféra poklidného večera ve vašem úžasném bytečku.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.