Trend - zdravotní pantofle jsou zpět!

Jak už jistě víte, stejně jako miluju nové trendy v bydlení společně s bytovými doplňky, stejně tak je mou druhou láskou móda a veškeré módní doplňky. A hlavně boty! Dá se s nimi oživit originální outfit a stejně tak můžou být nadčasovou klasikou ve vašem botníku jako třeba designová váza ve vaší vitríně :-).

Tento rok mě opravdu dostal trend zdravotních pantoflí. Protože moje nožky potřebují komfort a pohodlí a samozřejmě, musí krásně vypadat, určitě si je pořídím. Jak vypadají klasické "birkenstocks" z devadesátek, které hlásí velký návrat se můžete podívat na fotkách níže... 

Líbí nebo ne?




Objevují se na módních přehlídkách, nosí je celebrity, bloggerky, ženy, muži i děti... 







Ačkoliv černá a bílá a klasický styl vedou, mně se líbí hlavně typy sandálů nebo žabek i barevné grafické vzory. Budou na jarní a letní celodenní nošení a chození po výletech ideální!






Obě tyto kolekce jsou od německé značky Birkis. Můžete je zakoupit ZDE a budu z nich vybírat i já...





Majitelka tohoto e-shopu je totiž čtenářkou mého blogu a rozhodně ví, jak mi udělat radost. Speciálně pro mě a všechny mé čtenáře nám poskytla na její úžasnou zdravotní obuv a veškerý sortiment, mezi který mimo jiné patří také stylové doplňky pro miminka, 10% slevu! Takže pokud chcete vyzkoušet nové trendy, nebo doplnit klasiku, kterou už možná léta nosíte, neváhejte, 
akce platí pouze do 31. 5. 2014!!!

(Stejné podmínky slevy i poštovného platí také pro Slovensko, sleva vám bude odečtena po zadání slevového kódu wyFX do příslušného políčka))



Stylové zdravotní pantofle




A jestli u mě vyhrála černobílá kombinace nebo barevné vzory uvidíte zase příště ;-).


Mějte se fajn a Lenko děkujeme!



20 komentářů

  1. Vyzeraju fantasticky! Vobec si som nemala problem vybrat si viacere:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak je velký váběr, je to opravdu nejtěžší! :-)

      Vymazat
  2. Návrat tohto trendu pozorujem už dlhší čas, ale nedokážem mu prísť na chuť. Možno to bude tým, že som ich ako dieťa bola nútená nosiť, kvôli plochým nôžkam a ja som ich nenávidela, pretože som chcela mať krásne farebné botičky ako ostatné dievčatá :-) Nuž, ale inak proti tomu nemám nič, netvrdím, že to nemôže vyzerať dobre... Ale u mňa nie :-) Maj krásny týždeň, Šári!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo moje mamka by z toho taky měla radost, že si je chci konečně pořídit dobrovolně, ale i z tohohle důvodu když už, tak raději ty žabky než klasické pantofle ;-). děkuji za zastavení se, měj se moc fajn!

      Vymazat
  3. Birkenstocks mám ve třech barvách a posledních šest let je to moje nejoblíbenější letní obuv. Hodí se k šatům i skinny jeanům a jsou strašně pohodlné! Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano jejich univerzálnost je opravdu skvělá, já mám zatím jedny na doma, ale ráda bych to změnila :-). Hezký den!

      Vymazat
  4. Za mě rozhodně ne, tento trend mě nechává výjimečně naprosto chladnou, ale musím uznat, že jsi vybrala opravdu stylové fotky! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi děkuju! My jsme hold ta generace, co je asi musela v mládí nosit ne moc dobrovolbě :-D!

      Vymazat
  5. Vypadají skvěle. Když ale já se bojím objednávat boty přes internet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už objednávám i boty, když vím, že střih bude bez problémů. U těchto doporučuji o číslo menší aby dobře seděly. Naštěstí jde vždy všechno vrátit nebo vyměnit, ale zatím se mi to stalo jenom vyjímečně ;-). Hezký den a děkuju za návštěvu!

      Vymazat
  6. Tak to je velmi milé, popřemýšlím, i když já jsem rozhodně připravená - nosím je léta, ať už klasiku nebo třeba černé plné třpytivých kamenů :o)
    Hezký večer Šárko, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli tak to je skvělé, milovnice, která je má léta vyzkoušené, paráda! Díky za podělení se a přeji krásný den :-*

      Vymazat
  7. Za mě, jakožto naprosto vytíženou mámu dvou neskutečně aktivních dětiček, rozhodně ano!! Boty jsou naprosto dokonalé, vypadají skvěle, pohodlné a když se máte během dne snad tisíckrát vyzouvat a obouvat (školka, práce, kroužky atd.....), tak si je určitě zamilujete:-) Hezký večer všem a pohodlí zdar:-) Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moniko tak to je paráda, obzvlášť s tím přezouváním je to výstížné a i na tyhle účely vybírám botky :-). Děkuji za zastavení se, hezké odpoledne!

      Vymazat
  8. Zdravím Šárko, tak mě se nelíbí, ale pohodlí v nich stopro bude...a jak koukám na ty fotky...tak možná , že se mi nakonec i některé líbí...možná popřemýšlím o těch ve stylu žabek :-))). Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci já jsu do žabek určitě, jsou můj nejoblíbenější typ bot na léto, samozřejmě musí být pohodlné ;-) Díky za zastávku a posílám pozdravy k mateřským povinnostem :-)

      Vymazat
  9. Šárinko ahoj :-) já mám právě období, kdy po letech konečně spíše směřuji k podpatkům..., ale u kalhot ( havně slimek.. apod. užších variant) se mi líbí :-) prsťáky asi vedou... k sukni mi přijdou humpolácké.. jedině snad k hodně dlouhé ve stylu hippies:-) Měj se báječně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko ahóóój! Nemám co dodat, naprostý souhlas. Mnoho pozdravů a krásný máj :-***

      Vymazat
  10. Tyhle botky ve stylu "žabek" nebo sandálků ano, ale klasické nazouváky ne-e :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro vítej, můj názor je stejný a asi ho jen tak nezměním i když obdivuji ty, které umí nosit znovuobjevenou klasiku :-).Fajn den

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.