Svítící řetěz podruhé

Myslím, že inspirace není nikdy dost, co říkáte? Takže svítící řetěz od House Doctor podruhé ve skandinávských interiérech z mého Pinterestu. V jídelně, ložnici, obýváku, zavěšený na konzoli nad oknem, smotaný do extravagantního svítidla, lemující zrcadlo... Prostě vždy vypadá skvěle!








Další jemnější variantou jsou elegantní Light Balls nebo-li balónky z bavlněných nití s led světýlky uvnitř, které vypadají nádherně v bílé i barevné variantě. Svůj design si dokonce TADY můžete navrhnout sami!


Také můžete použít klasické žárovky na stromeček nebo vyrobit si lampionky vlastní. Vykouzlí příjemnou atmosféru, prosvětlí a zůtulní tmavý kout a jsou originálním doplňkem po celý rok. Mám je ráda nejen na Vánoce, co vy? :-)




Pohodové pondělí a příště jedna nová velká radost a splněné přání z mého wishlistu, kterou najdete i na jedné z těchto fotek ;-)

Paa




17 komentářů

  1. Šárko,
    posílám pondělní pozdravení!!
    Světýlka- to je moje veliká láska, mám je v létě i na zahradě...:o))
    Zkoumám fotografie- co to asi bude- to splněné přání? :o)
    těším se na fotky!!
    měj se hezky
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško ahoj, no tak na zahradě to musí být obzvlášť fantazie!!! Vyfotit musím, stále jsem se k tomu nedostala :-/. Krásný den!

      Vymazat
  2. A já tuším, nebo spíš vím. Taky ho mám na seznamu přání, pořád okolo něj v DBK chodím a rozmýšlím a pořád nevím...No už se strašně těším na obrázky, papa a hezký týden Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni já kolem něj brousila taky dlouho a nelituju ;-) Díky moc, papa

      Vymazat
  3. Šári, moc zdravím a světýlkové inspirace úžasné..jak jinak u Vás :o) industry řetěz HD mám od ledna doma, ale bohužel ještě na něj nedošlo a zatím leží nerozbalen v plastové krabici, až přijde jeho čas :o)) je super a jak píšete..kamkoliv a kdykoliv :o)
    Pohodový den přeje Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Věrko, no tak to se opravdu moc těším, až bude v akci, určitě se zastavím! ;-) Krásné májové dny

      Vymazat
  4. Ta poslední fotka je nej. To rádio ach ach, to by i manžílek vzdychal blahem :)
    Světýlka já raději v zimě, ale jsou pěkné obě jak žárovičky tak zabalené koule.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti úžasný mix stylů, k Tobě prostě sedí, nedivím se. A proti gustu... ;-) Zdravím moc!

      Vymazat
  5. Šárka, svetielka milujem, svietim stále a takýchto inšpirácií naozaj nie je nikdy dosť. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Andrejko, tak to je paráda, dá se s nimi opravdu kouzlit ;-)

      Vymazat
  6. Řetěz od HD mám v obýváku a stále ho miluji, krásně doplňuje interiér. Happy Lights máme také, jen u syna v pokojíku, jsou opravdu jemné a do dětských pokojíků právě krásně pasují a světlo z nich je mnohem tlumenější než z relativně ostrého HD.

    Jinak netuším, co z wishlistu je splněno, tipuji na svícen od Hay, po němž toužím také a moc. :) Už se těším na fotky. Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nik prosííím, dejte někam fotky z Vašeho domova! Já si vždy představuju podle komentářů, jak úžasné to u vás musí být, podle toho, co už všechno doma máte :-).

      Od Hay to je ;-). Díky za návštěvu a kráse a bydlení zdar ;-)

      Vymazat
  7. Šári, moc krásný příspěvek, světýlka z Balldesignu jsem dostala od Ježíška, svítí pořád a já se kochám ...pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét děkuji a tedy závidím, to musí být paráda ;-)!

      Vymazat
  8. Krasa krasa Sari! Mame take jedny a jsou proste uzasne.
    Radost z wishlistu? Of course I know .... At zije Hay ... Uz se tesim, jak jsi jej nadekorovala... to bude krasy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét já snad taky pořídím, dlouho odolávám! Ať žije, konečně jsem vyfotila ;-)

      Vymazat
  9. Světlené řetězy mám moc ráda, líbí se mi i jako dekorace na terase :-)

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.