Narozeninový dárek a Raw Brownies

Dejmidarek.cz opět zafungoval a díky našim seznamům přání jsme si tento rok k narozeninám mohli s Monikou z Vintagelover udělat radost navzájem! Monča ode mě dostala nástěnný černobílý kalendář (TADY) a já od ní mou vysněnou báječnou vintage zástěru v šedém provedení s retro konvičkou. Víceméně si ji schovávám do nové kuchyně, navíc nijak extra (zatím) nevařím. Mám ráda experimenty bez receptů a rychlou a lehkou kuchyni. Prostě ideálně zkombinuju co doma najdu a ono to nějak dopadne :-) (zatím vždy chutně kupodivu).

Stejně tak Raw Brownies. Raw životní styl mě baví poslední dobou ze všeho nejvíce a ráda bych se k němu do budoucna dopracovala naplno. Ale zpátky k Brownies, jestli se tak vlastně dá tenhle mini dezert nazvat. "Korpus" je z nasekaných kešu, mandlí, vlašských a lískových ořechů smíchaných s raw nepraženým kakaem (oproti normálnímu má výrazně čokoládovější chuť i vůni), které je přidané také do "krému" společně s bio kokosovým olejem, agávovým sirupem (úžasná věc na slazení) a zbytkem sojové smetany. Vše jsem naservírovala do puntíkatých cupcake košíčků od Miss Etoile a porcelánové misky Design Letters a ozdobila plátky kokosu. 

Jak vidíte, vše se zamlouvalo také našemu chlupatému miláčkovi a po příchodu mého drahého domů z lednice záhadně zmizela i největší porce. Takže asi chutnalo :-)...


Další důkaz mé roztržitosti jsou moje Triwa hodinky, které jsem zjistila, že jsem měla na sobě obráceně :-D







Děkuji moc Monče za dáreček a vám doporučujeme dejmidarek.cz jako skvělý prostředek pro inspiraci k obdarování kamarádů i rodiny taky ;-)


Snad dnes vykoukne i sluníčko a večer vše oslavíme, mějte se!



15 komentářů

  1. Jůů, Šárko, to jsou nádherné fotky. Agávový sirup mám taky ráda, sladím s ním kaši k snídani :-) Přeji ti všechno nejlepší k narozeninám!!!
    Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári přesně, na kaši nejlepší! Díky moc :-)

      Vymazat
  2. Ty košíčky jsou úžasné a zástěra.rozkošná. Už se těším až si nějakou pěknou pořídím do své nové.kuchyně.i já :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro jsou a je, moje must havě konečně doma, jupí!

      Vymazat
  3. Krásné narozeniny, Šárko a ať se Ti splní všechno o čem sníš ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, vsetko najlepsie k narodeninam a nech si Ta Tvoja polovicka obskakuje tak ako doteraz a moze este o nieco viac :), a nech sa dari aj v pracovnom zivote a ako Vy Cesi hovorite prajem sladke mlsani :)
    pa
    Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci děkuju moc a za Tvé milé pravidelné návštěvy obzvlášť!!!

      Vymazat
  5. Šárko já jsem teď objevila super raw restauraci http://www.secretofraw.cz/ a občas si přes Dáme jídlo objednáváme s kolegyní obědy a je to velká mňamka :-) Tvoje raw brownies vypadají taky lahodně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Znám a moc ráda bych ji navštívila, až budu mít někdy chvilku, je úžasná!!! ;-)

      Vymazat
  6. Šárko, to je paráda!! :-) Jsem taky milovnice raw, takže dnešní článek mě fakt potěšil! No a co myslíš, že jsem udělala hned, jak jsem to dočetla? Taky si založila účet na dejmidarek.cz! :-D Jakobych psala Ježíškovi, jupí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím vím, proto jsem nejrřív mylela, že jsi udělala ty brownies :-D. Hlavně tam nezapomeň pozvat toho Ježíška!!! Nebo dva ;-)

      Vymazat
  7. Šárko, happy birthday! :-) Jdu kuknout na dejmidarek.cz a Ty si ten svůj užij na maximum. Zástěrka Ti sluší a proč nenosit hodinky obráceně? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni díky, já vlastně vše dělám naopak :-D!

      Vymazat
  8. Ahoj Šári,
    tolik mě zaujaly fotky a téma raw brownies, že mi až teď při druhém nahlédnutí teprve došlo, že jsi slavila narozeniny! Ráda bych Ti popřála jen to nejlepší, spoustu zdraví a sil , aby Ti vše, co Tě baví, šlo tak skvěle, jako do teď, mnoho dalších úspěchů v blogerském, ale hlavně osobním životě. Jsem moc ráda, že tu pro nás jsi! ;) Moc pozdravů - M.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.