Meadows, Hay a Chanel

Rozhodla jsem se, že tento rok bude rok splněných přání. Bez kompromisů, náhražek i výmluv, že to nejde, nezasloužím si to nebo na to není vhodný čas. A že pro to udělám maximum. Protože za všechnu tu dřinu, každodenní rutinu i čas odříkání si tu odměnu stejně jednou zasloužím i když to chce někdy trpělivost...

Takže díky ní a mým blížícím se narozeninám mám po dlouhém váhání doma vysněný bílý Tray Table od Hay, svíčky Meadows, do kterých jsem se zamilovala snad už při jejich uvedení na trh i knížky Chanel Collections and Creations a Vogue Models, které mi minulý rok díky nespolehlivým dodavatelům nedorazily. Co vám budu povídat, jsem nadšená jak malá holka, protože přesně takhle nějak jsem si to představovala. Konečně vše přineslo svěží vítr, nádhernou vůni a hlavně odlehčení do našeho 2+0. A taky budu mít na čem fotit :-).




Ze stolečku jsme už vyzkoušeli, že nepadají věci ani špinavé ponožky (grrrr) a největší radost z něj má naše psí telátko, které z něj může díky jeho nižší výšce pohodlně ujídat cizí svačinky...




Knížky jsem prolistovala zatím jenom v posteli, je v nich spoustu překrásných stylových fotografií a určitě by stálo za to je taky někdy vyfoti zevnitř...




No a svíčky Meadows. Když mi Martina oznámila, že budou k zakoupení na Nordic Day, moc mě potěšila, protože na internetu nebyly téměř k sehnání. Nádherně voní už přes krabičku, obalový design je propracovaný do nejmenších detailů včetně něžného nápisu MADE WITH LOVE umístěného na víku. Čistý dojem kazí snad jen vlnící se etiketa na elegantním fazetovém ručně foukaném českém skle, které vám po vyhoření svíčky zůstane jako originální pohárek na cokoliv, takže opravdu není třeba řešit, natož měnit technoligii. Lepší, když kouzlo starých časů zůstane tak, jak má ;-). Na vůni hořící svíčky se mě ale zatím neptejte, ještě jsem neměla to srdce ji zapálit... :-)





Dárkovou kolekci Cashmere nejspíš hezky rozdělím a podaruji dál, škoda je se o tu krásu nepodělit! I když černý rybíz by byl na léto ideální a osvěžující.




Jenom deka Cross od Pii Wallén stále není moje. Nemůžu se totiž rozhodnou mezi šedou a černou barvou. Nejspíš počkám do nového a hlavně na novou sedačku, tu bych si přála totiž hned v závěsu. Jenže nejspíš bude muset počkat až úplně nakonec. Takže opět trpělivost, trpělivost...



Co vy, také jste si už letos splnili nějaké velké přání nejen domů?



Hezký večer a doufám, že zase brzy u vás pa.



24 komentářů

  1. Svíčky jsou úchvatné a taky bych asi neměla to srdce je hned zapálit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro jsou a doufám, že to brzy překonám! :-)

      Vymazat
  2. Ahoj, pochvalila som uz na Instagrame a tesila som sa, ze to das aj na blog, ze sa potesim vacsou fotkou, inak ten stolik je uchvatny, dobre si vybrala :) a tesim sa na fotky, co budes stylovat na nom :)....inak tie sviecky maju fakt super balenie...ozaj, pofot tie knizky aj zvnutra, bude to bomba, uz teraz sa tesim,
    a tu deku ja osobne by som brala urcite v ciernej, ako fanynka cierno - bielej nemohla by som inak, ale vsak uvidis, ked budes kupovat novu sofu, ake das ine doplnky a co sa bude hodit...aj Tebe sa blizia narodeniny? aj mne, sice koncom juna, ale blizia a tiez beriem utokom Nordic day :)
    tak zatial pa a pekny den,
    Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci, nojo, trvá mi to, viď? Stylovat budu pořád, všechno na něm totiž vypadá báječně! :-) Těším se, co nového jsi pořídila ;-). Jsem ráda, že se líbí, měj se fajne, papa

      Vymazat
  3. Pořídila jsem si také svíčky, když byla akce na ND. Tu druhou sadu. Voní vše úžasně. Jen, když to zapálím, tak bývám zklamaná. Někdy tu vůni cítím, častěji však ne a to mě mrzí, protože ty vůně mají dokonalé. Tak nevím, zda je to tím, že jsou menší. Už jsem si říkala, že bych zaslala dotaz i na Meadows. Říkala jsem si, že jednou dám ještě pokus na samostatnou větší a uvidím. Čich mám v pořádku, většinou cítím více než ostatní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olive já jsem také slyšela, že při zapálení tak intenzivně bohužel nevoní. To ale třeba ani od Lothantique, které mám taky. Těžko říct, jestli jsou přírodní esence jiné a musíme se s tím smířit, něž aby byly uměle parfémovány. Až zapálím, poreferuji ;-)
      Krásný den!

      Vymazat
  4. Stoleček je naprosto dokonalý!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Šárko pořídila jsi moc pěkné věci,člověk si občas musí udělat radost....krásné odpoledne Iveta

    OdpovědětVymazat
  7. Oooooo, tu knížlku už mám v hlavě taky docela dlouho, ale zatím jsem se nějak nedobrala zjišťovat, kde by se dala sehnat.... A ty svíčky, tak to je kapitola sama o sobě - nikdy jsem ji na živo neviděla ani necítila, ale je to láska jako trám!! Design obalu DOKONALÝ a popis vůní je jako z pohádky! Strašně bych si ji přála! Tento měsíc jsem konečně po VŠ začala pracovat, tak snad, časem až se to ustálí si sen splním!!!

    OdpovědětVymazat
  8. No to jsou ale nádherná splněná přání. Sdílím Tvůj radot, hezky si ji užij:)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné! Hlavně se mi líbí to heslo: bez náhražek a kompromisů! Člověk si řekne teď to koupím, než si pořídím to pravé a to provizorium trvá 20 let.
    A ta přání - jednoznačně návštěva Sieny, tam jsem chtěla už fakt dlouho...
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli je to fakt, obzvlášť u bydlení to taky platí, takže se snažíme to taky eliminovat jak jen se dá. Tak to je krása, ať se přání plní dál, papa

      Vymazat
  10. Stolek je dokonalý, moc gratuluju! Voňavé svíčky mě naštěstí neberou, ale Chanel knížka je už na cestě. :) A k tomu Hay svícen, abych si taky udělala radost. Máte velikou pravdu v tom, že žádné kompromisy, zastávám stejný názor, raději pár originálních solitérů, než vše, co jen vidím, ale v nějaké náhražce, ať už jako DIY, či jen v podobné variantě. Mně se tohle rozhodnutí moc líbí, je to takové dospělé. :) Pěkný den, Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlo děkuji :-). Svícen je úžasný, takže naprosto schvaluji a souhlaím. Nojo, už jsem asi dospěla :-D Krásný máj, paa

      Vymazat
  11. Šárko, moc šiky! Jak už jsem jednou psala, okolo stolečku chodím už dlouhou a pořád váhám. Nakonec jsem to uzavřela tak, že ho pořídím až k novému gauči, rohovému. Jen ten čtvercový, menší. Zjistila jsem totiž, že větší konferenční stolek je úplně zbytečný - na dvě ovládání...Krása, krása! Moc jsem se pokochala, ty se asi musíš kochat stále :) Pa a hezký víkend Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni já bych k němu taky teď potřebovala ten nový gauč :-D. U nás stolek vlastně funguje jen na moje dekorace a na pohoštění pro návštěvy, je to fakt ;-) Měj se moc fajn a zdravím do thermálů!

      Vymazat
  12. Šári,
    nádhera, ten výběr nemá chybu. A těším se na další a další kousky, které určitě časem budou přibývat ;). Pa, M.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.