Insta Time

To si tak říkáte, jak budete často a pravidelně blogovat a realita je opět jiná. Najednou práce nad hlavu, venku nádherně slunečno a teplo a do pravé ruky málem zánět od věčného klikání. Takže jsem se rozhodla držet víkendy bez počítače a co nového se mezitím událo alespoň letmo z instagramu ;-)

Sbírku porcelánu od Design Letters jsem rozšířila o dezertní talířek s Áčkem, od babičky vyškemrala úžasné skleničky z broušeného skla, minerální make-up od Lily Lolo mám konečně v novém black & white designu, opět venčím zebří kalhoty když je chladněji, když je teplo užívám si nové černé Brikenstocks z májové akce ZDE, přesadila jsem kytičky na okně do bílých quadro květníků od ASA selection a zaypala keramzitem, pracuji na novém designu blogu a zebru mám teď i díky Dejmidarek.cz a milé majitelce Evě jako fantastické narozeninové překvápko v podobě polštářku z Bonami také doma!

Život je báječný i když se někdy trochu nestíhá, no ne?




Krásné pondělí a zase brzy paa



10 komentářů

  1. Ahoj, aj ja som teraz na Nordic Day vyberala od Design Letters, padla za obet miska, v ktorej mas jahody a salka, no a veru uz som mala presne vybraty aj ten tanier, ale nakoniec som ho zrusila, bude nabuduce, aj ked si treba urobit na narodeniny radost, ale este som povedala, ze zavitam ku Tebe, mam tam nieco vybrate, takze na narodeniny si spravim radost aj u Teba :)...
    Krasny pondelok a netreba to s pracou prehanat :)
    pa
    Lucka
    http://trendesso.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci, tak to je paráda, že jsi si konečně udělala radost :-), musím se u Tebe zastavit ;-). Budu se těšit a měj se moooc fajn

      Vymazat
  2. Šári, tobě také krásné pondělí. A taky se beru o víkendech blogové volno. A je fakt, že není kolikrát čas ani v týdnu. Tak se měj krásně a užívej si sluníčko! :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani pravda, je to čkoda, ale nedá se nic dělat. Doufám, že se nám to sluníčko zase vrátí! :-) Zatím papa

      Vymazat
  3. Šári, já si myslím, že nás to věčné nestíhání vlastně hodně baví...jinak bychom se ladně poskládaly na kanapíčko a nechaly se opečovávat...nebo ne? Mimochodem, moje pravá ruka je taky občas bolavá a v křeči...a já pořád dumala, od čeho to můžu mít:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlíno je to fakt, člověk pak podává větší výkony :-D. Já mám ještě grafický loket jsem to nazvala - permanentní otlak na levé ruce, no děs :-P

      Vymazat
  4. Dobrý den, já s pravou rukou taky trpím a taky jsem dumala, tak to je dobrý :)
    Pěkné, hlavně písmenkový tác. A žabičky ti pěkně sednou, to mám radost :) Papa a hezký zase pracovní týden. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni koukám, že nás je fakt víc! Já též, díky a taky pěkný den ;-)

      Vymazat
  5. Šári,opět skvělý černobílý příspěvěk. Monča

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.