Černobíle

Černá a bílá opět zvítězila, alespoň v mém koutku pod oknem po malé proměně. Z několika důvodů. Je to totiž jeden z mála prostorů, kde si můžu trošku vyhrát. Rozhodla jsem se tak vybalit moje poslední krásné šedé proutěné křeslo od Broste, pro které mám opravdu slabost a ještě si užít pár kousků z Nordic Day, jenž jsem nepoužila na focení pro ND blog a je mi líto je poslat bez vyzkoušení zpátky. Obzvlášť černý svítící řrtěz se žárovkami House Doctor, musela jsem ho prostě vidět naživo! Objevuje se ve všech stylových interiérech, mám ho na facebooku, pinterestu a teď i doma i když jen na chvilku, jestli si to nerozmyslím... :-)








Zarámované plakáty jsem tentokrát přesunula na zem. Plánuji totiž do budoucna další kousky a hlavně nové rámy a z nich novou galerii. Jednoduše proto, že se chci obklopit víc tím, co miluju.






A když nemůžete sehnat vhodný květináč na velkou kytku jako já, zkuste papírovou tašku nebo pytel, baví mě to ;-).




Bílý marocký taburet také schovávám do nového, bye bye :-(.




Máji vítej, dnes už je 8., letí to neskutečně! 


Mějte se báječně, papa.



14 komentářů

  1. Šárko, moc šiky, jako vždycky :) Taky mám jeden podobný pytel objednaný a zrovna tuto kyti do něj chci dát. Ale když dva dělají totéž, není to totéž...Tak uvidíme jak dopadnu. Hezké dny Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni to je pravda, proto se moc těším na výsledek na blogu!!! ;-)

      Vymazat
  2. Šáry moc zdravím,
    křeslo a taburet je úžasné moc se mi u tebe líbí vše sladěno a doladěno úžasné fotky jako vždy u tebe.
    Posílám spousty pozdravů a krásné májové dny Adéla B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adélko díky moooc! Zítra konečně napíšu, trochu opět nestíhám... Krásnou neděli, papa

      Vymazat
  3. Šári, ..... ach ...... to je krása !!!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera, nádhera, Ty to prostě umíš a moc se mi líbí ten bílý puf z Maroka. Jak se na něm sedí?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Iri, červenám se! Drží tvar a má celkem pevnou náplň, takže člověk nezapadne ani ho zadek nebolí :-)

      Vymazat
  5. Nádhera...líbilo by se mi u nás doma úplně všechno:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji a raději mi to vůbec neříkejte, už tak je můj seznam přání dlouhý! :-D

      Vymazat
  6. Šárka, všetko samé fajnovosti. U Teba vyzerá čokoľvek krásne usporiadané a nastylované. Čierna a biela je i moja láska, i keď som čiernu teraz na chvíľu zminimalizovala a nahradila šedou. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrej to mě těší, že to na Tebe takto působí. Taky teď přes léto raději zjemňuji, ale klasika evidentně zůstane, že? :-)
      Krásný den!

      Vymazat
  7. Šáry, jako vždy se Ti to povedlo. Černobílá je klasika.Hezký víkend, Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni velké díky a rozhodně slouhlasím ;-)

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.