Svačinka s Design Letters

Značku, ze které jsem dlouho nemohla spustit oči a přála jsem si ji mít u nás a samozřejmě nejaký ten kousek vlastnit je Design Letters. Patří rozhodně mezi mé nejoblíbenější skandinávské značky. Propojuje totiž hned několik věcí, které mám ráda - nadšasový design, černobílou barevnou kombinaci a hlavně typografii, navíc původně pocházející z ruky od věhlasného designéra a architekta Arne Jacobsena. Písmenka bych mohla mít prostě všude a na všem. Těžko říct, jestli je to láska nebo nemoc z povolání, ale drží mě stále :-).

Mými prvními kousky jsou porcelánový hrneček s písmenem eM (jako Martin) a porcelánová miska Letters s celou abecedou. V nich jsem dnes posvačila lisovanou bio šťávu z višní a grahamové věnečky s chia semínky. Obojí chutnalo úžasně i vypadalo na břidlicovém podnose a mém pracovním stole.
Takhle to mít každý den, to by bylo!








Nejtěžší je pro mě rozhodnout se, jaké písmenko vybrat. Hrneček doufám ještě nějaký přibude (třeba na tužky na pracovní stůl), stejně tak porcelánový talíř Letters, ze kterého když mi bude líto svačit, pověsím na zeď ;-).




Všechny produkty od Design Letters si můžete prohlédnout na jejich oficiálních stránkách www.designletters.dk a nakoupit u nás TADY nebo melaminové doplňky pro děti TADY.



Co vy, líbí se vám Design Letters a máte už od nich nějaký ten kousek? 
Nebo to není váš šálek kávy? 



Užijte si víkend! Posílám pozdravy.



11 komentářů

  1. Milá Šárko, Tvá zdravá svačinka vypadá v porcelánu od Design Letters skvěle, hned bych taky posvačila...:) Já Design Letters miluju, mám porcelánový hrneček s 'A' a stejný problém, které písmenko vybrat dřív. U nás navíc hrneček díky stylovému víčku může sloužit i jako dózička. Pak mám ještě bílou utěrku s písmeny, tu zatím šetřím do nového domova. V soutěži s Nordic day jsem vyhrála lepící bloček Not to do a určitě ještě přibydou tužky a nějaký ten krásný notes. Za mě tedy Design Letters určitě ano, je to nadčasové, dá se kombinovat s ledasčím a vypadá prostě úžasně! Abych nezapomněla, melaminové kousky by byly skvělou volbou pro naši malou, která nejraděj se vším hází... :) Hezký víkend, Veronika.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se za to tykání, to už se mi stalo na druhém blogu... :)

      Vymazat
    2. Veroniko já taky a právě jsem doplnila zásoby :-))). Jsou opravdu úžasně variabilní s těmi víčky. Utěrka je taky nádherná no a tužky a bločky, možná zase příště, těžko odolat ;-). Melamin je pro dětičky opravdu úžasný, můžou tak naše stylové kousky sdílet s námi. A tykat si určitě můžeme ;-). Mnoho pozdravů!

      Vymazat
  2. Ahoj, ked ty budes takto uverejnovat posty aj dalej, tak ja nebudem vediet, co skor mam kupit, ale keby som mala len takyto problem, tak som rada, takze sa moj list priani zas len rozsiruje, ale uz planujem na nom aj skrtat, takze nieco by malo pribudnut, inak na tie hrnceky sa brusim zuby uz nejaky ten cas, tak dufam, ze coskoro padnu za obet :)
    Krasny piatok prajem a este krajsi vikend!
    ozi, fotky si robila ty? pekne:)
    pa :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci můj seznam je hodně dlouhý, takže jestli budu postupně plnit, uveřejňovat budu určitě .-D! Hrnečky jsou fakt ůžasné, takové skandinávské Must Have. Fotky první tři moje, ostatní od DL ;-). Děkuji moc za návštěvu a měj se krásně, papa

      Vymazat
  3. Jsem typogafomaniačka :-) v kuchyni mám hrnky O K a v koupelně hnízdí kartáčky v melaminu (kvůli pádu - už se testovalo ...) XOXO , a jaksi ... stále nemám dost :-)
    Ty misky - úža !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro já též a nápodobně. ten melamin do koupelny je skvělý nápad!!! Díky za návštěvu a zdravím ;-)

      Vymazat
  4. Šárko,
    posílám pozdravení a děkuji za Tvé milé zastavení na mém blogu!!
    Potěšila jsi mne!!
    Tvoje svačinka v "písmenkovém" porcelánu vypadá úžasně a určitě taky tak chutnala!! dala bych si s Tebou!! :o))
    Tak se budu těšit jakému to písmenku neodoláš a přibude do sbírky!!
    Měj se moc hezky a krásný aprílový víkend
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojda Jaru,
      tak to jsem ráda. Sušenky prodají i v supermarketech a opravdu doporučuji vyzkoušet! A už jsem neodolala ;-).
      měj se krásně, papa

      Vymazat
  5. Šárko, nevím, jestli mám víc pochválit zdravou svačinkou nebo jak je prostřeno! A krásně popsáno!
    Příjemný večer přeji, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli díky moooc :-* A krásný den!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.