Nový poklad

Dnes o tom, co se skrývá v béžovorůžových dřevěných krabičkách od Tine K Home, které se staly novým úložným prostorem pro moje šperky a dalším něžným doplňkem do ložnice. Chtěla jsem nezbytnosti na vertiku víc zredukovat, tak aby se na vše tolik neprášilo a méně používané schovat úplně. Použila jsem proto na D&G toaletní vodu skleněný vršek od poklopu Broste. Moc se mi líbí, jak je sklo jemné, ale taky bohužel křehké. Když jsem ráno otevírala zásuvku, poklop mi spadnul a celý se rozbil :-(. Doufám, že střepy přinesou alespoň štěstí!





I když si říkám, že je čas na změnu, moje B&W stránka z magazínu mi tak přirostla k srdci, že už ji asi nevyměním :-).




A tady už zmíněný nový poklad v podobě hodinek Triwa v barvě Naked Brasco Beige. Původně jsem si přála hodinky z růžového zlata, ale protože už jedny elegantní mám a moc by se mi nehodily, zvolila jsem sportovnější podobu a jsem opravdu nadšená! Jsou nádherně zpracované, docela velké a působí opravdu netradičně. No a to byl taky důvod, proč mi Dominika musela udělat i delicate bracelet v béžové barvě :-)...









Tak, o víkendu se chystám na trochu více velikonočního dekorování. Přeci jen je to hned po Vánocích nejlepší období, kdy se můžeme kreativně vyřádit.



Mějte fajn víkend a děkuji, že se vždy u mě zastavíte i když sluníčko k pobytu venku vyloženě nutí :-*




14 komentářů

  1. Moc pěkné odstíny barev! Ty krabičky jsou úžasné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barčo děkuju, jsou neobvyklé, ale baví mě ;-)

      Vymazat
  2. Šárko,
    krásné a příjemné barvy! A krabičky jsou úžasný "úložný prostor" na Tvé poklady!
    Přeji prima víkend!***
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško to mě těší, že se líbí! Mnoho pozdravů :-*

      Vymazat
  3. Milá Šárko, mně se rozbil poklop včera a byla jsem na sebe naštvaná, protože to byla moje chyba. Hned bych objednala, ale budu týden mimo, tak až potom, protože by mi strach nedovolil to nechat ležet na poště. :-) Krabičky i hodinky se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olivko no moje asi taky :-(. Ještě mám jeden schovaný, ale na e-shopu není. Kdybys chtěla, dej vědět ;-). Ty máš Triwi v šedorůžové, viď? Papa a děkuju za návštěvu

      Vymazat
  4. Šárka všetko je nádherne elegantné a hodinky sú fantastické. Krása. Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den Šárko, zdravím po delší době. Opět se na Vaších stránkách moc kochám :-) . Všechno je pastva pro oko. Hodinky jsou krásné, také jsem si zrovna pořídila nové, já tedy zvolila zlaté, mám teď období zlatých doplňků. Zvolila jsem klasiky od Guess a také šla do větších sportovnějších. Přeji krásné dny plné inspirací, Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé radko, děkuji za milá slova. Já mám zlaté Guessky už dlouho a nedám na ně dopustit ;-). Hezké jaro také

      Vymazat
  6. Šárko, i když jak píšeš -teď spíš lítám většinou venku - na Tvůj blog si udělám chvilku vždycky a ráda! I když jsem dlouho nenapsala, sleduju vše a s čím dál větším potěšením, umíš nádherně dekorovat, ale to se pořád opakuju ;). Ty krabičky jsou opravdu boží a moc jim to u Tebe sluší. S poklopem mě to mrzí, ale je to super kousek, takže určitě brzy doplníš ;), je to dohromady nádhera!!! Moc a moc zdravím :-*, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti Ty jsi zlato, to jsem opravdu poctěna a rozhodně nesmím usnout na vavřínech hlavně, když si někdy inspirace vezme nožky na ramena. Poklop nebylo jediné, co jsem rozbila, ale snad mám už do třetice vyráno! Děkuji za milou přízeň a mnoho pozdravů posílám :-*

      Vymazat
  7. Šárko, toho poklopu je škoda, ale to s prostě někdy stane...
    Hodinky jsou úžasné!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli naštěstí to nějak neřeším, navíc je to fakt už třetí kousek včetně anděla, kterého jsem koupila jako dárek a rozbila hned ve druhém ochodě :-). Díky za návštěvu Helenko a ať se daří!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.