Májová Giveaway na Ma Maison Blanche

Moji milí čtenáři,
blíží se 1. máj - lásky čas a protože vás mám ráda a vážím si toho, že jste tu se mnou ať už tajně nebo veřejně, od začátku nebo jste se začali na můj blog vracet právě teď, pro vás pro všechny mám malou
MÁJOVOU GIVEAWAY
!

Jak už jsem trošku prozradila, můj blog projde opět jistými změnami, na které se už velmi těším a právě to je důvod k téhle giveaway. Je pro vás, kteří máte můj blog rádi, vracíte se sem a jste jeho součástí.
 A jak jste si jistě všimli, Ma Maison Blanche už není jen blog o bydlení, ale o všem, co mě baví a zajímá.
Proto vás prosím,
napište mi do komentářů svůj tip, o čem byste ještě chtěli, aby byl MMB do budoucna?
 

Inspirací vám může být mini dotazníček v horní části blogu, ve kterém také můžete hlasovat o vaše oblíbené téma. Pokud nemáte na bloggeru účet, nevadí, jen připojte prosím kontakt na vás (e-mail). A případně sdílejte libovolně na vašem blogu nebo facebooku úvodní obrázek ;-).





1. května vylosuji dva z vás, mezi které rozdělím dvě výhry: 

+



Celou kolekci designových plakátů, ze které můžete předběžně vybírat naleznete TADY.


 Držím vám palce a moc se těším na vaše nápady! 


Předem velké díky, užijte si prodloužený víkend a vychutnejte svátky jara :-)



39 komentářů

  1. Šári, odhlasováno ...... děkujeme za další krásnou Giveaway ..... mě se tvůj blog líbí tak jak je, ale chápu, že ho chceš posunout někam dál ....mě by se na něm moc líbilo sledování nejnovějších trendů, novinek co se dekorací i bydlení týče, taky mám moc ráda tvé inspirace a koláže .....já prostě miluju blogy o bydlení .... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, a málem bych zapomněla, moc by se mi líbily i nějaké zajímavé tipy a rady ohledně designu blogů, jak tam co vložit a nějaké fintičky, aby všechny byly tak krásné jako ten tvůj !!!

      Vymazat
  2. Tak to bude orisek..protoze vas blog je jeden z mych nej...ale neco me precejen napada... clanek o liceni kosmetikou z vaseho e- shopu...historie vzniku designovych ikon jako je napr.zidle eames...a vitam cokoli DIY ;-) vesele Velikonoce

    OdpovědětVymazat
  3. Odhlasováno.
    Za mě více fotek od Vás a poté tajné sny a přání, která si chcete doma splnit (hlavně ty nákupní).

    A díky za soutěž.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Šárko, Váš blog je skutečně nádherný, nevidím důvod, proč měnit něco, co skvěle funguje! :) Jste tak trochu mým vzorem, vše od Vás je vkusné a má prostě šmrnc, stejně tak Vaše spolupráce s Nordic day. Myslím, že více článků o nových trendech a designu, stejně tak jako DIY příspěvků, by bylo moc fajn. Díky za bezva soutěž, Veronika :)

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní! :) Blog se mi moc líbí, je vkusný, stylový, přehledný, moderní a zároveň nadčasový. Odhlasováno, uvítala bych módní články, nové trendy a design, třeba i recepty na zdravé mlsání a především a velice mě baví inspirace v bydlení, vlastně mě pak ve výsledku zajímá úplně všechno, hihi. ;) Přeji krásné jarní dny plné sluníčka! :)
    Sleduji GFC i FB - Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Šárko, moc děkuji za krásnou soutěž, plakát by se mi moc líbil:) Hlasovala jsem v dotazníčku, ale co bych chtěla na MMB vidět? Velmi by se mi líbilo, kdybys sem pustila trochu svého skvělého vkusu na módu a dávala nějaké tipy, co se ti líbí atd., taky by bylo super, občas vidět nějaké DIY projekty, nebo nápady, kde co levně koupit (hlavně ty věci v severském duchu). No, ale i tak, jak blog vypadá teď ho miluju a je pro mě velkou inspirací! Obrázek jsem sdílela u sebe, email je: anna.kaplanova@gmail.com Tak třeba se na mě usměje štěstí! A kdyby ne, nevadí, odměním se sama a něco si u tebe na eshopu vyberu. Šári, měj krásný večer, A.

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Šári, váš blog je jedním z mých nejoblíbenějších, takže jediné, co bych za sebe uvítala já, je aby jste toho tu měla co nejvíce a především co nejčastějí :-) Přeji príma jarní dny a moc děkujeme za krásnou gway! Zuzka K., info.proentry@email.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Taky mám ráda váš blog a jelikož je mým koníčkem focení, taky bych uvítala ještě víc fotek od vás, prostě lifestyle obecně. Fotíte dobře a líbí se mi vaše aranže, tipy jak a co nakombinovat. A DIY sekci taky vítám.

    OdpovědětVymazat
  9. I just LOOOOOOOOVE all your pictures <3 <3 <3 :)

    OdpovědětVymazat
  10. uvítala by som nejaké inšpirácie o bývaní :)
    lucinkabalintova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Máte nádherný blog, fotky jsou naprosto úžasné, vše je přehledné a "čisté", blog na mne působí jako pohlazení po duši! Možná můžete zařadit více článků o nových trendech a klidně také více z Vašeho života a bydlení :)
    Krásné Velikonoce!
    Lenka (lenka_jas@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  12. Když vezmu tvůj blog z té první stránky, a to té vzhledové, působí na mě strašně příjemně, uklidňujícím dojmem. Líbí se mi kombinace jednoduchých barev - bílá, černá a růžová se světle fialkovou až růžovou. Působí to na mě strašně čistě a upraveně. Co se vzhledu týče - máš strašně krásné fotky a mnohdy mě tvé fota inspirují. Na tvém e-shopu jsem zamilovaná do mnoha věcí, a jakmile se budeme stěhovat a budu mít nový pokojík, určitě si něco vyberu. Moc se mi tady líbí a určitě pokračuj, tvůj blog může být inspirací pro mnoho dalších nejen blogerek:)
    theclairebiebs@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Šárko, mně se tvůj blog líbí jak je :-) Bílý, stylový, čistý, s krásnými inspirativními fotkami. Pokud mám vybrat z uvedených témat, tak s velkou radostí uvítám články o současných trendech a designu. A taky moc ráda nakouknu k tobě domů a do dressingu ;-) Vždy inspirativní!!
    Do giveaway jsi dala krásné originální výrobky z tvé vlastní tvorby, nádhera!! Sdílím u mě na blogu.
    Mávám z Provence a přeju ti krásné jarní dny!

    OdpovědětVymazat
  14. Šárko, Tvůj blog je inspirací nejen pro mě ale věřím, že i pro spoustu jiných bloggerek. Nezměnila bych nic, jen bych byla ráda, kdyby jsi přidávala více příspěvků ohledně doplňků nebo nějakých trendy kousků na sebe.
    Přeji hezké dny, Monča

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Šárko, inspirace je tu dosti, asi bych nic výrazně neměnila, je tu super :-)...ale kdybych mohlo být sem tam něco třeba do dětského pokoje či nějaké to pěkné DIY :D
    Krásný den Jana
    janiej@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Mna vzdy potesi akakolvek DIY a samozrejme inspiracie roznych interierov

    OdpovědětVymazat
  17. Další skvělá giveaway! Já bych na blogu určitě nic neměnila, líbí se mi tak, jak je, jen bych možná přidala víc DIY, aby se lidí mohli inspirovat i tvou tvořivostí a nejen dekoracemi :)
    blueberrypink@seznam.cz
    www.blueberrypink.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Odhlasováno :-) Osobně mi blog vyhovuje v takové podobě v jaké je - hlavně co se po vizuální stránce týče - přehledné, profesionální prostě jako ze žurnálu ;-) Člověka návštěva tady vždycky potěší a zahřeje na dušičce! Pokud bych měla něco přidat do obsahu, pak by to byla rozhodně inspirace pro tvoření a dekorace - ale tak jak doposud - čistá, jasná a jednoduchá forma. Ocenila bych taky tipy na nákupy (třeba i luxusnějšího zboží, kterým se očko rádo pokochá :- ) - zajímavé bytové dopňky nebo "ruční práce", kterou neseženete na každém rohu (jako například zmíněné svíčičky meadows - ten tip jsem našla u tebe a od té doby je tahle svíčka můj sen <3 ).
    No a poslední věc - tvých výtvorů by mělo být o hodně více. Máš talent a je škoda ho nevyužít - už se těším na novinky :-)
    Všem čtenářkám i tobě přeju krásné a voňavé jaro :-)

    yanouska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. šári:-) chtěla bych si přečíst více třeba i o kosmetice, kterou používáš :-) nebo taky nějaké DIY :-) super giveaway:-) luciesaradinova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Dobré odpoledne, nevymyslím nic originálního, takže DIY a inspirace není nikdy dost. Lenka

    OdpovědětVymazat
  21. Milá Šarko, Váš blog mám moc ráda a každý den ho otevírám, jako nějaký rituál. Jste velmi nápaditá a kreativní. Jsem člověk, který rád zkouší, takže za mne více DIY. Přeji Vám krásné jarní dny. Anet

    OdpovědětVymazat
  22. Blog je perfektny....jeden z mojich VIB...
    A co zmenit? To urcite vies sama najlepsie...tesim sa kazdy dalsi prispevok a skoro vzdy ma posunie o kusok dopredu...len tak dalej...jana...janee33@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Odhlasováno.... A jednoznačně jsem pro víc fotek z vaší domácnosti....

    OdpovědětVymazat
  24. Šárko, mně se moc líbí hlavně věci, které sama navrhujete (plakáty, mýdla, šperky...), a proto bych Vás ráda podpořila, abyste v tom pokračovala dál a rozšiřovala nabídku. Umíte udělat překrásné dekorace a je hezké, když do nich zakomponujete i něco svého - takových fotografií bych tu snesla i více!
    Ať se Vám i nadále daří a nepřestávejte tvořit!
    Veronika (V.Palusova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  25. Dobrý den Šárko, Váš blog je skvělý i takový, jaký je, vždycky mi udělá den krásnější. Uvítala bych klidně více módy, koláže s produkty, tipy na nákupy i tipy o bydlení jak z Vaší domácnosti, tak odjinud, DIY projekty, a je rpavda, že za posty o životním stylu nebo s motivační tématikou bych se taky nezlobila :) Přeju Vám hodně nápadů, zdar při jejich realizaci, spokojené čtenáře a hlavně radost z toho, co děláte, protože je to z Vašich postů vidět a pro mě je to třeba jeden z důvodů, proč na Váš blog chodím. Mějte se pěkně :)
    kvetuse.vasirova(at)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Blog se mi líbí takový jaký je, ale inspirací o bydlení není nikdy dost.

    OdpovědětVymazat
  27. Pěkný den, doteď nechápu, jak jsem o vás mohla nevědět. Dnes jsem na blog narazila čirou náhodou a proklikala všechny možné články, nápady atd. a musím teda říct, že máte nádherné fotky. Možná by se mi líbilo přidat trochu více tvoření, jelikož já jsem od přírody velmi kreativní a tvořivý člověk, který by si nejraději všechno dělal sám doma, a proto bych uvítala, kdyby tady bylo víc takových nápadů, jak na to (jednoduché věci, v rozumných cenových hladinách). Taky si ráda občas za něco připlatím, ale i mám ráda, když si něco udělám sama a za pár korun a mám z toho větší radost než z drahé věci. třeba v pořadu Bydlení je hra měli perfektní nápad, a to pomalovat zeď jakoby nábytkem. Paráda, nejspíš si tak budeme doma tvořit "knihovničku". Přikládám odkaz pro informaci: http://www.ceskatelevize.cz/porady/1124601187-bydleni-je-hra/412236100081024/

    pěkný den Verča (ver.langerova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  28. Zdravím Šárko, Váš blog nemá chybu a patří k mým nejoblíbenějším, avšak po dnešním přečtení příspěvku , kdy jsem zatoužila po grahamových sušenkách :-) mě napadlo, že bych docela uvítala více článků o zdravé stravě s tipem na nákup takových dobrot nebo občas nějakou tu radu ohledně zdravého životního stylu. Mějte se pěkně Vlaďka (staniekl@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  29. ahoj Šárko, líbí se mi zejména fotky z tvého bydlení... a také módní kreace s odkazem, kde je možno je zakoupit... děkuji za krásný blog. haeva@seznam.cz
    s pozdravem Eva Němcová

    OdpovědětVymazat
  30. Dobrý den Šárko jsem ráda ,že Váš blog je právě takový jaký je -od všeho kousek a nádherné fotky neměnila bych vůbec nic.Gábina. gabi.vicar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Dobrý den Šárko,
    váš blog mám moc ráda, je jeden z nejlepších a nejinspirativnějších, co znám. Líbí se mi takový jaký je, snad bych se také přimluvila za vce fotek z vašeho krásného bydlení.
    Mějte hezký den,
    Radka

    OdpovědětVymazat
  32. Dobrý večer Šárko.
    Váš blog mám moc ráda. Vše, co se mi líbí a co mě zajímá, zde v podstatě je. Bydlení (i to Vaše), nějaké ty DIY projekty, Vaše fotky, nápady a inspirace na nákupy... v podstatě bych asi ani neměnila :-) Ale touhu po změně chápu, takže ať se zadaří.
    Vendula

    OdpovědětVymazat
  33. Šárko, váš blog je moc hezký, mám zvláště ráda fotky vašeho bydlení a různé diy nápady. Jana

    OdpovědětVymazat
  34. Dobrý den Šárko,
    já jsem s Vaším blogem moc spokojená...je to můj jeden z nejoblíbenějších. Líbí se mně Vaše tvoření, takže já bych uvítala více DIY.
    Moc Vám fandím, ať se Vám ve všem daří.
    Veronika, voltnerova.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Sarko,tvoj blog je krasny :-) a cokolvek o com budes pisat a co uverejnis bude skvele...je radost sa pozerat na tvoje prispevky...inspirujes nielen mna :-) ale mnohych :-) prajem ti,aby si hlavne ty sama bola spokojna a vzdy nadsena ked sa sem pozries :-)
    Samozrejme som zahlasovala. Prajem ti vsetko najlepsie a posielam usmev :-)

    OdpovědětVymazat
  36. Šárko Váš blog je úžasný a ráda se sem vracím a zkouším si vytvořit také svůj blog.... je odhlasováno snad jen pro více DIY projektů a více foteček z Vašeho super bydlení.... Pěkný den Verča

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj Šárko,
    tvůj blog se mi moc líbí a asi bych neměnila nic. Ale pokud mám tedy odpovědět na tvojí otázku - tak tip na nákup by byl podle mě fajn.
    měj se krásně a krásný 1. máj
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  38. Váš blog mám moc ráda pro tu "čistotu" a příjemně inspirativní atmosféru, takže ho budu spokojeně sledovat, i kdyby zůstal takový, jaký je:) ale když musím...tak určitě ocením tipy na DIY a víc vašich krásných fotografií (protože těch není nikdy dost a já se s nimi ráda kochám:)
    Zdravím, Petra (@zivotvzahradecz)

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.