Kokino Design

Dnes jen v rychlosti, trošku nestíhám psát na blog, odpovídat na komentáře a maily a zastavovat se u vás :-(. Ale musím vám dát tip na nákup s láskou a výtečným vkusem pečlivě vybraných designových kousků od Renaty na www.kokinodesign.cz. Máte totiž poslední možnost pořídit vše za skvělou cenu, tento báječný e-shop končí a podpořit tak jeho milou majitelku při nových začátcích.




A tady pro vás mám mých nej favoritů, v nejbližší době se taky chystám udělat si radost ;-). 

Vše najdete po kliknutí na malé obrázky pod koláží přes Polyvore nebo přímo na e-shopu TADY.







Renatě moc držím palce a vám posílám slunečné pozdravy a poděkování
za trpělivost. 


Mějte se fajn, paa



4 komentáře

  1. Už mám objednáno, vkusný výběr jako vždy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro ještě se rozmýšlím nad jezevčicí, ale jdu do toho taky! :-)

      Vymazat
  2. Bohužel jsem zjistila už včera, že paní Renata končí, už přes půl roku jsem chodila obdivovat lampičku Zajíčka a teď mě to tedy nakoplo, že jsem si ho objednala ...tak už se moc těším a Renatě přeju moc štěstí v životě...určitě bude líp. Vlaďka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlaďko já jsem se těšila, že si jednou u Renaty vybavím dětský pokoj a na lampičku ve tvaru zajíčka obzvlášť :-). Tak jindy a jinde, hlavně, že bude blog pokračovat. Děkuji za návštěvu i za Renču ;-)

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.