Jaro v šatníku

Až aprílové počasí vystřídá opět sluníčko a teplo, bude čas na doplnění šatníku. Tedy alespoň "na papíře" :-). Polyvore mi znovu výborně pomohl utřídit myšlenky a dát dohromady mých 12 top kousků, které bych si určitě přála. Jsou spíš v basic stylu, dají se pohodlně nosit ve dne i na večer a kombinovat s výraznějšímy doplňky, topy nebo barevným lakem na nehty či rtěnkou. 


Všimli jste si někdy, že váš šatník může dokonale odrážet styl vašeho bydlení? Můj tedy rozhodně!


A tady jsou mí oblíbenci: bílé psaníčko a bílý náramek ve tvaru řetězu nahradí černou, volný cardigan bez zapínání ve smetanové barvě vždycky zahřeje, černé sandálky na klínu jsou mou největší láskou, ve volných vzorovaných kalhotech bych trávila nejraději celé dny, slaměný klobouk jako ochrana před sluníčkem, džínové šortky když už opravdu bude hic, leopardí mokasíny by se unosily i na podzim, lehounké maxi šaty na pláž i na večeři do restaurace, jednodílné plavky, na které bych ráda našla odvahu, ideální sukně hodící se ke všemu nesmí chybět a elegantní náhrdelník s kamínky beru i barevný...









Všechny odkazy na mé oblíbené kousky naleznete pod koláží a jsou s on-line obchodů, kde utrácím nejraději;-).



Co vy, máte taky svoje oblíbence?


Mějte se moc fajn a nezapomeňte na soutěž!



13 komentářů

  1. Hezké pokoukání :) Já si koupila podobný cardigan nebo kabátek od Calvin Klein v šedé barvě, trošku lesklý, ale nosím ho pořád, stále a neustále...A zrovna z džínových šortek jsem za poslední měsíc jaksi "vyrostla", jak jsem dnes zjistila. Takže koukám také po nových, větších :( Hezkou dobrou noc, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni ten musí být úžasný! Já jedny taky mám, ale moc mi nesedí. Stejně tak jsem loni zničila klobouk :-). Krásný večer a děkuji za návštěvu!

      Vymazat
  2. Šári ty mi teda dáváš, ale jsem ráda neboť tvůj dnešní post mě přesvědčil!!! Už nějaký den se rozhoduji pro nákup nových plavek, do kterých sem se zakoukala:)) Nedají mi spát... A rozhodla jsem se, že půjdu do nich i přesto, že nikam veřejně plavat nechodím, ale, když oni jsou černé,jednodílné no prostě božské:))A máš dokonalou pravdu, že styl bydlení se odráží i v šatníku... já se rozhodla pro základní barvy - jako je černá, bílá, béžová a denim... minimalismus u mě prostě frčí všude a baví mě! Krásné kousky jsi vybrala! Já si vybrala podobné a těším se až je využiji! Měj se hezky a moc zdravím. Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci, ráda Ti dávám :-D. Já taky zrovna plavat nechodím, když už, tak na přírodní koupálko. Ale na dovču by byly ideální! Hezky pak něco nového u sebe vyfoť, budu se těšit ;-)

      Vymazat
  3. Šárko, ty si vždycky umíš vybrat krásné kousky a velmi příjemně je sladit. Dneska mě z tvé nabídky dostala ta sukně, ta by se mi fakt hodila.
    Přeji krásný den, Helena

    PS: nebyla si náhodou v neděli ve Smiřicích na koncertě?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli moc děkuju, sukně se mi taky moc líbí, tolik jich nemám, ale tahle se tváří, že by mi mohla slušet. Náhodou byla, jak to víš? :-D

      Vymazat
  4. Já si tě všimla, když si vystupovala z auta s pocitem: tu od někud znám...Pak si fotila ten komín s hnízdem pro čápy a bylo jasno - takové věci přece fotí jen blogerky :o) Mě zase muž rozmluvil, když jsem tě chtěla oslovit. Prý jak mě zná, kdyby si to náhodou ty nebyla, budu si z koncertu pamatovat jen ten trapas...
    Tak příště se už osmělím...
    Pa, H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to je jasný! :-D Jé tak to je škoda, doufám, že příště ale bude ;-)

      Vymazat
  5. Ty plavky... aaaach. Uplne jsem ztratila vedomi na par minut 😍 I am in love

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko jooo a ty černé pruhy budou děsně zeštíhlovat, mmm...

      Vymazat
  6. Šáry, moc povedené. Kdybych si měla vybrat pouze 1 kousek na sebe, asi bych si nevybrala. Běžím do Lindexu, ten svetřík MUSÍM mít. Hezký víkend, Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni děkuju, s jedním to nejde fakt nikdy :-D!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.