Insta novinky

 Radost bychom si měli dělat každý den. Sobě i druhým navzájem. Tohle jsou ty moje z minulého týdne...


Vínikající raw čokoláda aneb mlsání bez výčitek / hrnečky s ocásky Kinto z www.nordicday.cz - škrtnuto z wishlistu / zubní kartáčky Stop The Water a tygr s rozkošným designovým plakátem jezevčice z kokinodesign.cz, která čeká na zarámování / stylová zástěra od Monči z www.vintagelover.cz, se kterou jsme se potěšily navzájem / balíček z nového e-shopu s věcmi pro děti v Nordic stylu Little Nordic Shop / kde jsem vyzkoušela vintage papírová pruhovaná brčka a rozkošné puntíkaté obaly na cupcakes / zlatý delicate náramek od Radanky z radushstyle.blogsot.cz, jako milé překvapení jen tak / a už zítra doufám udělám radost zase já dvěma z vás výhrou z mé MÁJOVÉ GIVEAWAY, nezapomeňte! :-)


Více u mě na instagramu

 Užijte si 1. máj s polibkem pod rozkvetlým stromem (snad ještě nějaký vydržel :-)).


A naviděnou příště opět s další malou radostí pro všechny! ;-)


6 komentářů

  1. Šáry, líbí se mi vše a nejvíc asi ty hrnečky a samozřejmě čokoláda. Krásný 1.květen, Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni skvělá volba! Děkuji za návštěvu a nápodobně ;-)

      Vymazat
  2. Já se zamilovala do těch obalů na cupcakes. Ty musím mít a brčka vezmu pro jistotu taky :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro ty jsou a doufám, že ne moje poslední! :-)

      Vymazat
  3. Moje milá šárko,
    přeji krásné sobotní ráno košíčky a brčka jsou úžasné hned jsem musela do obchůdku nakouknout.
    Moc se mi líbí tvé nové plakáty a hrnečky prostě všechno moje milá u tebe je vždy na co koukat a mě pak nedá spát.
    Krásné májové dny zdraví Adéla.

    OdpovědětVymazat
  4. Šári, moc krásné "drobné" radosti .... Marki

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.