Co je u mě nového

Zatím místem, kde se stále něco děje je můj instagram. Ale nebojte se, na blog chystám další posty od nás, malou giveaway a větší změnu na léto, tak se určitě budete mít na co těšit ;-).
Jinak fotím pořád! 



Novou bílou kuchyň ve vysokém lesku, kterou vyrobil můj drahý a stále není pro mě...




...velikonoční inspiraci v přírodních tónech pro Nordic Day blog, kam vás srdečně zvu...




...moje mini jarní deko v bílé s peříčky, jenž doufám ještě rozšířím...




...rozkvetlou magnólii po dešti v zámecké zahradě, není nad příjemné víkendové výlety...




 ...svou černobílou náladu od hlavy až k patě, trochu odvaz, ale co...




 ...pracovní pauzu s jahodovým smoothie, plánuju si pořídit nový mixér...




 ...nové botičky, naivně si myslím, že se letos začnu opravdu více hýbat...




...nebo vysněnou řadu kosmetiky Compagnie de Provence s Anýzem a Pačuli, kterou jsem si zamilovala






 Hezký zbytek aprílového týdne a mnoho pozdravů ode mě :-*






12 komentářů

  1. Tak to jsi napřed, protože já ještě žádné velikonoční dekorace nemám a letos se mi do toho nějak nechce. Budu ráda, když o víkendu upeču s klukama velikonoční perníčky a to bude asi tak všechno. Na stůl si koupím čerstvou kytku a končím. Možná vytáhnu kraslice od loňska nebo polepím nové washi páskou. Krásný den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro no, jsem tak trochu kovářova kobyla :-), Jo, kytky jsou stejně nej dekorace! Krásný víkend

      Vymazat
  2. Čím bych začala...Marocký talíř od TineK očekávám každou chvilku od pošťáků. Zakoupila jsem do sady k misce, ale lámala jsem si hlavu nad tím, jak jej vlastně využiji. Směle asi zkopíruji z Nordic Day blogu a to včetně větviček :)
    Compagnie de Provence, tak to už dlouho koukám po mýdle na ruce, minule jsem dokonce měla v košíku, ale pořád váhám...
    Krasné dny, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, je úžasný! Vůbec talíře, mísy a tácy miluju na nejrůznější dekorace. To mě moc těší, že je ode mě co kopírovat :-D.
      Od Compagnie mám balzám na ruce, mýdlo si schovám až do nové koupelny. A difuzér, jen musím najít odvahu jej otevřít, vždycky se mi nechtějí tyhle krásné kousky používat :-). Vůni jsem si odzkoušela na malých vzorcích, výběr usnadní ;-). Fajn víkend a moc děkuji za návštěvu ;-)

      Vymazat
  3. Šárka, kuchyňa je krásna, moderná a vidím, že aj u Vás platí obuvník chodí bosý? Snáď sa dostane rada aj na Teba. Odvaz v čierno bielej tak to dávam palec hore. Je to veľmi svieže. Prajem pekné dni. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko lépe jsi to napsat nemohla. Doufám, a ještě víc, že to bude konečně letos! A děkuju i za pochvalu outfitu :-)

      Vymazat
  4. Ahoj, kuchynu som videla na Instagrame a fakt som si myslela, ze je Tvoja, ale inak to tak byva, ako moja sesternica ma za manzela stolara a veci do domu dostane od neho ako posledna a ak vobec.....
    super tenisky, ako na behanie a aj tie v ciernobielej kombinacii, super odvaz cele oblecenie, velmi sa mi to paci :)
    tak len dalej fot a povedz svojej polovicke, ze tu sa uz nevieme dockat Tvojej kuchyne :)
    pa a pekny den :)
    Lucka
    http://trendesso.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci kéž by, podobnou bych brala okamžitě!!! Je to ale stejné asi všude :-D A jsem ráda, že se líbí i ostatní, měj se moooc fajn :-*

      Vymazat
  5. Šári, jsem moc ráda, že fotíš pořád ......fotíš totiž krásně !!! Pokaždé se u tebe úžasně "pokochám" ....Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét stále je co dohánět i ve Photoshopu, ale každá fotka vede k větší praxi, doufám ;-)

      Vymazat
  6. Parádní koláž, květy magnólie jsou nádherné, crazy oblečení :D. Já teď nestíhám vůbec fotit, buď přijdu za šera a unavená jako kotě a nebo je zamračeno...no nevím jak jinde, ale Liberec fůůrt prší. Tak se těším na víkend;-). těším se na novinky, ráda se inspiruju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti děkujuuu, poslední dobou je opravdu světlo nic moc. I šero i ostré sluníčko :-D Užij si zbytek víkendu a ať je světlo ideální ;-) Papa

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.