Růžovo šedá

Jak jsem si předsevzala, tak jsem splnila. Alespoň do té doby, než budu mít chuť opět na změnu ;-).

Černá teď u nás zůstala opravdu v pozadí. K mé růžové radosti mi stačil DIY polštářek z lesklého saténu a větvičky z ořezané meruňky od dědy. Kéž by kvetly věčně, nemůžu se jich nabažit!!! Šedá je mini deka s křížky od Pii Wallén, jemně pruhovaný polštář a miska Tine K Home. A samozřejmě nesmí chybět bílá. Můj vysněný bílý marocký puf si nechám až do nového obýváku. Teď bych přes něj musela skákat a bohužel bílý by dlouho nevydržel :-(. Více jara a sluníčka snad přitahnou porcelánoví minizajíčci z nové jarní kolekce a vyfouknutá vajíčka. Tento rok asi budou úplně jednoduchá, puntíkaté jsem vyráběla loni. 

Tak a ještě doladit zbytek a opět uklidit... No znáte to ;-)













Krásné středeční odpoledne a jemným tónům zdar!



PS: Často mi píšete, kde se dá to či ono sehnat. Pokud to bude možné, v textu vždy najdete aktivní odkazy zvýrazněné jinou barvou na všechny doplňky, dekorace, ale i třeba módu a kosmetiku. Snad vám to hledání ulehčí ;-).

28 komentářů

  1. Sari krasne! Ruzova je proste skvela :). Chtela jsem taky vetvicky, ktere maji ruzove kvety, ale nevedela jsem, co kvete ruzove :). Merunku bych u nas jiste sehnala, budu se muset poohlidnout. Krasne jaro!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani děkuju. Jj, sdílím s Tebou :-). Já jsem snad ani nevěděla, že meruňka kvete růžově, ale třešeň určitě! Také hezké jarní dny

      Vymazat
  2. Ahoj Šári, letošní Velikonoce jdou jak si mimo mě co se dekorování týče. Letos mi postačí bílá vyfouknutá vajíčka. V jednoduchosti je přeci síla. Na růžovou jsem si v interiéru netroufla tak jen mírný nádech pink laku na nehty... docela mě tato barva baví! Hezké jarní dny, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci, já to mám podobně, víc neš peříčka, květiny a nemalovaná vajíčka u mě asi nebudou. Přesně jak píšeš ;-). lak je taky dobrý začátek! Měj se fajn

      Vymazat
  3. Naprosto dokonalé Šárko, ta růžová s šedou, bílou a černou je prostě cool :-). Taky chci meruňku :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti moc děkuju, jj, neuvěřitelně pozitivně jim to spolu ladí, neodolala jsem ;-)

      Vymazat
  4. Jedným slovom - nádhera, milá Šárko! Táto farebná kombinácia ma veľmi baví, milujem ružovú (samozrejme, všetko s mierou). Včera, pri pohľade na zakvitnuté stromy v záhrade, som si tiež vravela, že škoda, že nekvitnú viackrát do roka... Sú tak krásne a sladko voňajúce. Prajem krásne jarné dni :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo ahoooj a moc děkuji za milá slova! Máš naprostou pravdu a já mám pro ni po mé nebarevné škále taky slabost největší ;-). Mnoho pozdravů :-*

      Vymazat
  5. Šárka, je to s tou jemnou ružovou dokonalé. Vetvičky a vankúš jemne vyzdvihujú bielu a šedú. Včera som bola v Depote a v jednom košíku mali šedé a ružové sklenené vajíčka. Je to naozaj krásna farebná kombinácia. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko moc děkuju, taky mě letos dostala ;-). Paa u Tebe

      Vymazat
  6. nádhera....také jednoduché a také krásne...jana

    OdpovědětVymazat
  7. Moc se mi u vás líbí!Krásná barevná kombinace.Hezký vecer Vera:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko to mě opravdu těší :-). Hezký pátek

      Vymazat
  8. ŠÁRINKO, KRÁSA.
    NÁDHERNĚ SLADĚNO.
    POSÍLÁM POZDRAVENÍ A PŘEJI POHODIČKOVÉ DNY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Bohdanko, děkuji moc! Já taky moc zdraím a přeji hezké jarní dny :-*

      Vymazat
  9. Šárko,
    krásné, utulné, něžné.
    Prostě Domov s velkým D.
    Příspěvek pohladil,
    díky
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Marti, děkuju, ta růžová opravdu rozněžnila i mě :-). Díky moc za návštěvu, hezký víkend

      Vymazat
  10. Šárko moc moc krásne, ružová nie je môj top { to bude tým, že jej má naša Natálka v šatníku toľko a už som presýtená :)) }, ale uznávam, v malom množstve je v interiéri veľmi fajn. Moc krásna lampa i vankúše, proste všetko na jedničku. Pozdravujem♥
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi moc díky :-*. U nás jí právě tolik není :-D. Ta lampa se mi tam trochu plete, ale co, je tam, tak tam asi být má ;-). Hezký víkend

      Vymazat
  11. Šárko, to je krása, kvítky jsou nádherné a takové něžné, opravdu nádhera!
    Hned mám tak nějak lepší pocity, je to jako pohlazení :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deniso velké díky, kdyby nebyla kvítka, nestálo by to za to, škoda, že nevydrž déle ;-) Krásný víkend

      Vymazat
  12. Moc příjemná barevná kombinace, Šárko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru je, užívám si ji, než zase přelétnu na jinou :-)!

      Vymazat
  13. Růžovo šedá je jedna z nejhezčích barevných kombinací. :-)
    Krásné jaro Šárko. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, s šedou vypadá báječně každá, ale tahle je prostě nádherně ženská ;-). Moooc zdravím a přeju krásné jaro :-*

      Vymazat
  14. Šári, nádhera .... i já poslední dobou "ujíždím" na růžové .... krásné fotky ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét moc děkuju a budu se těšit, jestliněco nafotíš ;-)

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.