Růžové akcenty

Nedá mi to ještě nepřidat trošku růžové inspirace minimálně za to, že se vám ta moje líbila a rozhodně v ní budu ještě pokračovat. Děkuji vám!

Na mém Pinterestu mám uložených spoustu nádherných fotek a několik zamilovaných kousků. Tak málo stačí a tolik něhy vnese do bílo-šedo-černého interiéru! Růžové květiny, knihy, polštářky, plédy nebo velký koberec, nejrůznější dekorace, hrníčky a nádobí či originální kus nábytku...


Pokud jste fascinováni tak jako já, kochejte se ;-).




























Další inspiraci včetně těchto fotografií naleznete TADY a TADY.



A ještě trošku růžové v různých odstínech a stylech, kterou můžete mít doma.




13 komentářů

  1. No tá ružová v interiéri je nádherná. Presne taký ružový koberec ako je na prvom obrázku som mala pred 25 rokmi v mojej bielej spálni. Síce bol na špinky ako suchý zips a vysávanie bola otročina, ale vyzeral skvelo. Bola to moja vysnívaná bielo - ružová spálňa. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko wow, Ty jsi orostě nadčasová!!! :-D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Vydržela bych se kochat do nekonečna :-)

      Vymazat
  3. Ahoj Sari, prepac, ze som sa dlho neozvala, sme vsetci doma chori, takze ja len na vzdy narychlo, nemam kedy pisnut, tak teraz sa nasiel cas, vsetko sledujem, vsetko krasne ako vzdy, ruzova nikdy nie je na skoda, hoci u mna tiez len symbolicky a musi byt pekna a jemna ruzova....
    tak sa mi maj a krasny den!papapa
    Lucka
    http://trendesso.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci jé, tak to mě moc mrzí, že už zase :-(. Přesto moc děkuji za Tvou stálou a milou přízeň a posílám sluníčko a hlavně zdraví!!!

      Vymazat
  4. Piękny akcent! Też dałam się uwieść ;)))
    Pozdrawiam****

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Agnie taky zdravím, růžová je best! :-)

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.