River Island Love

Dnes pár top kousků do šatníku od mé oblíbené módní značky River Island z nové jarní kolekce, kterou mám čím dál raději. Objednávám z Británie přímo z jejich e-shopu nebo např. z Asosu, kde má  taky své zastoupení a navíc je poštovné do ČR zdarma. Má nádherné oblečení, doplňky i boty s výborným poměrem designu, kvality a ceny a ve skutečnosti vše vypadá opravdu skvěle. 

No a tahle nějak by se mi letošní jaro s River Island líbilo :-).








Barvami zatím moc nehýřím, možná je to tím víkendovým zamračeným počasím, ale to určitě přijde. Téměř celý wishlist zůstane nejspíš opět jen ve virtuální realitě pro malé zasnění se, až na jednu věc. V úterý čekám zásilku s jednou dlouho odkládanou, vysněnou a nadčasovou věcí, která mi doufám bude sedět a určitě stát za to, nemůžu se dočkat! ;-)


Mějte fajn nedělní odpoledne a když se vám bude chtít, napiše mi, jestli taky nakupujete přes internet a spíš věcí méně, které vám vydrží dlouho nebo raději zkoušíte osobně a často experimentujete s módními trendy? 


Budu se těšit, papa

9 komentářů

  1. Šárinko, vybrala jsi nádherné kousky, přesně takový styl miluju♥.. těším se na zásilku - doufám, že ukážeš co to bude .-) Já objednávám z e-shopů docela pravidelně, ale vše ostatní (kosmetiku, dekorace, vybavení domácnosti..) - jen ne "hadříky".. odrazuje mě, že mi to nebude sedět a pak to budu muset vracet..., ještě bych si troufla na doplňky.. kabelky apod..., ale stejně si nejradši vše přímo osahám a vyzkouším.. Ale fandím Ti... i všem kdo tu odvahu má a vychází to :-)♥ Krásné dny a spousty radosti při shopování .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzí ahoooj! Jj, snad jo :-). Objednávám věci buď volné nebo strečové, tak je fakt, že většinou problém není. Když je to něco, co má sedět perfektně, radši zkouším. A vše ostatní už taky často a pravidelně nakupuju přes e-shopy. Ty růžov šaty jsou, viď? :-)
      Děkuju moc, že jsi se zastavila a i Tobě mnoho pozdravů a krásně jarní dny :-*

      Vymazat
  2. Ahoj Šárko,moc se mi líbí to hnědé sako s cvočky to bych si taky troufla objednat :) Jinak raději zkoušíma kombinuji na obchodě. Musím se podívat na ty stránky jestli bych tam nenašla nějaké šaty, protože těch není u mě nikdy dost .
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Vladí, jo, taky nádherné! Šatů mám zas já málo, ale na léto nějaké maxi musím pořídit ;-).
      Měj se fajn a děkuju moc, že jsi se zastavila!

      Vymazat
  3. Dobrý den, já momentálně pobývám na Floridě, takže mi ze všeho přechází zrak a nakupuji co mi přijde pod ruku :) Zejména v outletech za nesrovnatelně nižší peníze než u nás...
    Dnes prší, takže hola, hola, Victoria´s Secret volá :)
    Tohle téma je pro mne moc aktuální. Hezké dny a zdravím domů...|:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko tak to je paráda, to se vůbec nedivím! Sestra tam byla loni a přivezla mi toho spoustu za pár korun :-). Já zdravím na Floridu a přeju krásnou dovolenou!!!

      Vymazat
  4. No já spíš chodím nakupovat do kamenných prodejen a taky nějak zatím hledám svůj styl, jsem asi dost náročná :-D, takže určitě díky za tip, ráda poznám něco nového. Asi bych si troufla jen na tu kabelku :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Já spíše nakupuji v kamenných obchodech, ale tak nějak se ještě hledám, jsem celkem dost náročná, jen tk si něco nekoupím, takže děkuji za tip ráda poznám něco nového.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti já jsem si teď taky v obchodě skoro vůbec nic nevybrala, už začínám koukat na kvalitu, vzhled a materiál, což je někdy šílené. Stárnu asi :-). Krásný den!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.