Ložnice v novém

Jak už jste mohli vidět na instagramu, po dlouhém čekání mám konečně doma nádherné
povlečení od By Nord. Nakonec vyhrál motiv vlka, protože jednoho podobného máme doma, máme je rádi a pro mě je to navíc zvíře magické. Těšila jsem se, až vám ho u nás vyfotím, jenže mě jaksi zmohlo
focení naší ložnice
na blog pro Nordic Day s dekou od Pii Wallén a dalšími úžasnými kousky, které jsem k němu vybrala.

Navíc to s novým povlečením nebylo vůbec jednoduché. Musela jsem kvůli němu objednat nové menší polštáře, které dorazily až napodruhé. Potom, následoval málem rozvod kvůli menšímu rozměru a špatnému spaní, které nakonec potrápilo víc mě než mého drahého (nechápu, jak to ti seveřeni dělají), takže jsem nakonec musela povléknout polštáře větší. Do třetice se mi v novém povlečení vyválel náš chlupatý miláček, tohle neudělal už opravdu hodně dlouho :-(.

No a před focením to taky stálo za to. Jak už opět víte, přetřela jsem naši postel na bílo, z čehož mám velkou radost. Mimochodem to na fotkách vůbec vidět nakonec není! Před samotným focením vždy musí přijít na řadu generální úklid. Všude  je potom milion věcí, obalů a nepořádku, nic není a svém místě včetně nábytku, abych měla víc prostoru pro odstup. Pak konečně přijde na řadu samotné focení, Photoshop a navrácení všeho do původního stavu. Celkem je toho dost na pár fotek a jeden krátký článek, tak mi doufám odpustíte, že zatím ještě nemám ten druhý :-).


Proto vás tentokrát pozvu přímo na blog Nordic Day, kde uvidíte, jak celá tahle akce dopadla, u mě jen malá ochutnávka ;-).










 Vše najdete TADY, snad se vám moje malá proměna bude líbit...


Mějte se moc fajn.


17 komentářů

  1. Uz som pozerala a nestihla som pochvalit.. Super sa podarilo a najviac ma pobavilo to o upratovani pred fotenim a prekladanim beznych veci kvoli foteniu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani moc děkuju! Někdy je hold potřeba improvizace, obzvlášť, když se fotí doma v omezeném prostoru ;-). hezké odpolende

      Vymazat
  2. Moc krásné fotky Šárko! Jsem moc ráda, že vím, co jim předchází :o) Taky normální domácnost!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko děkuju, jsem ráda, že se líbí! Jojo, domácnost naprosto normální navíc s extrémním množstvím psích chlupů, které můžu sbírat pinzetou :-D

      Vymazat
  3. Ahoj, ...krasne, uz som pozerala na Nordic day, velmi krasne a najma ta deka, co je jasne, ja na take obliecky mozem mysliet len ked deti budu vacsie, lebo najlepsie sa vala na rodicovskej posteli a s vankusov sa robia veze :), aj teraz ked mam norske obliecky z bambusu, tak trpim, nuz co uz s detmi...
    a to fotenie chapem, ja ked tiez fotenim, predtym upratat , urobit styling, nafotit, potom upratat a ja este fotim ked najmensi spi, takze vsetko musi ficat, tak som narobena ako kon :)
    tak nech sa dobre spi a dufam, ze manzel sa uz nehneva :)
    Pekny piatok :)
    Lucka
    http://trendesso.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci děkujuu :-*. Deka je prostě úžasná, teď ji mám i v šedém provedení, taky vypadá skvěle a v tom menším provedení je pro dětipřímo dělaná. Já zas to všechno rychle musím dát do původního stavu (ten nepořádek okolo), než můj drahý přijde domů, může se z toho zbláznit. A deko vydrží do prvních přidaných ponožek a kapesníků :-P. Jo, už se nám spí dobře a to, že je naše doma můj prostor pro tvoření prostě chápat musí ;-). Měj se moc fajn

      Vymazat
  4. Šárko, nádherné fotky! Přesně to u nás před focením takto probíhá. Moc toužím po té dece a povlečení. Máte moc krásnou ložnici! Přeji krásný víkend a mnoho pozdravů :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky! Přesně to takhle u nás před focením probíhá :-) Tu deku i povlečení bych si moc přála. Máte krásnou ložnici! Krásný víkend a mnoho pozdravů ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni bez bordelu jo :-D. Ještě že máme ty naše blogy a tu pomíjivou krásu na nich můžeme zachytit ;-). Nad dekou stále uvažuju, mám totiž plédů několik, tak abych nebyla marnivá :-D. Měj se a díky :-*

      Vymazat
  6. Šári, úplně v klidu, já to chápu, taky vždycky šoupu a posouvám, jen aby to bylo ideální :) už se těším, až budu fotit celé interiéry nového bydlení, to bude bájo, tam totiž bude tolik prostoru, že nic šoupat nebudu :) hezký večer, A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Annie to mě na tom ale baví nejvíc, ten pocit harmonie a vnitřního uspokojení, když je vše tam, kde má být. To jsem dělala našim když mi bylo nást doma, posouvala veci tam, kde jim to podle mě slušelo víc :-D! Juchů, bude to brzo??? To se těším taky a na to svoje ani nevíš jak ;-)

      Vymazat
  7. Šárinko,tak to znám taky :) ...kvůli focení se taky šoupe sem tam,hold v malém bytě toho prostoru moc není :) ...fotečky jsou super...měj se moc krásně a zase příště papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá kláro, děkuji za krásná slova a zastávku u mě, je to přesně jak píšeš ;-). Krásné předjarní dny

      Vymazat
  8. Krása, krása, krása ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  9. Beautiful bedroom styling and photos! I've seen all in Nordic Day blog and I love it!
    Greetings!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maddie thank you very much, I´m so happy that you like it ;-). Have a nice before spring days

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.