Diář á la Tine

Právě přišel čas na využití nádherného batikovaného ručně vyráběného balicího papíru od Tine K Home zbylého z Vánoc, do kterého jsem zabalila část dárků (najdete TADY). První přišel na řadu půj diář, na který mám každoročně specifické požadavky hlavně na vnitřní uspořádání, což se ale většinou zrovna neshoduje dohromady se stylovým obalem. I když letos má jednoduché tmavěmodré desky, přeci jen je tahle mnohem hezčí :-).

Kulatý tác od Tine jsem si tentokrát opřela na pracovní stůl., květiny vystřídaly zelenající se větvičky a Xko od Design Letters se oddělilo od óčka. Malá osvěžující změna.

Hedvábná pera s pletencem mám nakonec dvě - bílé a světle šedé. Moc dobře se s nimi píše (jsou černá, pro ta mám slabost) a opět krásně vypadají.








Balicího papíru mám ještě malý kousek, možná jím obalím nějaký květináč nebo jestli vás něco zajímavého napadá, dejte mi vědět :-)


Mějte se fajn a děkuju, že jste tu se mnou!


PS: Od Martiny mám čerstvé zprávy, že brzy dorazí ještě další kousky od TKH a doplněné budou i vyprodané, takže nemusíte smutnit ;-).

12 komentářů

  1. Šárinko,diář vypadá úžasně...přeji ti pěkný den papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kláro děkuji moc i za návštěvu :-*

      Vymazat
  2. Ahoooj, vypada to skvele ako vzdy a dobry napad, na svoj pracovny stol zautocim aj ja, je potrebne si to tu trosku usporiadat, uvidime...diar super a X tiez.....mame tu istu lampu :) ta vetvicka je super, jar je jar a clovek hned ma lepsiu naladu,
    prajem krasny den moja!
    http://trendesso.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, nepřeceňuj mně, to se budu muset snažit i příště :-D. Děkuju, tvoř a vyfoť, přijdu omrknout ;-). Jj, jaro je tu!

      Vymazat
  3. Šári,
    a lá Tine vypadá krásně!! Krásný večer a jarní dny!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško děkuji, taky užívej sluníčka :-*

      Vymazat
  4. Máš to krásný... diář i celek! Závidím, že můžeš alespoň trošku tvořit, já jsem úplně zasekaná :(... zítra se musím zvednout z pracovní židle a jít něco taky udělat... aspoň převlíknout polštářky :D (už mi z toho hrabe ;-)) aspoň, že to počasí je tak krásný... brzy napíšu! paaa :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radanko já musííím :-D! Tedy chci samozřejmě, ale kdybys to u nás viděla, pořád spousta doplňků a dekorací, obalového materiálu a nakonec kovářova kobyla. Jo, je nádherně, měj se a budu se těšit :-*

      Vymazat
  5. MMm, dobrá volba! ;) Nad batikovaným papírem jsem už tolikrát přemýšlela...zase si ho nechávám vyfouknout před očima asi, jsem hrozná. Moc se mi líbila i Tvá verze před tím s tácem Pia Vallén...ach ach..taková jednoduchost spolehlivě zabírá :). Přeju Ti krásné slunečné dny, pa M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti koukala jsem taky, že už je fuč, škoda, byl úžasný! Jj, líbí se mi oba, zatím jsem majitelkou jenom toho od Tine, tak uvidíme, táci používám moc ráda ;-). A děkuji za krásné komentáře, těším se zase k Tobě <3

      Vymazat
  6. Diář se vážně povedl, hned je hezčí :o)! Moc se mi líbí pero s pletencem navrchu, budu se na něj muset podívat blíž :o).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deniso děkuju, taková drobnost a kolik může udělat radosti :-). Pera opravdu stojí za to, krásný den ;-)

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.