Co je u mě nového

Bohužel nic moc, co se týče příspěvků na blog. Malé vysvětlení a pár novinek z minulého týdne přikládám alespoň prostřednictvím mého instagramu. Snad vám zpříjemní deštivé nedělní odpoledne, pokud jej jako já trávíte s vašimi oblíbenými blogy s notebookem v posteli ;-)...




Začátek minulého týdne jsem celý promarodila a vypalovala bacily pomocí závorového čaje...




... a domácí avokádové pomazánky s česnekem a cibulí s raw zelňáky.




Definitivně jsem uložila zimní oblečení... 




...a i když věřím, že se sluníčko zase vrátí, pořídila jsem si černé nízké gumáky nejen na deštivé dny, ale taky na ranní rosu a procházky s naším chlupatým miláčkem :-).




Fotila jsem hodně, ale tentokrát hlavně pro blog Nordic Day, na kterém vás brzy čeká spousta jarní inspirace a po neděli zase budu fotit pro můj blog. Těším se, až to u nás zase trošku pozměním!




Z této fotky jak jsem slíbila odhaluji úžanou černou koženou bundičku od River Island z předchozího postu, kterou jsem se rozhodla konečně si pořídit a ještě s 25% vygooglenou slevou, která rozhodně přidala na radosti. Včera jsem ji provětrala poprvé a určitě ne naposledy společně s balerínkami od Pretty Ballerinas. Mám je už druhým rokem, jsem s nimi moc spokojená a tak uvažuju o dalších ;-)...





A na závěr bych vás chtěla pozvat na můj e-shop, kam také konečně dorazilo jaro v podobě nových dekorací v bílé barvě od německé značky Drescher s velikonočními a jarními motivy. Celou kolekci najdete TADY.



Tak, to je asi vše a příště doufám opět naviděnou u vás a tady u mě s novým jarním stylingem od nás!

Posílám pozdravy :-*



6 komentářů

  1. Doufám Šárko,že už je mnohem lépe.Moc se mi líběj nové dekorace na tvém e-shopu....měj se krásně Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Iveto,
      děkuji, už mám snad letos vybráno co se nemoci týče. Jsem ráda, že se novinky líbí! Krásné jaro a děkuji za návštěvu!

      Vymazat
  2. Šárko,
    také jsem uložila zimní oblečení, ale dnes ráno opět musela vytáhnout. Po probuzení přišlo zjištění, že sněží. :X
    Na jarní inspirace se moc těším.
    Krásný den,
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti no teda! Ještě trochu teplé bundy mám, ale tenhle zimní kabát už snad zůstane tam, kde má!!! Děkuji za milou návštěvu a přeji pohodový začátek týdne ;-)

      Vymazat
  3. Moc krásné fotky, doufám že už jsi fit ;o)
    Jdu mrknout na eshop, tahle malá ochutnávka se mi moooc líbí :o).

    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deniso ano, děkuji. To jsem ráda, že se líbí, přeji krásné jaro a díky za přízeˇm ;-)

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.