Černobílá tečka

Březen, to už zní opravdu líp! Takže se konečně dostavila chuť na malou změnu, tentokrát v knihovně. Mramor, dřevo a jednoduchost bude u nás ve znamení jara a černobílou brzy zjemní šedá s růžovou. Už se na to opravdu těším!

Opakující se detaily tvoří celek, se kterým jedině můžu být spokojená. Až na vyjímku v podobě žlutého narcisu ve staré lahvi párujícího se jen se sluníčkem za okny, které se nám zrovna dneska schovává. Nevadí, v neděli jsem si ho užila maximálně ;-).



S černobílou Cross dekou od Pii Wallén se tento týden musím rozloučit, protože nový post s ní pro ND blog už je téměř hotový

S nádhernou konvicí na čaj Design Letters uvnitř se sítkem na čaj, která by se mi moooc hodila a latté cupem + černým víčkem, ze kterého je tak rázem dózička také

Dokonalost - pokladnička ve tvaru domečku od Ferm Living


Dřevo a kámen, černá a bílá...


Tři nejmenší dřevěné  Bábušky z šestidílné sady Broste - když jsem byla malá, měla jsem stejné, ale malované :-)


Jednoduché mramorové svícny od Broste, kterých se nemůžu nabažit společně s dřevěnými vajíčky. Ty teď asi budu mít úplně všude


A typografie od Arne Jacobsena





Ať vám nový měsíc přinese novou energii a sílu a ať se vám daří vše, na co sáhnete :-*





XO XO


20 komentářů

  1. Šárka, presne rozmýšľam, čím by som čierno - bielu s príchodom jari oživila. Rozmýšľam nad modrou alebo ružovou. No a možno to dopadne úplne inak. Necháme to ešte utriasť. Šedá a ružová bude perfektná kombinácia. Už sa u Teba na ňu teším. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko modrá mě láká už dlouhou dobu vždy hlavně v létě. Něco růžového mám z loňska, tak toho dám do kupy doufám víc a trošku se to u nás zjemní a prosvětlí ;-). Krásný večer

      Vymazat
  2. Pane jo, to je novinek. Ty matrjošky ze dřeva jsou kouzelné ....Tak pěkné slunné dny Šári, už taky kupuju jarní kytky - chce to do té B&W kombinace trochu barev...:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani většina jenom na pomazlení a focení na Nordic, ale pečlivě vybírám a určitě se u mě některá taky zabydlí na trvalo, jsou fakt neodolatelné ;-). Jj, už mám taky nějaké cibuloviny a hlavně větvičky, ktteré se pomalu zelenají. Měj se moc fajn, papa

      Vymazat
  3. Šári, všechno si perfektně sladila, nádherně nafotila, jen v té lahvi máš narcis :o)
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli já už jsem fakt úplně blbá, mně to vůbec nedošlo, díky :-D Mám pořád doma samé hyacinty a takt to schytal i ten letošní první narcis, chudák! Měj se hezky

      Vymazat
    2. Ale nejsi, Šárko! Prý bude hůř :o) To já jsem už občas jako pan Kodet v Pelíškách - řekl jsem 5, myslel jsem 10 :o)
      Pa, Helena

      Vymazat
  4. Ahoj Šári,
    to jsou fotky!! Už se těším na Tvou šedou a růžovou-já k ní mám bílou...vždy´t víš...
    dřevěnné bábušky jsou krásné, taky jsem měla malované.:o))
    měj se hezky a přeji krásné březnové dny!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško bílá nesmí chybět nikdy, to je jasné! :-D I Tobě a opět děkuji za milou návštěvu :-*

      Vymazat
  5. Ahoj Šárko,
    tak s tou dekou by sa mi moooooc ťažko lúčilo. Je dokonalá. Knihovňa krásna, ja uvažujem čo spraviť s tými niekoľkofarebnými knihami v tej mojej, dosť mi to prekáža.
    Pekný deň
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi ahoooj, jj, nejen s dekou :-). Já jsem je kdysi všechny obalila, teď je máme v krabicích a novou knihovnu bych chtěla uzavřenou, mám s tím taky děsný problém :-D. Měj se hezky

      Vymazat
  6. Sari, krasne. Ja jsem moc zvedava, ktere z pismenek si nakonec nechas :) protoze rozhodovani to teda bude tezke.
    Ty babusky jsou skvele. Mela jsem take jedny u babicky a moc rada jsem si s nimi hrala.
    Uzasne veci, skvely dekor. Moc to mam u Tebe rada.

    Zdravim a vse nej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko je to děs, stále nejsem rozhodnutá! Děkuju za Tvou přízeň, posíám pozdravy

      Vymazat
  7. Ta deka <3 Tu bych asi nedokázala dát z ruky :o)
    Jinak knihovna je moc krásná, škoda že v ní není víc knih ;o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deniso je to těžké loučení :-D. Všechny naše knížky máme kvůli prostoru a rekonstrukci v krabicích na půdě, takže mám teď knihovnu hlavně jako úložný prostor a jedno z mála míst, kde to můžu trošku měnit podle nálady ;-).
      Hezký den

      Vymazat
  8. Krásný večer Šárko,
    nádherné fotky a ty dekorace bábušky jsem u tebe už obdivovala i v obchůdku já mám po mamince ty malované mají je holčičky v pokojíčku.
    Krásné a pohodové dny zdraví Adéla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adélko moc díky! Škoda, že už jsou malované asi nenávratně pryč. Taky posílám pozdravy, měj se fajn.

      Vymazat
  9. Uuuuu, hned bych se k vám nastěhovala :)). Takové nádhery všude kolem, úžasně vše k Tobě zapadá . Těším se, co vyberete a nafotíš v dalších příspěvcích. Jednu malovanou bábušku jsem zrovna pečlivě uchovala, když jsem třídila Amálčiny hračky do nového pokojíku, i když hraje všemi barvami, vždycky mě chytne za srdce a já si ji musím aspoň letmo pohladit ;). Pa, M.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.