Šárka z Ma Maison Blanche

Dnes je pro mě tak trochu velký den a jsem z toho tak trochu víc nervózní. První věc je moje kolekce na dejmidarek.cz - tedy spíš můj další letošní wishlist. Už si připadám fakt nejvíc marnivě, ale sestavovala jsem ho moc ráda. Protože tenhle nový zábavný projekt slouží jako skvělá inspirace pro všechny, kteří mají taky svoje tajné sny a přání jako já a můžou se jim znenadání díky sdílení se svými přáteli, rodinou nebo spolupracovníky splnit ;-).

Já tomu říkám soukromě takový český Pinterest, který využívám i k tomuhle účelu, jenže o tom nikdo neví (kromě mě a vás samozřejmě). 

Nebeské legíny od www.youngprimitive.cz

Jak to vlastně funguje? 
Kromě velké inspirace na nákup originálních dárků z všemožných českých e-shopů k různým příležitostem hezky roztříděných do jednotlivých kategorií si můžete vytvořit i svůj vlastní wishlist a pozvat všechny, kteří by o něm měli vědět. Ti, kteří vás chtějí potěšit si ho pak jednoduše tajně zarezervují (aby nedošlo k nežádoucímu zdvojení) a v ideálním případě koupí a s velkým překvapením vás třeba k narozeninám obdarují!

Není to skvělé? 
Myslím, že jo a nejen pro rodinu, ale i třeba pro svatební hosty! Je fajn nedostat dvojitou sadu skleniček, místo dárku peníze nebo něco, co je podle nesdíleného vkusu vaší tchyně, takže někdy neuškodí je konkrétně nasměrovat ;-)

Celou moji kolekci si můžete prohlédnout na Dejmidarek.cz TADY.
Určitě spoutu věcí znáte, je to takový mix romantiky, designových ikon i originálních českých produktů, které mě v poslední době zaujaly. 




Tímto děkuji Iri Nowak, po které jsem převzala štafetu (+ za objevení YP) a také milým zakladatelům serveru Dejmidarek.cz Evě a Matějovi, skvělá práce!

A o té druhé věci zase příště ;-).

Krásnou slunečnou sobotu!

8 komentářů

  1. Krásná kolekce ... něco znám, něco nového jsem objevila a hlavně jsem se velmi, velmi pokochala:)

    OdpovědětVymazat
  2. Takovému wishlistu moc dobře rozumím.
    Legíny jsou krásný, ale nic na moje nohy alá morové sloupy.
    ALE ..
    Misku od Adama a Sama mám na tom svém "i když jen imaginárním" ( já to s těma nástěnkama nějak neumím ) připíchnutou taky !
    El.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eli moje nohy taky nic moc, ale pohodlí nadevše! :-D To nevadí, imaginární stačí taky, ať se brzy splní ;-)

      Vymazat
  3. Máš opravdu úžasný vkus! Nádherné věci a takový wishlist pro přátele je skvělý nápad, hned si jdu "přát". :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anie děkuju :-+. Dnes se mi o Tobě normálně zdálo, že jsi vyhrála módní soutěž! :-D Asi nějaké znamení, čeká na Tebe nějaký vysněný úspěch třeba, že by? ;-)

      Vymazat
  4. Stylový seznam a ty legíny :-o. Díky moc za super typ, škoda, že mají vše teď vyprodané. Tak ať se přání plní ;), pa M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti jo velká škoda, doufám alespoň, že s jarem bude nová kolekce a konečně něco ulovím! ;-)

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.