Pracovní pohoda

Poslední dobou se snažím udržovat domácí pohodu. A protože pracuju doma, pohoda patří i na můj pracovní stůl. Silná dvojka tak nesmí nikdy chybět - nejmilejší a nejjednodušší dekorace, která mi vždy zvedne náladu ať už jí mám kdekoliv - kousek zeleně a svíčka nebo svícínek. Často zapomínám v pracovním zápalu dodržovat pitný i stravovací režim, což pak doháním nehezky večer. Ale když se to vše propojí, správně naaranžuje přímo pod ruku a ještě ke všemu tak, aby to hezky vypadalo, jde to potom samo ;-).




Dřevěný tác od Pii Wallén s křížkem na kterém mám vše potřebné mám doma opět jen na chvilku na focení pro ND. Když jsem ho viděla naživo, říkala jsem si, že jsem si jej měla pořdit místo toho od Tine. Ale stejně bych se nerozhodla, jestli v bílé, černé nebo s dezénem dřeva, to jsem celá já :-). Takže mi to vlastně vyhovuje, vše si hezky osahat, pomazlit se a poslat dál. Miluju změny a hodně těžko se rozhoduju, navíc nejradši bych často už vůbec nic dál neposílala :-P. Je ale fakt, že mi to moc pomáhá při výběru toho pravého doplňku, na který si pak ráda počkám...




Třeba jako hrneček Design Letters s abecedou slavného Arne Jacobsena, který jsem měla předlouho na svém wishlistu a nenapadlo by mě, že si jej jednou budu moci koupit u nás. Tenhle první vlastně taky poletí jako dárek, ale to má být vlastně překvapení! No mám já to ale smůlu? :-)




O goji, rozinkách a sušených fíkách v minimističce Tine K Home už ani není třeba psát...






Snad jen nezapomínejte jako já sami na sebe a ať máte doma pohodu pořád!


20 komentářů

  1. V tom máš Šárka úplnú pravdu. I bežné veci by mali vyzerať krásne. Ja mám s pitným režimom tiež problém, ale každé ráno si nalejem vodu do krásnej sklenenej karafy a k tomu pekný pohárik a čuduj sa svete pitný režim sa oveľa ľahšie dodržiava. Podľa mňa všetko by malo lahodiť aj našim očiam. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, přesně tak. Vhodnou karafu nebo džbán sháním už dlouho a doufám, že brzy seženu! Měj se fajn, paa

      Vymazat
  2. Sari, Ty me s tim tacem od Pia Wallen drazdis. :)
    Vse krasne nafoceno a ten hrnecek.. jeeeee. Ja mam zalusk na ten z melaninu treba s V jako Vili by vypadal hezky, ze? :)

    Moc a moc zdravim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko jo, je to nakažlivé, bacha :-). Ano, vypadal! Zdravím i jéá

      Vymazat
  3. To jídlo a pití při práci se snažím řešit stejně jako ty Šárko, jen to nemám tak hezky naaranžované....
    Moc gratuluji vylosovaným dámám a tebe moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli, no já jak kdy, znáš to :-). Posílám slunečné pozdravy k sousedům!

      Vymazat
  4. Šári opět krásné po tvém fotu asi neodolám já ten hrníček prostě chci!!!!Jinak kolekce letters je celá krásná přeji od nás hezký sluníčkový den Gábina.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gábino doufám, že si taky brzy pořídím nějaký pro sebe, jen se samozřejmě nemůžu rozhodnout, jaká písmena ;-). Pohodové předjarní dny

      Vymazat
  5. Šári, krásně to ladí, jsi můj vzor a každodenní inspirace! Díky! A.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky a krásně uklizený stůl... Takhle ten můj bohužel asi nikdy vypadat nebude ;o).
    PS: moc se mi líbí ten tác, to je vážně pecka :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deniso děkuji moc. Mně taky bohužel zas tak dlouho nevydrží a to se snažím uklízet fakt pravidelně, prostě nedá se nic dělat, pracovní nepořádek k práci patří ;-). Křížky miluju taky!

      Vymazat
  7. Sarko, pohoda z fotek dychla az sem, dari se :))

    OdpovědětVymazat
  8. Skvelé a pohodové fotografie, tak ako vždy! Biele kvietky tvoj kútik krásne oživili a s tou pohodou i pitným režimom, akoby si hovorila za mňa :) Prajem pohodové a pokojné dni, pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo ahoooj, bílé květiny miluju, jak jinak :-). Měj se moc fajn a užívej předjarního sluníčka, paa

      Vymazat
  9. Moooc krásné obrázky, hezký týden Lenka

    OdpovědětVymazat
  10. Šárko opět se kochám nad krásnými fotografiemi.Hrníčky jsou úžasné také by se mi moc líbily pro naše holčičky K,B, ale i AB by bylo fajn mít PRO MĚ!
    Krásné dny přeje Adéla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adélko děkuji! Já ještě pořád nejsem rozhodnutá, jaká písmenka potřebuju, ale určitě nějaké musím mít i pro sebe ;-). Krásnou neděli

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.