Pink Spring

Tak mám opět kreativní útlum, v hlavě zatím koncepty budoucího, doma fragmenty zimních dekorací a jen trošku uklizeno. Stále to nechci zakřiknout, ale minimálně jarní náladě už se prostě nevyhneme, pokud nás ještě příroda nepřekvapí. Takže by to chtělo čerstvý úklid, jarní dekorace, svěží vítr v šatníku a kus přírody na stůl. Než přejdu od myšlenek k činům, je ideální čas na malou náladovou koláž v barvě, která mi je i tento rok více než blízká se všemi nezbytnostmi, které se mi víc než líbí...

Od béžové, přes nude pudrovou až k syté růžové, nádherná paleta, která určitě rozzáří letošní jaro nejen u mě doma, těším se moc. Co vy? :-)



16 komentářů

  1. Mila Sarko,
    tak to tedy..fiiii haaa..myslim,ze jen hrisnik by tyto odstiny nemiloval a u tebe tak pozvednou tvuj krasny cerno bily svet,vlastne tvuj vyber je nejen vkusny barvami,ale samo,ze celkovym vyberem,parada.Mej krasne dny,Kati.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo ahoj, no zasnila jsem se :-). Růžovou mám moc ráda a přesně jak píšeš! Mnoho pozdravů, papa

      Vymazat
  2. Ahoj Sari, tak tuto farbu beriem, hned mam lepsiu naladu :)vyber suprovy, ale u mna este vacsi plus za ten droteny kos, uz dlhsie nan pokukavam, asi by som mala prejst k cinu a zadovazit si ho...krasny den prajem a dufam, ze si to priroda uz nerozmysli a zostane uz jarne naladena :)
    pa
    http://trendesso.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. luci viď, náladu určitě zvedne! Já ho mám dokonce doma na focení, je nádherný a navíc se dá použít i jako stoleček. Taky doufám, měj se krásně!

      Vymazat
  3. Krásná jarní barva:)) Opravdu svěží a elegantní:)) Pá L.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný den:) včera jsem dostala náladu taky na jarní výzdobu, tak jsem natrhala větvičky, koupila růžový hyacint a ladila jsem taky do světle růžové. Je to krásná barva jak v kombinaci s bílou, tak s čenou...ještě dokoupit pár maličkostí, ušít pár potahů... Už se těším na tvou opět krásnou výzdobu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moniko přesně tak a ladění pomocí květin je nejmilejší a nejjednodušší základ! Stále jsem nemožná, snad to přijde ;-) Hezký večer

      Vymazat
  5. Šárko,
    opět krásný výběr jak jinak u tebe!Ten polštář je úžasný a po hodinkách také pokukuji!
    přeji krásné a pohodové dny plné sluníčka.Pa Adéla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adélko po hodinkách pokukuju dlouho a snad pokukovat přestanu :-D Polštář je můj top od Tine, doufám, že letos do ČR taky dorazí ;-). Měj se taky krásně a paa u Tebe :-*

      Vymazat
  6. Her var det mye flott inspirasjon:) ! Jeg synes det er så nydelig med denne flotta rosa fargen som kommer til våren 2014:) Har veldig lyst å blande den inn i de grå tonene mine:) Flott bilder du har på bloggen din og mye inspirasjon. Takk, for at du deler disse med oss! Ha en fin kveld. Klem Ann Elin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ann Elin thank you for a kind visit, pink is really amazing especially with the gray color! Have a nice early spring days

      Vymazat
  7. úžasný Šári!!! hned by si vybrala několik kousků ;-) taky mám v plánu určitě si letos pořídit béžové lakovky na podpadku... jen, s otevřenou špičkou. Už je mám i vybrané, ale zatím se na ně chodím jen koukat :D... nejsou nejlevnější :(
    Hezký dny a neboj kreativní nálada se vrátí brzy ;-) paa, moc pozdravů a objetí ze slunečné Prahy :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radunko, no já většinu taky asi budu jen okukovat, ale do těch botiček se fakt vyplatí investovat, když už, tak ať nohy nebolí a jsou jak v peřince! Jo děkuju moc, volám ji volám a ty si odpočiň ;-)

      Vymazat
  8. Tyhle Triwa hodinky mám, jsou světle béžový a vypadají úžasně. Musela jsem je mít, ačkoli hodinky nejsem vůbec zvyklá nosit:-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tak to jsem ráda, že vypadají úžasně, koukám po nich už oprvdu dlouho, tak pevně doufám, že budou stát za to! Díky za tip :-)

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.