Novinky od Tine K

Něco z předvánoc, něco z únorových novinek. Tak dlouho jsem na něco od Tine K Home čekala, takže když už, pořídila jsem si toho víc :-). Její nadčasovost, kterou v ní mám snad už ani zmiňovat nemusím, stejně tak multifunkčnost svícínků a myslím, že ty v bílé vaiantě mě opravdu bavit dlouho nepřestanou, na ty jsem se totiž těšila nejvíc.

No a takhle nějak bych si to u nás doma představovla... Ještě k tomu novou sedačku se dvěma lenoškami, na kterou si asi ještě chvilku počkám a vše už v novém o patro níž.

Konec snění, nádhernou truhlu na kolečkách od HK living, která se mi líbila hned na první pohled mám jenom zapůjčenou na focení pro Nordic Day, takže se na její místo opět vrátí dřevěný stolek naší výroby. Ten sice není tak fotogenický, ale zato náš a já mám věčné dilema, jestli to s ním vydržím nebo ne. Některé věci je prostě asi škoda měnit za líbivější kousky ;-).

Velké polštářky jsou od Broste, vyšívaný černobílý s ornamenty jsem si moc přála, dlouho jsem na něj koukala ve skandinávských interiérech, takže jsem na e-shop objednávala tentokrát hlavně kvůli sobě :-). A má první minivlaštovka nebo spíš minitučňák By Nord, která mi rovněž dlouho nedala spát (hlavně to povlečení) a navíc se stále nemůžu rozhodnout pro ten nej kousek. Ale vypadá to, že už brzy povlékat budu a možná i natírat postel, hurááá, ale  musím to ještě vymyslet...





















Venku je nádherně, růžové hyacinty kvetou jako o život, co víc si při pondělku přát? :-)

 
Úspěšný nový týden vám všem a už ve středu budu losovat výherce
giveaway s Tine K Home
, moc se těším!!!


A děkuji za všechny vaše komentáře i návštěvy, které vám doufám co nejdříve oplatím!



17 komentářů

  1. Ahoj Sari, tak len sa kochat nad vecami od Tiny K., a mat ich tak vsetky doma, juu , to by bolo sveta zit, ale ja viem, aj malickost potesi, a je pravda, ze je krasne, takze hned je lepsi den....
    inak ta truhlica je fakt uzasna, aj ja by som mala dilemu, co doma nechat, uz si nepamatam ten stolik miesto nej, co mas, musim ist pozriet na nejake ine fotky, co mas z obyvaku...
    Krasny den prajem!
    Lucka :)
    http://trendesso.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, mně se toho líbí taky tolik, áááách. Náš stolek zase určitě fotit bude ;-). Pěkný den i Tobě a ať si zase brzy uděláme radost!

      Vymazat
  2. Šárko, moc rada sa k Tebe chodím kochať tou nádherou. Prajem krásny týždeň ♥
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, moc děkuji za milou přízeň a taky přeji pohodové dny ;-)

      Vymazat
  3. Šárka, vankúš s ornamentmi je nádherný. Presne niečo pre mňa. Všetko opäť krásne zladené a tučniačik, ten by sa mi tiež páčil. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko je to moje stará a konečně naplněná láska :-). Jo, tučňáček taky nemá chybu! Někdy fakt člověk zhřešit musí ;-) Hezký večer!

      Vymazat
  4. Ten polštářek, ten mně hodně provokuje :) Asi si ho brzy koupím, protože už to nevydržím :) Moc hezké obrázky. Hezký jarní týden přeji :) Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuji a taky přeji předjarní pohodu, pa u Tebe ;-)

      Vymazat
  5. Tučňáček je nejlepší, miluju ho a přemýšlím o něm už od Vánoc .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti jooo a je fukt jestli pro malé nebo velké, takové miminko se přeci nemůže okoukat! :-)

      Vymazat
  6. Šári, krása! Čisto, lehko, uklizeno, paráda! A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Annie už zase děsný nepořádek, kéž by to chvilku vydrželoooo :-(

      Vymazat
  7. Šári, nádhera ....tvůj blog i bydleníčko je den ode dne krásnější !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko kéž by, ještě tolik zařizování budeme mít před sebou, ale snažím se si to zpříjemňovat po celou dobu. Díky moc! :-*

      Vymazat
  8. Nydelig hjem du har og vakre bilder...:)!!!! jeg er også så glad i Tine-K sine vakre interiør:) Klem Ann Elin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ann Elin welcome and thank you very much! Tine is really my love :-)

      Vymazat
  9. Šári, tahle kombinace mě absolutně dostává. Stůl nemá chybu, brala bych ho z fleku! A polštářky, nebezpečná kombinace nej svícnů a srdcového tácu...nádherné fotky, opravdu mě správně naladily ;). Pa a moc zdravím :-*, M.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.