Malé štěstí

Jak málo někdy stačí ke štěstí...



Nádherně rozkvetlý hyacint, kožené boty z výprodeje, únorové jahody, co chutnají sladce, s láskou vyrobená minimýdélka na rozdávání nebo to, že zítra bude pátek.


Svícen Tine K Home


Boty Reserved


Miska Tine K Home


Vzorečky mýdel MMB Beauty























Jaké malé štěstí potkalo dnes vás? :-)

Mějte se, pa



29 komentářů

  1. Taky mi už vykvetl, škoda, že přes velkou rýmu necítím, jak voní. Ale aspoň se kochám. Botičky krásný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru zajímalo by mě, jestli Ti to i bez rými nevadí, totiž většina holek ho nemůže ani cítít! :-D Děkuju a hezký den

      Vymazat
  2. Ahoj Šárko, mně potkalo štěstí v pondělí a taky včera, kdy mi přišla moje vysněná lampa:) Boty se mi líbí moc. Tento odstín hnědé můžu:)) Krásný dne přeji, Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, to ale není štěstí malé, ale velké!!! Jj, konečně první barvička v mém pozimním botníku ;-)

      Vymazat
  3. Šári, moje řeč! Botky jsou perfektní. Já se raduju ze sluníčka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani na však na Tebe jsem myslela, nevěřila bych fakt, že seženu kožený superbotky za 700, no nekupto! :-D A konenčně odpovídám, nezlob se zlatíčko :-*

      Vymazat
  4. Hezké radostiBotky jsou senzačni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko mám z nich velkou radost! :-)

      Vymazat
  5. Dnes je opravdu krásný den. Nejen že pěkně svítí sluníčko, jarní atmosféru mi doma potvrzují krásně rozkvetlé narcisy. Sluníčko dělá divy i s náladou. ( boty vypadají luxusně!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Táňo určitě a doufám, že toho sluníčka už bude jen čím dál víc! Krásný den

      Vymazat
  6. Chtěla jsem napsat, že mladší chlapeček spinká a velký chlapeček je ve školce v souvislosti s dnešním malým štěstím. Ale už to bohužel neplatí a začíná odpolední směna :) Moc šiky botky! Hezký den Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi Leni, tak si užij alespoň malou chvilku pro sebe;-) Pohodový víkend a pa u Tebe

      Vymazat
  7. Šárko krásné radosti...hyacinty mi voní, botky máš parádní a jahody mám taky :-)...největší malá radost dneška je pro mě nový zub a snad i finální návštěva zubaře !!! I když cenovvě to zas tak malá radost není :-))) Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci gratuluji ke zdárnému ukončení návštěv u zubaře :-D Jojo, někdy jsou nové boty levnější než návštěva zubaře! Užívej domácí pohody se všemi radůstkami, papa

      Vymazat
  8. Ahoj Sari, tak tie topanky su fakt uzasne :)...brala by som aj ja....u mna radost sposobilo len slniecko, inak starsi syn mi horuckoval, takze radosti budu az neskor.....
    Krasny vecer!
    http://trendesso.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci, teda vy si ty nemoci pěkně předáváte :-( Ať je sluníčka víc a nemocí míň, pěkný víkend!

      Vymazat
  9. Já poslední týden ujíždím na hruškách... :) A.

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné boty a ten hyacint je krásný. Mě štěstí potká zítra, a to návštěva mých kamarádek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo děkuji :-). To někdy taky zvedne skvěle náladu!

      Vymazat
  11. Mé "malé" štěstí...Váza od House Doctor, hodinky Triwa, tác na svíčky z Aukra za pár korun a velké, nehmatatelné štěstí (má dcera) mi zvedne náladu každý den několikrát. Boty jsou moc hezký, dřív jsem na tuhle barvu nebyla, musela jsem do ní dorůst. No a sladký jahody v HK? Kde? V neděli máme oslavu druhých narozenin a potřebuju je koupit, tak díky za připomenutí:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jééé, dcera je hmatatelná, ale to štěstí z pusinek, objetí a tak...to je lepší než hodinky:))

      Vymazat
    2. Luci jsou z Penny marketu :-D A většinou akce a musí se rychle sníst, aby se nezkazily. Ale ty pusinky jsou tedy sladší i když Triwa hodinky bych taky brala! :-)

      Vymazat
  12. Šárko, hyacint mi voní, boty jsou luxusní a ty malé vzorečky mýdel jsou dokonalé... Dnes byl krásně jarní den! Pěkný večer!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni děkuji a opožděně moooc zdravím :-*

      Vymazat
  13. Ty malé velké radosti - kdo se umí radovat, umí žít... Krásné radůstky máš Šárko! Co mě dnes potěšilo - kytka od Terčina přítele a vydařený společný oběd.
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko přesně, malé každodenní radosti nám ho prostě zpříjemní ;-). Měj se krásně, papa

      Vymazat
  14. Šári ..... mě bonbóny od manžela k Valentýnu .... i to, že jsem ani jeden neochutnala, protože se na ně vrhli kluci a všechny snědli ..... jsem moc ráda, že je mám ..... samou láskou bych je "snědla" taky .....pa, pa Marki

    PS: Ta prní fotka j naprosto dokonalá !!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét no, tak to bych si taky nechala líbit i když u nás to samé - manžel by dal i snědl, alespoň šetříme kalorie :-D! Krásný den

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.