Insta Time

Jako by toho nebylo málo a tak místo blogu, facebooku nebo pinterestu teď používám čím dál více jako skvělý zdroj interiérové inspirace instagram! Může za to Martina, která mi pěla ódy na nádherné bydlení jedné seveřanky, kterou teď taky denně sleduju společně s mnoha dalšími. Takže jsem muela přeorganizovat aplikace ve všech mých přenosných zařízeních a opět trávím on-line ještě více času. Svůj instagram mám samozřejmě taky a i když pro focení na něj nemám absolutně cit, začíná mě bavit. Je to takový můj soukromý paparazzi, takže pokud se chcete dozvědět, co právě teď dělám, když zrovna nepíšu blog, najdete mě tam. 

Připojte se a dejte mi o sobě taky vědět, já totiž taky moc ráda šmíruju :-)!


Dozvíte se třeba o tom, že jsem si dnes ráno koupila u nás v drogerii tahle nádherná dřevěná vajíčka, která slouží jako podkladky pro slepice, o čemž jsem neměla ani tušení (stejně tak, že je ten proužek a ne ta proužka, fakt sry Marti)...




...že už mám doma své velké dvouleté přání z wishlistu a nejsem schopná ho stále vyfotit...




...díky kterému se mi podařilo ukecat mého milého a konečně přetřít naši starou postel na bílo...




...jak vypadala moje snídaně minulý týden...




...nebo co se fotilo a připravuje se na blog Nordic Day...




Prostě samé důležité věci :-). A jak se máte vy? 
Mějte báječný víkend a děkuju moc za vaši přízeň tady i tam!



Jóó a málem bych zapomněla, adresa je tady: http://instagram.com/sharkamamaisonblanche

18 komentářů

  1. Ahoj Sari, diky za tip, uz Ta sledujem na Instagrame :), pocuj, ta postel vyzera fajn, potom ak budes mat cas len ju odfot, bude krasna, vankus super, co drzis dietu? na ranajky sa ma poriadne najest, ktovie, ci clovek bude mat cas potom pocas dna :) Tebe dietu netreba :)
    juj a skoro som zabudla, co ten tip od Martiny na ten byt Severanky, preskumala by som aj ja:)
    Krasny vikend, pa
    http://trendesso.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci, jé dííík :-). Postel prokoukla a nejlepší je, že když jsem ji zakryla povlečením, tak vůbec nebylo vidět, že je natřená :-D. Dietu nedržím, nejsem schopná poslední dobu jakékoliv disciplíny, takže vespod je pohanková kaše, ovoce, med, oříšky, takže docela vydatná snídaně ;-). Vážně chceš tu adresu znát? Pouze na vlastní nebezpečí: http://instagram.com/skrudla#
      Krásný víkend!

      Vymazat
  2. Hned začínám sledovat! :) Pokud chceš, najdeš mě jako blueberrypinkblog :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Šári,
    máš můj obdiv-
    já od blogu -protože občas nefunguje, utíkám na Pinterest, ale víc
    zdrojů- to fakt už nééé :o)))
    koukám, že už máš povlečení Wolf-já jsem si také přání splnila a veliké (200x200) :o))
    a taky ještě nenafotila!!
    měj se hezky- pohodový víkend přeji!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško mám to tak trochu v pracovní náplni, ale stejně :-D. Jj, mám na dvě postele, objednávala jsem kvůli tomu menší polštáře. Velké musí být bomba, to se těším, až ho vyfotíš, přijdu na návštěvu ;-). Taky fajn víkend a děkuju, že jsi se zastavila :-*

      Vymazat
  4. Skrudlu také sleduju. Narazila jsem na ni úplně náhodou a moc mě baví ;-)Jdou kouknout na Pinterest :-D
    Hezký víkend!!!!
    Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skrudla je fantastická! :-) A náhodou se dá narazit i na mnoho dalších, ou jééé... Taky pěkný víkend a děkuji za návštěvu Šárko ;-)

      Vymazat
  5. Taky patřím mezi insta závisláky ;-) I když se již vzájemně sledujeme, chtěla jsem jen pozdravit! ;-) Instagram je prostě super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sandři no já vím, ale svědčí Ti to ;-), Děkuji za pozdravy, posílám zpět a paa tam :-*

      Vymazat
  6. Sari, uz zacinam sledovat :) a likovat. Na Skrudlu jsem uz jednou narazila a pak zapomnela jeji nick, tak jsem rada za info.
    Ten vlk, no pani....

    Krasny vikend a at zije IG

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko děkuju :-). Tobě nový týden!

      Vymazat
  7. Šári, já jsem prozatím Instagramu nepropadla, ale jen z jednoho jediného důvodu .... nedostatku času .... děkuji za odkaz na ten tvůj, moc ráda se pokochám ....pa, pa a krásný víkend .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki tak to naprosto chápu, jsou to strašné časožrouty! Já děkuji za návštěvu, měj se krásně

      Vymazat
  8. no ja už ani spávať nebudem :))))
    Šárko opäť všetko na 1*, vajíčka sú úplne naj, musím sa dokopať a začať aj na nakupovať jarné deko, nejak som vyšťavená z toho sťahovania.
    Som na novom blogu, dávam si všetko dokopy-upratujem vo virtuálnom živote :), tak ak by si mala chuť kuk, budem rada :)
    http://zuzanahdizajn.blogspot.sk

    krásny zvyšok víkendu
    pa
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi z vajíček mám fakt radost největší. Díky za upozornění, určitě budu pravidelně sledovat, těším se na jarní deko ;-)

      Vymazat
  9. ŠÁRI, MOC TĚ ZDRAVÍM PO DELŠÍ DOBĚ.
    DÍKY ZA INSPIRACI, ALE NEVÍM NEVÍM JAK BUDU VŠE STÍHAT?!
    JE TO ZÁVISLOST, ALE MOC PŘÍJEMNÁ.
    UŽÍVEJ SI JAREM VOŇAVÉ DNY A MĚJ SE PĚKNĚ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohdanko i já Tebe! Jo, doufám, že už nikdo nevymyslí další závislost :-D. Krásné březnové dny

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.