Giveaway s Tine K Home!

Moji milí,
jak jsem vám před nedávnem slíbila, mám pro vás zde na mém blogu Ma Maison Blanche
únorovou GIVEAWAY s Tine K Home
,
která právě začíná! 

Na Nordic Day přibude ještě spoustu krásných novinek z letošní jarní kolekce + doskladněné kousky, které jsou již vyprodány, takže rozhodně bude z čeho vybírat. Jestli máte stejně jako já svých favoritů několik,
věřím, že pak vás tahle skvělá výhra opravdu potěší. 

Že nejste zrovna milovníci značky Tine K Home? Nevadí, ceny jsou totiž rovnou dvě, takže výherci budou také dva!!! :-)



Protože jsem tu ještě takhle velkou giveaway neměla, rozhodla jsem se ji věnovat jako poděkování všem svým oficiálním česko-slovenským čtenářům, kteří jsou pro mě velkou podporou už od samého začátku. Pokud budete chtít soutěžit také a mým čtenářem ještě nejste, není nic jednoduššího, než když se přidáte také ať už skrz google nebo bloglovin´ ;-). A jestli budete chtít, úvodní obrázek můžete sdílet na svém blogu...

Tak a teď už jen stačí napsat mi pod tento příspěvek, jaký vysněný kousek (nebo kousky) byste si za případnou výhru pořídili nejraději? Vybírat můžete ZDE 

A pokud váš profil neobsahuje kontaktní e-mail, prosím přidejte ho také, ať vás o případné výhře můžu co nejrychleji informovat ;-).





A o co vlastně soutěžíme? 


1. cena
Dárkový poukaz v hodnotě 1000 Kč nebo 50 Eur na nákup produktů dle vlastního výběru pouze od značky Tine K Home na www.nordicday.cz



2. cena
Dárkový poukaz v hodnotě 500 Kč nebo 20 Eur na nákup produktů dle vlastního výběru od libovolných značek na www.nordicday.cz





Podrobná pravidla soutěže
  • Soutěž probíhá pouze na blogu www.mamaisonblanche.blogspot.cz a zůčastnit se mohou poze moji ofociální čtenáři z České republiky nebo Slovenska pouze prostřednictvím komentáře pod tímto příspěvkem, pokud splní všechny body viz výše. V případě, že jeden z bodů bude chybět, jeho komentář bude vyřazen, proto prosím opravdu pečlivě vše kontrolujte :-).
  • Komentáře můžete psát od zveřejnění tohoto článku a každý soutěžící se může zůčastnit pouze jednou! Soutěž končí 19. 2. 2014 ve 12:00 hodin, další komentáře vložené po tomto čase nebudou zařazeny do slosování.
  • Slosování proběhne prostřednictvím aplikace random.org, která vybere náhodné číslo odpovídající pořadí výherního komentáře, výherci budou dva a pro každého je připraven jeden dárkový poukaz.
  • Hodnota dárkového poukazu i způsob jeho uplatnění je přesně daný a nelze jej upravovat či směnit za finanční částku. V případě výhry vám dám vědět e-mailem a domluvíme se na dalším postupu. Pokud se do týdne výherce neozve prostřednictvím e-mailu zpět, losování bude opakováno.
  • Za celou soutěž a její pravidla zodpovídám a můžu ji v případě potřeby kdykoliv změnit či ukončit předčasně.




Doufám, že vám giveaway zpříjemní dlouhé zimní dny a udělá vám radost :-)

Mějte se moc fajn a děkuji za vaši milou přízeň!
Paa



141 komentářů

  1. Wow, já bych si za výhru pořídila vonnou svíčku, která mě láká. Zakoukala jsem se taky do stylového pera. Nebudu neskromná líbí se mi vše! Včetně bílého cylindru. Email: Demlovalucie@gmail.com Díky za inspiraci! Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci tu bych taky brala, navíc ještě mají přijít i s typickým ornamentem! Pero už mám doma, konečně ;-). Děkuji za účast, hezký večer!

      Vymazat
  2. Milá Šárko...
    děkuji za krásnou soutěž.
    Mně se tedy líbí spousta věcí, ale opravdu hodně se mi líbí maxi slámové tašky. Na léto by se mi přesně taková hodila.
    Měj se hezky, Martina
    m.svikova@centrum. cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti po těch taky pokukuju, už druhým rokem, snad to dopadne oběma ;-). Krásný den!

      Vymazat
  3. Šárka, krásna súťaž. Ja som práve objednávku na Nordic Day robila, takže nejaké krásne vecičky už mám doma. Zišlo by sa mi viac vecí napríklad guľatá servírovacia tácka alebo vonná sviečka od Tine K. Alebo by som si dokúpila krásne biele šálky s vyobrazením zvierat a uško je chvostík zvieratka. Takže bolo by čo objednávať. Rada sa do súťaže zapojím a skúsim šťastie. Andrea.
    revedevivre@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko koukala jsem, já už mám taky pár vysněných favoritů doma! A hrnky s ocásky si taky moc přeju, potřebuju sponzora, chjo :-). Držím palce!

      Vymazat
  4. Krásná výhra! Kdybych vyhrála, určitě bych si pořídila nějaký svícen nebo broušenou vázu, mám totiž pocit, že přesně něco takového mi doma chybí! :)
    Sleduji jako Blueberry Pink na Google a na FB.
    blueberrypink@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru děkuju za účast a mnoho štěstí!!! ;-)

      Vymazat
  5. Milá Šárko,
    Tine K je skvělá a mně by se vážně hodilo pár svícnů Facet glass:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, bílé jsou jednoznačně moje velké letošní MUST HAVE!

      Vymazat
  6. Od této značky se mi líbí hrozně moc věcí, že ani nevím co první sem napsat. Na mém pomyslném wishlistu jsou ale na předních příčkách jejich plastické svícínky, které jsou prostě úžasné. A možná bych přihhodila i nějakou jejich svíčku. Jinak tě sleduji přes GFC a z případné výhry bych měla obrovskou radost.
    ad.horakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, mně také... Děkuji za přízeň a držím palce ;-)

      Vymazat
  7. Milá Šárko, pravděpodobně bych si pořídila luxusní podložku pod myš. A nebo bych si doplnila sadu marockých misek... Díky za fajn soutěž. Oringle Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Petro, podložka je fakt luxusní a misky mé milované stálice, skvělý vývěr ;-)

      Vymazat
  8. Šárka, priznám, že táto kolekcia je pre mňa moc studená. Ale nepohrdla by som obalmi na kvety.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani tak to chápu, prostě severský minimalismus i když Tine je oproti jiným značkám ještě trochu zdobnější s větším vlivem orientu. Květníčky se hodí vždycky ;-)

      Vymazat
  9. Milá Šárko,
    nepořídila bych si nic, ale do soutěže se i tak ráda přidám.
    Za výhru bych pořídila něco mým oblíbeným bloggerkám, počínaje tebou, Lucie white living, rêve de vivre, Venoška Made, Lucie Living, mode de boulangerie, My One Way a len world of fantasy.
    Ale jestli bude někdy soutěž o výrobky Hübsch, ráda připojím i seznam svých vysněných kousků.

    Děkuji.
    Martina
    Mamaisondereve@email.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, jéé, to je hezké! :-D Tak v tom případě držím palce s druhou výhrou! :-)

      Vymazat
  10. Jeee, tak to ja bych si poridila maxi slamovou tasku, do ni dal modrou piknikovou deku a vyrazila na plaz....a po ceste zpet si natrhala kytky a doma si je dala do vazy Vietnam...
    U mne by spis byla na miste otazka-co bych si neporidila:-))
    tereza12str@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, já už chci léto a jedině s Tine!!! :-) Mám to stejně

      Vymazat
  11. Máte moc pěkné blogy i e-shop. Z kolekce se mi líbí lucerna Morocco. Díky Radka
    r.arni@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko děkuji. Tak ta je absolutně bezkonkurenční!

      Vymazat
  12. Dobrý večer, Šárko, i já se ráda přidám mezi ostatní do soutěže. Z těch mnoha krásných věcí je těžké si vybrat, ale asi bych zvolila hrníčky nebo nějaký pěkný kousek z módních doplňků.

    Přeji hezký večer, Monča
    monulinka@email.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moniko děkuji za Vaše tipy, držím palce!

      Vymazat
  13. Sleduji přes bloglovin. A kdybych vyhrála, tak bych nevěděla co dříve, takže by to vyhrál buď nějaký svícínek nebo svíčka. A na stránky nordic day jsem neměla koukat, protože jsem se zamilovala do hrnečků s plastickým ocáskem, ty jsou dokonalé.
    spagatova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ocáskové hrnečky miluju už dlouho, ale ještě nemám žádný :-(

      Vymazat
  14. Ahojky já bych si pořídila mini slámovou taštičku a krásné mističky :-) sadkova.hanina@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Šári, tomu nejde odolat ..... a protože TineKhome není má oblíbená značka ráda se zapojím do hry o druhou cenu ..., a co bych si za ni pořídila ??? .... To je jednoduché .... něco od mé milované Madam Stoltz .... pokukuju po nějakém dalším domečku .....pa, pa a ještě jednou děkuju za krásné soutěže, které jsi pro nás přichystala ....Marki

    PS:hochova.marketa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko je mi to jasný, takže za druhé. S Tvým štěstím ve hře bych se nedivila :-D

      Vymazat
  16. Šáry, děkuji za tuto skvělou soutěž - soutěžit o takové ceny je vždy adrenalin :-) a to i přesto, že já jsem již svoji objednávku na ND udělala, ale vždy se najde pár kousků, které NUTNĚ musím mít. Já bych asi nejvíce stála o bílý tác se vzorem. Vlaďka. E-mail: staniekl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlaďko já děkuji za účast a bude i pro mě, až budu losovat, těším se a tác mám doma a doporučuju ;-)

      Vymazat
  17. Děkuji za soutěž o krásné ceny! Na značku TineK už jsem se dívala dříve, některé kousky jsou neodolatelné. Nejvíc mě ale oslovily slámové tašky a úložné koše Morocco silver. S pozdravem Klára
    k.klara007@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kláro já za soutěžení. Koukám, že si budu muset s taškou pospíšit, jinak na mě nezbyde! .-D

      Vymazat
  18. Ja by som "potrebovala" asi aj skoro vsetko... Su to nadherne vecicky..
    Janee33@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeni lépe bych to fakt nenapsala :-P

      Vymazat
  19. Krásná soutěž, děkuji za ni:) Nejvíce bych brala asi stylové pero, Svícen glass Lotus, Hrneček Grey stripe Morocco...anna.kaplanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Já bych si přála cokoli s geometrickým vzorem...svícínek, květináč...
    mirka.matuskova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Já mám od Tinušky nejraději misku s ornamenty a pero s pletencem, obojí už jsem si ale před časem pořídila. Pak je nádherná bílá miska nebo váza s kovovým lemem. Ale teď čekám na nějaký pěkný skleněný box, od jedno koho. Nejsem vyhrávací, ale důležité je se zúčastnit. Díky a dobrou Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni za účast děkuji, misku i pero mám a zbožňuji ;-)

      Vymazat
  22. Ahoj, krasny giveaway :), juj, aj cena a tie veci od Tiny su vsetky super, no u mna by vyhrala vonna sviecka a samozrejme lustre, no na tie by som si este musela riaaaadne setrit :), no a samozrejme tacky a stylove pero.....
    Krasny vecer :)
    lucia.grolmusova@googlemail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Vybrat si z mnoha těch krásných kousků,ach jak těžké,brala bych vše ale nejvíc ten krásný nový bílý svícen facet porcelain nebo servírovací bílý kulatý tác s logem
    Hanka Mazlik.hanula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani já naprosto souhlasím, mám to stejně! Tác doporučuju, je úžasný ;-). Krásný den!

      Vymazat
  24. Milá Šárko,
    skvělá soutěž snad budu mít štěstí :-) Mým přáním Tine K Home je vonná svíčka Wish a podložka pod myš Morocco.
    e-mail: Pinosova.B@seznam.cz
    Bára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Báro, výtečný vkus, zdravím a držím palce :-)

      Vymazat
  25. Sarka, krasna sutaz..tesim sa ... klikla som ti tu stranku...neviem si vybrat :) ale kebyze...tak sa mi pacia vonne sviecky (http://www.nordicday.cz/dekorace/vonna-svicka-wish-tine-k-vetsi/) alebo mydla...(http://www.nordicday.cz/dekorace/tekute-mydlo-white-tea-300-ml/... ach..kade co :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi ahoooj, prostě ženské voňavé potěšení ;-). Zdravím moc, papa

      Vymazat
  26. A tak to mě se líbí Servírovací kulatý tác Tine K - denim. A okouzlila mě i text u něj s představou snídaně v posteli. Tak to by se mi fakt líbilo.
    Zdravím a přeji mnoho štěstí.
    Věra
    smerdovav@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Sleduji přes Bloglovin... Nejvíce mě lákají misky nebo slámové tašky :)
    Nei-T@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Bezva soutěž! :) vybrala bych si svíčku Wish a svícen Facet porcelain white a možná ještě misku Morocco :)
    email: evusinka@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Já bych si taky pořídila svíčku (protože jsem nedávno někomu moc záviděla výhru v giveaway - MEADOWS :D :D :D ) a myslím, že bych taky nutně potřebovala tu slaměnou tašku, protože jsem si pořídila předplatné časopisu Dolce Vita a nemám je kam ukládat :-)
    Přeju hodně štěstí s blogem ;-)
    yanouska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Svíčku, tác nebo svícny, prostě cokoliv....Jana Š.

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj Šárko, to jsou krásné zprávy! Soutež, ale i doskladňování Tine K :). Už jsem si něco málo dopřála - dnes by to mělo dorazit a těším se jak malé dítě. Ale určitě bych si ještě vybrala. Moc se mi líbí porcelánový svícen i v tmavé variantě, slámové koše jsou úžasné, vonné svíčky při čekání na jaro jsou dobrým životabudičem a porcelánová váza, ach....Moc zdravím a přeji všem hodně štěstí! Pa, Martina

    OdpovědětVymazat
  32. Dobrý den Šárko.
    TineK miluju, takže bych určitě něco vybrala. Pár kousků je zrovna na cestě ke mně, ale je jich opravdu jen pár, jen co rozpočet dovolí.
    Určitě by se mi líbil ještě třeba bílý tác s logem, stínidlo na lampičku nebo prostě jen další skleněné a porcelánové svícny :-)
    vendula.sotolarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Jak těžké vybrat pouze něco z tolika krásných věcí...ale pokud nebýt člověk náročný... Tak opravdu toužím po Obaul na květiny Phantom a v bílé barvě. ty nemohu již dlouho sehnat. Je to dokonalý doplněk, který s květinou udělá domov ještě útulnější:)
    Zdraví Monča
    Monicicacek@post.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Šárko!! Tine K a jejich keramika! Hrneček Grey Stripe, miska Morocco grey/black, černý květináče ... všechno nádherný:-)
    Ať se daří!
    Monika

    OdpovědětVymazat
  35. Nádherná giveaway, Šárko!! Od Tine K Home bych mohla sepsat dlouhý seznam na wishing list ;-) A taky se moc těším na novou jarní kolekci. Bez rozmýšlení, hned a teď: váza Vietnam! S větévkou modřínu, krásné zimní aranžmá, než dorazí jaro :-)

    OdpovědětVymazat
  36. Dobrý den Šárko, zrovna minulý týden mi dorazili první věcičky od Tine K (pero, batikovaný papír, svíčka). Krása :) Moc by mě potěšil kulatý tac s logem, nebo váza Vietnam a nebo ubrousky. A vlastně cokoliv od Tine K :) Těším se na výsledky. Táňa Strnadlová (tatiana.strnadlova@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  37. Váza Vietnam, hrneček Grey Stripe, miska Morocco grey, svíčka, tác, košík, přehoz...ach jo, asi proto, že jsem váha... nebo taky proto, že je to tak krásné... Pěkný den, m.
    mane30@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Monduelle(@)gmail.com jsem jeste zapomnela dodat.

    OdpovědětVymazat
  39. Milá Šárko,
    sice jsem si už udělala radost keramikou od Tine K, ale ještě pár věcí (= téměř vše z jejich jarní kolekce :-) by se mi hodilo. Třeba ta velká slámová taška, a nebo květníky Phantom jsou nádherné.
    Mějte hezký den a díky za soutěž,
    Radka
    radka.voborna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Tsk tomu se říká soutěž :) Musím říct že díky vám jsem objevila kouzlo černobílé a teď chci mít takové všechno, mě se teda nejvíc líbí kulatý servírovací tác nebo miska morocco, ikdyž svícen Facet je taky krásný :) Onelookinstyle@email.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Mi se moc líbí ty tácy, Šári... Nebo vonná svíčka, to by byl balzám na duši! Hezký začátek nového týdne! L.

    OdpovědětVymazat
  42. Můj vysněný? Rozhodně hrneček s liškou!!
    nika.urbanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Naprostá nádhera. Úplně jsem se zamilovala do misek Morocco. Báječně by se mi hodily k mým rozkvetlým hyacintům :-)
    avondsterblog.blogspot.cz
    avondster@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Sharko, tolik krásných věcí!! No, možná misku Morrocco...;) Prima celý týden!! pvecerova@gmail.com Pa Peťa

    OdpovědětVymazat
  45. Milá Šárko, děkuji za Vaší giweaway.... moc se mi líbí kolekce Morrocco a také jsem milovnicí svíček a svícínků. Anet (patikova.aneta@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  46. Úžasná soutěž o krásné ceny děkuji !!! Určitě bych si vybrala jak od Tine K krásný kulatý bílý tác s logem, nebo vonné svíčky a pero . Co se týče druhé ceny určitě by to byl domeček od Madam Stoltz se dvěma okénky nebo hrnečky s ocásky. krásné dny přeje Dita dita.dvorakova@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Krásná, díky :-)
    Kdybych si mohla vybrat něco z těchto skvostů, tak by to asi byl servírovací talíř či svícínky facet, avšak nádherné jsou všechny kousky !
    Jana, janiej@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Skvela soutez! Ja bych si vybrala kulaty tac a k tomu jeste nejaky svicen a pero. I tak bych ale mela stale dilema, co vlastne jeste prihodit do kosiku :).
    Pekny den, Hana (h.huckova@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  49. Dobré ráno, kdybych vyhrála, tak bych si nejspíš pořídila servírovací tác, nebo svícny Facet. Pavlína (pajushca@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  50. Ahoj Šárko, moje Number One: Svícen Facet a miska Morocco :)
    Děkuji za soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  51. :-) Výborná súťaž... asi to bude veľmi ťažké vyberanie.
    M. /martha.k@centrum.sk/

    OdpovědětVymazat
  52. To je ale situace....:). Favoriti jsou svícny lotus! A hned po tom všechno ostatní :)
    K.

    OdpovědětVymazat
  53. Super, ja by som si vybrala slamennu marocku tasku a facet porcelanovy svietnicek,nejako tak nakombinovala, Dakujem. Krasny den este. Silvia feminiphilosophy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. Asi bych vyzkoušela něco z kosmetiky :)
    sleduji přes gfc-jananulka.9@gmail.com

    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Skvělá soutěž:). Asi bych volila svícny facet,popř.lotus nebo pruhované hrníčky, latte by mi z nich moc chutnalo:). Ale druhou cenou bych taky nepohrdla, na ND mám pár favoritů i od jiných značek... lucie.bastova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Ahoj, pokud bych vyhrála, tak bych měla veeeelký problém si vybrat - chtěla bych úplně všechno! :D ale začala bych asi nějakými svícny nebo úložnými boxy :)

    vlckova.kam@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. Milá Šárko,
    tomu opravdu nejde odolat.-)) tohle prostě musím.-)) moc ti děkuji za tvou nádhernou GA.
    co bych si pořídila?? všechnoooooo.-)) hlavně tedy nějakou vonnou svíčku.-)
    Měj se krásně a můj mejl je a.cisarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Juuuuj, ja chcem asi vsetko :) :) obavam sa, ze jeden poukaz na to vsak nestaci..ale teda asi by to vyhrala slamenna taska, uz si viem aj predstavit samu seba ako s nou pochodujem kade-tade :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Foxie mailík přidávám jako odpověď, aby se mi pak nepletlo losování ;-) mata.holukova@gmail.com :)
      Díky a držím palce!

      Vymazat
  59. Dobrý den Šárko,
    vzhledem k tomu, že ještě nevlastním nic od TineK home a jsem (zatím) jen šmírák :-) Myslím, že bych si na léto pořídila tu parádnickou slámovou maxi kabelu :-* Ta teda je!
    S pozdravem Petra p.sleckova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro zdravím, ta je - i můj favorit, které z nás by neslušela, že? :-) Hezký večer

      Vymazat
  60. Ahoj Šárka, ďakujem zo ♥ za skvelú súťaž.
    moj fav je Servírovací kulatý tác ale taky tak Slámová taška, či obliečky na vankúš.....ale vlastne, čo si budeme navrávať. Súrne potrebujem mať doma všetko :D
    maj krásne dni
    pozdravujem zo Slovenska
    pa
    Zuzka
    {zuzana.hresova@gmail.com}

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi jestli to takhle půjde dál, tak budeme muset šechny pospíšit, jinak nám některá vše vykoupí! :-D

      Vymazat
  61. Krásná GA a krásné věcičky! :) Vybrala bych si buď nějakou parádní tašku nebo doplněk do bytu. Sleduji GFC i FB - Ivana Mikuličková. hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivano děkuji za koment i přízeň ;-)

      Vymazat
  62. Já bych si asi vybrala mističky marocco a taky nutně potřebuju hrníčky s ocásky :)
    soukupova.marketa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markéto o hrnečcích s osásky sním už taky děsně dlouho, snad nám to vyjde ;-)

      Vymazat
  63. Milá Šárko, ceny jsou velmi krásné (jako vždy u tebe) a velmi velkorysé! Poškádlím tedy štěstí!
    Moc se mi líbí dřevěný organizér a zinkové tácy s uchy a mnoho dalšího...
    Moc zdravím, Helena
    davidova.hela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli, jj, výherci budu tentokrát asi závidět i já! :-D Tobě držím palce, papa

      Vymazat
  64. Určitě něco od By nord. Tu značku prostě miluju.
    Evka (Ebohabojova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  65. Šmárjopano, to je komentářů .-) Ale co se divím, když je vypsaná taková hezká soutěž! Kdyby se chtělo štěstí konečně unavit a sedlo by si i na mě, tak bych nevěděla samýma roupama co vybrat - brala bych všechno, protože tento styl miluju, ale to už by mě pak moje drahá polovička asi přizabila :-) Teď mám zálusk na servírovací tác od Tine K Home a servítky, ale chtěla bych i jejich misku, svícny a svíčky... ojééé, toho by se našlo... Tak nezbývá nic jiného než doufat .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci ještě já do toho, tak to vypadá hrozivě, ale budu držet palce. Já taky nakupuju tajně :-D

      Vymazat
  66. ach, tam je tolik krásných věcí. šla bych možná do nějaké deky a nebo do několika drobností - domečky, washi pásky, hrnek, ...
    marketa.botankova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markéto určitě bude z čeho vybírat ;-)

      Vymazat
  67. Ahoj Sarka, krasne veci Sada MarokoSilver nadob by sa mi moc hodila do noveho bytu.
    Eva (erojkovic@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi ta je překrásná, obdivovala jsem ji už loni na skránkách u Tine a konečně je i u nás!

      Vymazat
  68. Zdravím Šárka,
    moje srdiečko piští po tej nádhernej slamenej kabele a ten šálik k tomu :)
    ďakujem za príležitosť, krásne dni :)

    Magdaléna

    magdalenkag@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdaléno taška je jednoznačně i mé další must have!

      Vymazat
  69. Skvělá soutěž. Já jsem se do Tine K Home zamilovala hned při první objednávce slámové tašky. Tentokrát by se mi moc líbily dřevěné krabice, kam bych ukryla všechny svoje poklady... :-)
    misa.indrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo děkujeme za účast, já o nich taky uvažuju do ložnice ;-)

      Vymazat
  70. Milá Šárko, tak této výzvě neodolám...a co bych si za výhru koupila? Vázy a vonné svíčky...nějak se mi jich nedostává :-) a bez nich není nic takové, jak má doma být :-)
    Krásný únor!
    Veru
    vospelova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verčo že by podruhé? :-) Posílám pozdravy

      Vymazat
  71. Šárko díky za giveaway...co bych si pořídila...upřímně by to byl oříšek, líbí se mi toho tolik a taky bych toho tolik potřebovala :-))), ale určitě bych přemýšlela o tužce, svíčce, tašce, váze.....no a ještě mnohem víc.Krásné dny! LucieLiving@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Milá Šárko, moc děkujeme za krásnou giveaway. Dokonce jste mě přiměla, abych se rozhoupala k dlouho odkládanému zaregistrování :-) doposud jsem vás pravidelně sledovala, jen jako čtenářka anonym :-) Co bych si moc přála od Tine K? Nu, úplně všechno - krásný tác, s typickým ornamentem, tužku, svícen, lampu, šátek... :-D Moc vám fandím a mám rodost, že vás nyní budu moci sledovat i na blogu Nordic Day :-) ať se vám daří! Zuzka, mail: info.proentry@email.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Milá Šárko úžasné,
    co bych si pořídila moc se mi líbí tác, slaměné koše a váza!Šárko přesně jak jsi psala v předešlém článku něco na té Tině je!Já ji podlehla.Adéla
    zbobal@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  74. veľmi sa mi páčia sviečky a slámové tašky :) lucinkabalintova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. rada sa zapojím do súťaže .. z kolekcii Tina K Home ma zaujali sviečky, tienidlá a lampy samozrejme + nejaký ten koberček .. z inej kolekcie nejaký ten svietniček
    samozrejme, tieto poukazy by sa dali použiť ako vhodný darček - posunúť ich dalej :)
    Vicky .. drobnostky@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  76. Ahojky ŠÁRKO.
    opravdu krásná soutěž a moc ráda se zúčastním..A co se mi líbí?konvice,slaměná taška,svíčky,polštáře..sovičky...
    přeji všem soutěžícím hodně štěstí..
    brigita.komjathy@seznam.cz
    Krásné dny
    Bi

    OdpovědětVymazat
  77. Hezký večer Šári,
    moc děkuji za milou soutěž a u černého nápisu Tine mám už dopředu mžitky..a občas tedy už i špatný svědomí :o) a jelikož se mi stěhuje Tine už i do ložnice..tak bych ráda přehoz, malý už mám, ale bodnul by ten velký :o))) nebo lustr do obýváku?? nebo elegantní Vietnamka váza s květníky ??..nejlépe oba... prosíííííím :o))..držím palce všem, kdo sní a ví :o) hezký večer do blogu přeje Věrka
    verydekosa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Nemohu Šárko samozřejmě odolat! Moc se mi líbí slámová taška Morocco a také dřevěná krabička Matt. Ráda budu sdílet dál :). Krásný večer! Martina
    MartinaJankova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Dobrý večer Šárko,
    líbí se mi skoro všechno, největší radost by mi ale udělala svíčka Rose nebo svícny Facet porcelain nebo Facet glass... Velká skleněná váza Vietnam by taky nebyla k zahození :-)
    Sleduji na FB a Googlu...
    Hezký večer!!!
    Šárka
    Sarka.Rouskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Ahoj . Aj ja skúšam šťastie. Brala by som čokoľvek čo skrášli moje bývanie a bude to zároveň niečo výnimočné
    petaflak@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  81. Milá soutěž o krásné věci - a kterou si vybrat??? třeba úžasné svíčky....nebo na léto slaměná taška... přehoz do ložnice ... všechno je krásné!!! tak už si jen přeji trošku štěstí při losování ♥
    minefelicite@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  82. Hezký den Šárko! Děkuji za pěknou giveaway... TineKhome si mě úplně získala. Já bych si vybrala buď svícny Facet, nebo skleněnou vázu Vietnam a úžasné jsou i všechny květináče! Už delší dobu sleduji Váš blog a nyní i ND a ode dneška jsem si přidala do sledovaných. Těším se na další skvělé příspěvky, Veronika (veronk83@yahoo.co.uk)

    OdpovědětVymazat
  83. Milá Šárko ,trvalo mi docela dlouho než jsem se pročetla všemi komentáři a přáními ,chvilku jsem váhala zda se také přihlásit ,ale jen chvilku protože by nord je jedna velká nádhera a třeba štěstíčko budou již bolet nožky a sedne zrovna na mě moc děkuji za blog psala jsem již jeden komentář ,ale nezobrazil se tak doufám ,že tu nebude dvakrát krásný den Gábina. gabi.vicar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Však už mě nějaký ten pátek znáš..
    Tentokrát asi nejsem skromná, můj vysněný kousek je stropní lampa Copper !
    Myslím, že by jí to u mě doma slušelo. Nicméně v tom novém doma, však víš :) Je nádherná..
    Výhra by na ni nestačila .. ale kdyby přeci jen patřila mně - zřejmě bych ráda udělala radost někomu jinému.

    Přeji tomu, na koho se usměje štěstí, aby měl z věci, které si za to pořídí upřímnou radost a každý den mu připomínalo, že náhoda a štěstí je tuze prima věc a v dnešní době už velmi vzácná.
    Pusu El.

    OdpovědětVymazat
  85. Dnes jsem objevila blog <3 Tak krásného Valentýna...

    Zřejmě svícen nebo hrníček a nebo to fíkové mýdlo...povlak na polštář a dřevěná krabička <3 Je tam toho hodně, co by se mi moc líbilo :) Je těžké jen tak něco vybrat.

    OdpovědětVymazat
  86. Ahoj, právě teď jsem sem narazila a myslím, že pudu pravidelným čtenářem ;).
    Hrozně se mi líbí ramínko na šaty Denim. To je fakt super :D.
    natysek66@gmail.com

    Naty

    OdpovědětVymazat
  87. Milá Šárko, děkuji za giveaway.

    Mně by se líbila velice zásoba vonných svíček, svícky, které si dokáži představit i jako minivázičky a slaměná taška, se kterou bych chodila pro čerstvou zeleninu na farmářské trhy :) Jenom by ji nesměla objevit moje králička...!

    Hezký den

    H-ana-H

    OdpovědětVymazat
  88. Dobrý den, poslední dobou zbožňuji vše od NordicDay, TineK nevyjímaje, takže se prostě a jednoduše nemůžu nezúčastnit :o) Super soutěž, díky! romi.d@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Krásnou neděli Šárko, prima soutěž o prima ceny na skvělém blogu! A po čem mé srdce touží? Jednoznačně vede slámová taška a servírovací tác.
    Díky za nekonečnou inspiraci.
    marti.uhrova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Hezký den Šárko, děkuju za super giveaway, to si nemůžu nechat ujít :-) mám zálusk na nějaký stojan k lampě. A samozřejmě svícínky Facet, těm se nedá odolat. Jsou tak nadčasové, kouzelné
    mějte se krásně Jitka
    emilystrange@email.cz

    OdpovědětVymazat
  91. Super giveaway.Když bych si směla vybrat tak by se mi asi líbilo http://www.nordicday.cz/dekorace/vazicka-black-birds/ a pak stylové pero,třeba bílé.Pěkný den Dáda
    vanocnikolotoc@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  92. Hezký večer, hezká soutěž, hezká nabídka.Kdybych si měla vybrat, přikláním se...Slámová taška Morocco. Samozřejmě je mnohem víc lákadel, ale já v ní teď v zimě vidím uklizená klubíčka pěkně vedle křesla.Hodně hezkých dnů přeje Jana vitkova.ja@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Krásný den Šárko :)
    To byl opravdu oříšek něco vybrat, když je všechno tak nádherné. Nejvíce mě zaujaly různé svícny a svíčky nebo dřevěná krabička. :)
    Lineejnh@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  94. Přeji pěkný den, výborný nápad tato soutěž. Váš blog sleduji a na Nordic Day s oblibou nakupuji. Z nabídky Tine K bych si ráda pořídila některé ze stylových per a svícen Facet Glass, který má daleko širší uplatnění, a líbí se mi i keramický obal na květiny - netřeskům na terase by to v něm moc slušelo.
    Přeji další skvělé nápady.
    ja22na.jk@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  95. Milá Šárko,sice na poslední chvíli,ale přeci :) ...co bych si pořídila já? Tak to je určo pero a vonnou svíčku,na ty ulítávám :) ...všem zúčastněným přeji hodně štěstí při losování...měj se krásně papa K.♥ klara.zatlik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Ahoj, ďakujem za krásnu možnosť snívania...Môjmu oku by ulahodil svietnik Facet Glass, keramické mištičky, krásny podnos, štýlové pero..krásne veci...všetky...teší ma už len virtuálny pohlad na tieto krásne veci...s pozdravom Maca, dekuji za krásné podívaní k Vám...
    kavickamarcela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  97. Ahojky, rada bych nejaky kousek jako vazicka a nebo neco masivnejsiho.... ale urcite jakykoliv kousek by byl odmenou a velkou radosti... a nejakou zivou kevtinku a uplna balada pro dusi ..:):)

    OdpovědětVymazat
  98. Ahoj Šárko, děkuji za krásnou soutěž :-)
    Vybrala bych si: dřevěnou krabičku matt a servírovací tác denim. Už ten tác vidím na svém jídelním stole...áách
    Moc pěkné věcičky :-) děkuji
    Sandra (sandra@sandraliving.cz)

    OdpovědětVymazat
  99. Milá Šárko, krásná GIVEAWAY opravdu :)) Já mám spadeno na krásný kulatý tác v barvě denim s logem Tine K ...přemýšlím zda větší nebo menší... A pak na svícny Facet...Ty jsou nádherné. Jinak za to vděčím tobě, před tvým blogem jsem tuhle značku neznala....ale stačilo pár kliknutí a láska je na světě :)) Tak třeba budu mít štěstí.... Díky a přeji krásné dny Šárka

    OdpovědětVymazat
  100. Ahoj Šárko, tak na poslední chvíli jdu zkusit štěstí :-) Vše je velmi lákavé,ale nejvíce mne oslovila slámová taška a dřevěné krabičky :-)
    Přeji pohodové dny a děkuji za krásnou soutěž :-)
    Miluš ( janovska.milus@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  101. Jestli stíhám, nevím. Ale asi ty dřevěné krabice. 2olivesblog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  102. Milá Šárko, skvelá súťaž!!! Určite by som si vybrala toho viac....momentálne asi nejakú peknú tácku alebo podnos či misku...inak takmer všetko :D
    dariablaack@gmail.com
    http://www.mothersinprague.cz/

    OdpovědětVymazat
  103. Sarinko, mne by nejvic potesila Pia Wallen :) tak moc, ze bych si I poskocila :)
    Moc a moc zdravim!

    mitliversmukt@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.