Giveaway s Tine K Home - výherci

Konečně! Už mám dvě výherkyně téhle skvělé únorové giveaway! 

Moc děkuji za velkou účast vám všem, za vaše komentáře, sdílení přání a vášní, že jste se k Ma Maison Blanche nově přidali, ale hlavně samozřejmě Martině - majitelce Nordic Day, díky které jsme si mohli zasoutěžit o tyhle nádherné ceny a alespoň na chilku se zasnít!




Ty, kterým se sny splní v realitu jsou:

1. cena
Dárkový poukaz v hodnotě 1000 Kč nebo 50 Eur na nákup produktů dle vlastního výběru pouze od značky Tine K Home na www.nordicday.cz
  
Mirjanka (č. 20)

2. cena
Dárkový poukaz v hodnotě 500 Kč nebo 20 Eur na nákup produktů dle vlastního výběru od libovolných značek na www.nordicday.cz

Anýzovka (č. 35)


(Teď mi do toho volal manžel a já jsem si omylem neudělala printsceen 1. kola losování, takže vše jen napíšu a i když ovládám Photoshop, raději mi věřte prosím...)



Milé dámy, moc vám oběma gratuluji!!! Další info vám obržíte e-mailem a jestli se budete chtít o vaši radost podělit se mnou nebo i s ostatními, pište mi, foťte, budu se těšit ;-).

A nebojte, zase něco vymyslíme!

Ještě jednou díky vám všem.



13 komentářů

  1. Málem jsem spadla ze židle!!!! Vážně já???!!!! Děkujuuuuuu!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirko anóóóóóó!!! Gratuluju ještě jednou ;-)

      Vymazat
    2. Navzdory střevní chřipce je tohle nejlepší den za celý únor!!! Děkuju, Šárko ;-)

      Vymazat
    3. Jaj, no tak to je jasné, zasloužená odměna! :-*

      Vymazat
  2. Obidvom dievčatám srdečne blahoželám a prajem príjemný nákup. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, děkujeme za účast, hezký večer!

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Caroline také moc díky za účast a budu se těšít na příště ;-)

      Vymazat
  4. Tak já jsem - namísto Mirjánky - dočista spadla z gauče!!!!! :-D
    Jéééé, já mám takovou radost!! Já jsem nikdy nic nevyhrála a Provensálec mně vždy říká že to proto že mě má moc rád ;-) Musím to jít prověřit :-D
    To je dneska můj druhý dárek, první byl k snídani od Provensálce k sobotním narozeninám a ke kávě teď mám druhý :-)
    Šárko a Martino, děkuju moooc <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni tak to je paráda! :-D Věřím, že to vaši lásku neohrozí a radost si i tak uděláš ;-). Krásné narozeniny, umíš si tu výhru načasovat, to Ti povím!

      Vymazat
  5. Holkám moc gratuluju !!!! A tobě Šári i Martince moc děkuju za skvělou giveaway !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  6. gratulujem baby...uzite si vyhru...paaa Zuzana

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.