Domeček a druhá věc

Zdravím vás po menší odmlce způsobenou mou další novou aktivitou, kterou někteří z vás s vyjímečnými detektivními schopnosti odhalili opravdu brzy (viď Luci?:-))

Do mého profilu totiž přibyl nový blog, který píšu pro Nordic Day a kromě velké radosti mi způsobuje i příjemnou časovou vytíženost a nemalou trému z nových čtenářů. A protože budu nejenom blogovat, ale také občas fotit všechny ty nádherné kousky, najdete tak moje fotky tady i tam ;-)

Mezi tím vším jsem si stihla vybrat taky několik drobností pro sebe a seznámit se poprvé se značkou Ferm Living. Ačkoliv u mě spíš převládá černobílá barevnost, musím říct, že mě všechny ty pastelové odstíny na jaro opravdu lákají! Co mě na Ferm Living ale dostalo je kromě originálního designu s trendovou geometrií hlavně perfektní kvalita a preciznost, s jakou jsou jejich produkty vyrobeny a krásně a stylově zabaleny, prostě puntíčkáři :-).

Mně nově na stěně visí tenhle stylový domeček, do kterého jsem nashromáždila pár svých malých pokladů a přírodnin. Řekla jsem si, že ani po Vánocích nemusí přijít v zapomnění, protože měděná mě baví pořád ;-)...








No a tohle už je opravdový aktuální stav u nás doma - hromada krásy, práce a nepořádku, kterou se těším, že v nejbližších dnech zpracuju :-).




Zatím se mějte hezky a pa tady nebo tam!

PS: Na novém blogu Nordic Day  právě probíhá Valentýnská soutěž o voňavý růžový balíček od Compagnie de Provence. Nevím, co mě to napadlo, protože já soutěžit nemůžu :-(, ale vy jóóó!!!

14 komentářů

  1. Šárko objevení blogu bylo zcela na náhodě:)) Velmi se mi líbí na poslední fotografii křeslo! Takové bych klidně uvítala i u mě doma:)) Těším se na novinky:) Pá pá Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci mi povídej, bohužel je jenom na návštěvě, navíc potřebuju lenošky, dvě! :-D Měj se krásně, papa

      Vymazat
  2. Šárko, gratuluju. Trémy netřeba :-D A těším se na nové příspěvky tady i na blogu Nordic day ...
    Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári děkuju za podporu, musím si zvyknout no ;-)

      Vymazat
  3. Přeji mnoho úspěchů !
    Apropo domeček máme též ... je v dětském pokoji :)
    Jen není od Ferm, ale na zakázku dělaný :)
    El.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá El, děkuju! O zakázce mi ani nemluv, doma mám truhlářa, pořád mu něco ukazuju a nemá čas, béééé :-(. jinak do pokojíčku taky boží ;-) papa

      Vymazat
  4. Šárko, tobě jde všechno pro co se rozhodneš a co si umaneš a my ostatní se pak jen kocháme.
    Tak hodně zdaru! Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, no doufám :-). Moc díky a přeji hezký víkend!

      Vymazat
  5. Dalsi velka gratulace! Super super. Hned se tam jdu take podivat a zaregistrovat se, abyste mely co nejvic ctenarek a obdivovatelek:) Jste holky uzasne a drzim Vam moc palce! Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuju! Snad se nám to podaří a bude se líbit ;-). Krásný víkend

      Vymazat
  6. Šári, paráda .... ten domeček je nádherný ....stejně jako tvůj druhý blog .....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét no zatím je v plenkách, ale budu se snažit ho taky piplat :-). Fajn víkend a pozdravy posílám!

      Vymazat
  7. Sari, v Tvem podani je to vzdy takova krasa...

    OdpovědětVymazat
  8. Šárko jsi úžasná přeji jen to nej jak blogu tak tobě!
    Šárko na domečky se chystám chtěla bych 2 do pokojíčku stále přemýšlím o velikosti.Krásné dny zdraví Adéla

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.