Zimní upgrade

Vánoce jsou definitivně pryč. Základ všech dekorací jsem u nás doma ale nechala, jen něco víc ubrala a něco málo přidala. Černý stolek se stal mým nejoblíbenějším místem pro dekorace, na kterém je i nejčastěji měním a zároveň nejvýraznějším prvkem v obývací části. Taky mě moc baví na něm fotit. 
Přeci jen, bílá nejvíc vynikne na černé!


Ačkoliv poslední dobou se svými fotkami moc spokojená nejsem, tak jsem tentokrát nemohla vybrat, kterou, takže odpusťte :-).


Peříčka mě stále drží, papírové ozdoby taky a místo zeleného ve vázách mám modřínové větve, které se mi nakonec podařilo najít náhodou na procházce spadané pod velkým nádherným modřínem na místě, kde bych ho vůbec nečekala...









Svícínek, váza, polštář (2/2 ledna), plakát i rám na www.mamaisonblanche.cz


Takže si užívám černobílé zimy a těším se, až s jejím odchodem zase přidám trošku orientu a hlavně velkou radost, kterou jsem si nadělila před Vánoci. 
Ale na to si asi ještě počkám! ;-)


Užívejte zimní dny i vy a fajn nedělní večer!



14 komentářů

  1. Sarko,
    opet u tebe vkusne a ciste linie,u tohoto minimalismu mam vzdy pocit,ze snad ani nelze mit doma neporadek,hi,hi a znovu se opakuji,ze ac cernou vubec nevyuzivam,ty ji pouzivas s noblesou a eleganci a ja se kocham.Pekny nedelni vecer.Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo moc děkuju, to mě velmi těší, že se Ti u mě líbí :-* Já se snažím jí přeci jen doma nemít moc, zato když už, tak si ji vychutnávám a je opravdu výrazným doplňkem. Krásný den!

      Vymazat
  2. Milá Šárko já potřebuji každou chvíli změnu co se týče dekorování... alespoň něco pozměnit! Máš moc krásnou vázu. Hezký nedělní večer L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci já taky, alespoň trošku, změny miluju ;-)

      Vymazat
  3. Šárko, já se taky kochám! Černobílá zima u tebe je nádherná :-). Krásný večer!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni a já děkuju! PS: Ještě by to chtělo novou sedačku, chjo

      Vymazat
  4. Něžné až nadýchaně krásné. Ty to prostě umíš:)

    OdpovědětVymazat
  5. Sari, mile deko jako vzdy. Taky po Vanocich ubiram, kde to jen jde :) a musi to jit jeste vic.

    Krasny start do noveho tydne a tesim se na dalsi dekorovani.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. \markét já taky a pustit se do toho a taky víc obměnit! Měj se bájo

      Vymazat
  6. Elegantní, líbí se mi ten polštář se strome a v pozadí pravé větve ve váze...moc hezké!
    Hezký večer Šárko!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko nojo, v zimě bez listí a jehličí ;-). Děkuju a zdravím

      Vymazat
  7. Milá Šárko, už delší čas jsem členem Tvého blogu a nevím proč , až nyní Tě oslovuji s nápadem. S nápadem možné spolupráce. Jedná se o Tvůj obchod a můj potisk Kornitem v digitální podobě. Kornit je vlastně novinka, stroj ve státech již běžný v Evropě nikoli. Třeba v Polsku, Maďarsku vůbec není. U nás na 4 místech, včetně toho mého. Cena je astronomická, proto ona nedostupnost stroje. Ale výsledek je jedinečný. viz.Nordic polštáře. Zkrátím to: vytisknu úplně cokoliv si člověk vymyslí. A to teď. Jedno tričko, polštář, džíny..atp. vypadne za 50 vteřin. Motiv je stálý, pratelný, TOP. Zvaž to a dej mi prosím vědět. Věrka

    OdpovědětVymazat
  8. Šárko jako vždy nádherné, ten polštář mi leží v hlavě čím dál víc.Posílám spoustu pozdravů pa. Adéla

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.