Sněhová nadílka

Tak takhle krásně to dnes vypadá u nás za okny! 
Zato před okny se mi to vůbec nedaří vyfotit, takže první foto raději černobíle ;-).

Jak jsem slibovala, vybalila jsem druhý kousek mramorového tácu od ASA selection a tentokrát mi na něm dělají parádu vonné svíčky. Jak vidíte tu z H&M a od Tine K Home jsem stále ještě nezapálila :-).







Květináč i tác od ASA najdete TADY


Taky máte rádi vonné svíčky? 
A jaké barvy, značky a vůně jsou vaše nej?


Těším se na tipy a přeji krásné bílé odpoledne!


34 komentářů

  1. U nás jen mírně pocukrováno:)) Šári máš krásné jemné deko! Prima den, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci u nás to taky není nic extra, ale moc hezky se na to kouká ;-). Děkuju Luci, ale to focení proti oknu děs!

      Vymazat
  2. Jemné a krásné. Svíčky kupuji v Ikey a hodně se mi líbí Yankee candle - krásný design, velký výběr vůní a neobsahují škodlivé látky, aspoň deklaruje výrobce.
    http://love-passion-faith.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko vítej, Yankee by měly být přírodní, ale přiznám se, že jsem ještě nevyzkoušela. Ale po obalech koukám taky ;-)

      Vymazat
  3. aká škoda, že môj manžel neznáša vonné sviečky...
    ja síce tiež nemám rada príliš intenzívne vône, ale kávu a čokoládu by som mala rada...
    bohužiaľ nedá sa....preto ani netuším aké vône sú ponúkané

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani já většinou pálím, když ten můj není doma :-D Nebo aromalampu, znám to. Hmmm, čokoláda.... :-)

      Vymazat
  4. Sviečky mám veľmi rada a samozrejme najradšej keď sú biele (môžu byť aj čierne) a ešte k tomu krásne voňajú. Na tú z H&M Home mám zálusk už dlhšie, tak sa isto u mňa objaví. Na sviečkach u Teba doma sa mi páči ten krásne jednoduchý obal, no a všetko nádherne uzemňuje a zároveň podtrhuje mramorová tácka. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko mně se moc líbí ta Tvoje černá hruška :-D! A děkuji má milá, teď v zimě si té jemnosti opravdu užívám ;-)

      Vymazat
  5. Sari, tu od Tiny musis zapalit.... Voni prenadherne!
    At u vas snih vydrzi co nejdele...

    Krasnou stredu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Markét, musím! Jinak mi vyvoní. Tu od Lothantique jsem taky konečně zapálila a vůně je nesrovnatelná s vanilkou z Ikea, z které už mě bolí hlava :-D. Mnoho pozdravů na sever :-*

      Vymazat
  6. Já miluji Yankee candle... Teď máme skořicovou... Takovou zimní, na bílé dny jak stvořená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlo ještě jsem nikdy Yankee neměla, ale zimní vůně si teď dopřávám v aromalampě do sytosti ;-). Krásný den!

      Vymazat
  7. Šárko,
    já svíčkám vonným, jako takovým vlastně ani moc neholduju.
    V létě jsem jednu dostala od kamarádky, ta byla od Yankee candle a ačkoli na jejich vonných voscích ujíždím (to proto ne svíčky, já jedu v aromalampách) jenže po zapálení smrděla až hrůza. Jako když se taví plast. Tuhle jsem si jednu koupila v H&M, ale to zase spíše pro její obal .. do ložnice na noční stolek. Musím říct, že voní jemně .. tak pudrově. Ale to jsem jí ještě nezapálila - tak my drž palce, aby neskončila jako ta Yankee .. která na balkoně hořela, aby odpuzovala hmyz.
    El.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eli já tedy taky hojně využívám aromalampu. To tedy koukám na zkušenost s Yankee. Jo, ty z H&M jsou fakt super :-) Já jsem taky nezapálila, takže držím a jsem zvědavá!

      Vymazat
  8. Krásné aranžmá! A ten mramorový podnos chci! Jenže teď mám příliš velké výdaje a investice, tak musím chvíli počkat. Svíčky miluju, ale nejlépe přírodní. Syntetické vůně mě dráždí :-( Skvělé jsou Papier d'Arménie ve skle 100% čisté a ještě mám ráda svíčky v plechovce Colony.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru moc děkuju :-). Klidně napiš a kdybys nevydržela, něco vymyslíme ;-). Já naprosto souhlasím, krásný voňavý víkend!

      Vymazat
  9. Ahoj Sharko, mám ráda vůně. Teď pálím darované s Ikei s vůní skořice a vůbec mám svíčky ráda..to zátiší na okně je moc prima. Pa Peťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti ahoooj! Děkuji za milou návštěvu, musím oplatit, dlouho jsem u Tebe nebyla ;-). Měj se moc fajn, pozdravy posílám

      Vymazat
  10. Šári, nádherné fotky ..... svíčky miluju .... spíše ty bez vůně ....ale když už mají vonět, tak jablkem se skořicí ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko děkuji, až na tu první :-D. Krásná vůně na tenhle čas! Fajn víkend

      Vymazat
  11. Nádherné okno! Ty to prostě umíš! Má to atmosféru... Svíčky miluji a tu z H&M Home si chci určitě pořídit. Šárko, krásný večer!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni no děkuju, to okno je na mě takové přeněžnělé, ale zpříjemňuje mi to pohled ven do zimy. Já zas Meadows, však víš ;-)

      Vymazat
  12. Šárinko, nádherné fotky! ty svíčky jsou opravdu super , já pálím stále vosky od Yenke.-))taková klasika co se neochodí .-))
    Měj se krásně pa Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko moc děkuji! Každý o tom básní, taky musím konenčně vyzkoušet :-) Hezký víkend k vám

      Vymazat
  13. Šárko, máte krásná okna, jejich výzdoba je taky super. Ale ta okna závidím, mám podobné v plánu v našem novém bydlení, ale muž je proti, tak uvidíme, jak to dopadne:) Jinak svíčku z H&M jsem si slíbila za zkoušky, ale trošku mě děsí, že už jsem ji nenašla na webu, ale tak snad ji mají:) Hezký den, A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Annie moc děkuju, taková moje okenní romantika. Manžel je vyráběl sám a dalo to strašné práce, už jen ten jemný oblouček nahoře. Takže u spodních místností jsme si je už nechali vyrobit na zakázku. Ale jsou úžasná, propouští hodně světla a nemusím mít záclony, což věřím, že tomu pomáhá i to členění.
      Já jsem na webu taky svíčku nenašla, ale v krámu určo mají! Ať vše zvládneš a hezky se odměníš ;-) Papa

      Vymazat
  14. Moc hezké Šárko! Svíčky milujeme asi všechny, ale stejně jako ty si některé prostě šetřím :o) Mám ráda ty z Marks nad Spencer, Terka mi přivezla z USA Yankee candle, ale moc ráda mám i vanilkovou z Ikea.
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli, krásný top výběr. Nojo, máme to stejné ;-). Tak hezkou voňnavou zimu!

      Vymazat
  15. Krásně mile je u Vás! Také pořád u nás svítí a míhají se plamínky ... Nejraději růži, levanduli a vůni bavlny /Flowers Gift/, ale na zahřátí i brusinku či vanilku a skořici ... Hezký týden, Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru vítejte! Tak růži nebo bavlnu si také nechám líbit! Krásné voňavé dny a děkuji za návštěvu :-)

      Vymazat
  16. Milá Šárinko,
    také mám ráda svíčky a konečně jsem zapálila tu od Tine k a musím říct, že voní báječně!Zrovna před chvílí jsem psala sestřičce o svíčky z hm líbí se mi ten obal tak jsem zvědavá na vůni.Jinak svíčky kupuji v Ikea a v Decconcept, ale vozím si i z Norska a ty jsou kvalitní na ty nedám dopustit.Krásné odpoledne u nás mrazivé.Adéla
    P.S. ten mramorový tác je úžasný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adélko já fakt taky musím nebo mi vyvoní! Tak ty norské Ti fakt závidím a těším se na novinky od Tebe. U nás sněhová kalamita! Paa

      Vymazat
  17. Hrozně lituji Šárko, že jsem tvůj blog objevila až teď. Jsem uchvácena tvými fotkami! Ale má to výhodu, můžu si uvařit oblíbené kafíčko a blog si projet pěkně od začátku. Těším se na každý nový článek! Pěkný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro vítej, to tedy budeš mít dlooouhý víkend :-D. Děkuji za milou návštěvu a ať kafíčko chutná ;-)

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.