PF 2014

Tak si teď nemůžu stěžovat, že nemám co na sebe, co číst a prohlížet, že mám prázdnou šperkovnici nebo že došly zásoby kosmetiky. Minulý rok jsem totiž byla nakonec opravdu moc hodná (však jsem si taky dlooouho radost neudělala) a splnilo se mi vše i mnohem víc, než bych čekala. 
Děkuji moc můj Ježíšku!


A hlavně vám všem za to, že jste se u mě zastastavili a popřáli mi krásné Vánoce. Já mám teď výčitky, že jsem ještě nestihla ani odpovědět, že mám čtyři kila navíc a že už to bez vás nemůžu vydržet!

Navíc si musím ještě sepsat zase další přání. Přeci jen, čeká nás všechny celý rok plný nových plánů, nadějí a splněných snů, který je zatím prázdný jako list papíru a je jen na nás, čím jej zaplníme...

Proto zavřete oči, přestaňte se bát a napište opravdu všechno, po čem vaše srdce touží.
Budu vám moc držet palce.

Když budete věřit, určitě se to vyplní!







Krásný Nový rok i celý rok.


19 komentářů

  1. Krásné dárky! Já už na ten list papíru začala psát, protože plán je základ úspěchu. Vlastně už jsem začala dnes prvním příspěvkem na blogu. A o dalších plánech se brzy zmíním. Tak úspěšný rok 2014, Šárko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barčo já to tak dělám už léta a letos vlastně ještě ani pořádně nemám a to mám velké plány! Přeji i Tobě jen to nej na cestě ke splnění všech snů :-*

      Vymazat
  2. Šári, tobě také vše nejlepší do nového roku, ať se ti splní vše, co si přeješ a napíšeš na svůj list... já si taky nějaký musím popsat:-) Moc se těším na tvé další krásné příspěvky a nápady!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani děkuju, moc rráda bych splnila i svůj bloggový plán, snad se podaří ;-)

      Vymazat
  3. Šárko, přeji tobě i všem co máš ráda pohodový, zdravý a úspěšný nový rok.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Heli, i k vám hodně zdraví, pohody a inspirace! Ať se daří :-*

      Vymazat
  4. Ja ti nevim Sary,zda si chci neco psat,nekdy mam krapitek strach,abych tim prani trochu nevydesila a nezakrikla,ale to neva,ja si budu vse prat v duchu,v hlave ...a hlavne,jak psala Viv,neco pro to,nebo spise hodne pro to delat,tak verim,ze se vyplni.Preji prekrasny Novy rok nejen splnenych prani.Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo já to tak dělám od malička, Vesmír to pak líp vidí :-). A když něco změním nebo se to prodlouží, zakládám nový papír :-D. Někdy je taky nejlepší to nechat být úplně, to se pak přihodí takový malý zázrak... Káťo ať se i tobě vše splní, ať už je to velké či malé přání a děkuji za milou přízeň ;-)

      Vymazat
  5. šárka, darčeky perfektné....a nech sa Ti darí plniť si svoje želania....

    OdpovědětVymazat
  6. Šárko, moc krásné dárky! Přeji Ti mnoho radosti v novém roce. Taky věřím, když si člověk opravdu něco přeje, tak se mu to vyplní... Přeji Ti, ať se Ti všechny Tvé novoroční sny splní. Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni i Tobě, budu se těšit na pokračování Vintakelover ;-)

      Vymazat
  7. Sari, vitam Te v novem roce a hned dekuji za mily post. Takove mam hrozne rada :) inspiraci neni nikdy dost.
    Verim, ze oslava Noveho roku byla takova, jakou jsi ji chtela mit a s temi, ktere mas nejradsi.

    Preji ti do noveho roku 2014 plno zdravi, lasky, pohody, radosti a more, more fantazie a tvorivosti.

    Dekuji za mily a inspirativni blog, ktery patri k mym nej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét no trvalo to, děkuju :-). Já i Tobě přeji krásný nový rok a budu se těšit naviděnou u Tebe, papa

      Vymazat
  8. Šári,
    přeji ti krásný a hlavně veselý nový rok ..... a ať se ti i nadále tvá přání a sny plní ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko děkuju, nápodobně určitě :-*

      Vymazat
  9. Šárko, moc pekne si to napísala :) Prajem ti všetko naj v Novom roku, nech sa ti splnia všetky sny. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko děkuji i já Tobě a celé rodině + zdraví dvojnásob ;-)

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.