Novoroční piškvorky

Tak si už od 1. ledna říkám, že si musím vytvořit nový wishlist na tento rok, jenže pořád jsem si nevěděla rady. Pak mi došlo, že mám vlastně přání hromadu a do jednoho jediného by se stejně nevešla. Navíc spousta z nich se zatím ukrývá za mlhavým obláčkem. Mezitím se proto budu snažit ze všech sil vždy darovat sobě to nejlepší a poslat dál ze sebe to nejlepší, aby se co nejdříve mohl rozplynuout...


Takovým mým velkým wishlistem všeho, co si přeju domů nebo na čem ukítávám se vlastně stala moje nástěnka na Pinterestu s produkty, které miluju. A tak jsem si zahrála novoroční piškvorky se vším, co už mám a co bych si letos přála a jsem zvědavá, jak to dopadne. Rozhodla jsem se totiž, že budu investovat do kvalitních a nadčasových kousků, které neztrácejí svoje kouzlo ani s příchodem nových trendů. A tak jsem vlastně zjistila, že mi tam ještě spousta věcí chybí, takže to budu muset honem napravit!!!


No, může se ale taky stát, že budu muset připíchnout sádrokarton, kotel, dlaždičky, vanu a záchod, kuchyňskou linku, lednici, dřez... a všechny tyhle "drobné" nezbytnosti tak přesunout na další rok.

Hmmm, možná to udělám i ráda! ;-)






Jinak vše najdete taky TADY hezky pohromadě.



PS: To mi takhle jednou od Martinky z My One Way přišel domů balíček s bílou svíčkou z H&M home, že prý jsem ji měla ve wishlistu... :-) 



Spoustu splněných přání, rozplynutých obláčků i neočekávaných balíčků přeji také moc vám všem.


♥ ♥ ♥ 

12 komentářů

  1. Šári, tak ať se ti všechny přání podaří splnit! No já spíš redukuju, zdá se mi občas, že toho mám doma nějak moc, tak to uklidím, za čas to zase vytáhnu.....:-) Ale drobné radosti je třeba si dělat pořád, ať si osladíme život. Tak pa a hezký víkend!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani no právě. Proto si říkám když už, tak že to musí stát za to! ;-)

      Vymazat
  2. to je dobrý nápad :-). Já to mám po papírcích a pořád to nějak neubývá :-D. Ale což o tom ten život je dělat si radost :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino já to mám i po papírcích, v mobilu, všude :-D Ale tady to krásně vidím před sebou!

      Vymazat
  3. Šárko to je ale pěkná hra...já si zrovna udělala pro změnu wishlist na zdi nad pracovním stolem :-), ale v Pinterestu to bych mohla taky...ale taky by se v mém wishlistu našlo spousta věcí, které se buď na obrázek dát nedají a nebo když tak nevypadají tak pěkně, ale jsou praktické a potřeba :-). Tak přeji ať přibývají křížky! Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci taky good! Navíc stylové. Ať se fotky mění v realitu ;-)

      Vymazat
  4. Šári, mnoho věcí z tvého wishlistu bych brala taky. Krásně přehledné! Hezký víkend a mnoho pozdravů! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Chá chá jak tohle já dobře znám ;-) a jak Ti rozumím! Já toho mám taky plno, ale občas se mi podaří něco i vyřadit!!! :D Teď si spíš potřebuju po vzoru Marti (za což jsem jí nesmírně vděčná) připíchnout na lednici hubenou babu v pěkným oblečení, abych měla motivaci jako hrom! ;-)
    Jinak seznam máš nádhernej, je skoro stejný jako můj... já doufám, že taky něco letos zase odškrtnu. paaa hezkou sobotu ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, taky dobrý! já si j chtěla dát n plochu monitoru :-D. Ať škrtáme obě, papa

      Vymazat
  6. Tyyyjo Šárko no to je super to musim skusit taky a urcite toho budu mít hafo a snad I něco vyřadim ;-) Koukam že tam máme I pár podobných věcí :-D
    Mej se krasne papa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vladí fakt? Pinterest je prostě bomba, zdravím moc :-*

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.