Něco na té Tine je...

...jen pořád nemůžu přijít na to, co!

Podvědomě ukládám na Pinterstu fotky s jejími produkty a vždy když nějaký na fotce najdu, moje srdce zaplesá. Je mou srdeční záležitostí a proto jsem se rozhodla opět rozšířit svou sbírku o pár nových kousků. 

Možná je to proto, že značka Tine K Home je jiná, nadčasová. 
Dokáže zjemnit přísný moderní interiér i dodá šmrnc útulnému vintage zátiší. A vypadá prostě skvěle. Ať už její polštářky s jemnými vzory, ručně malovaná typická keramika, nezaměnitelné svícny s lomenými ploškami, orientální stolky nebo nádherné precizně zpracované lampy a lustry. Ačkoliv některé její nej kousky nejsou nejlevnější, myslím, že se vyplatí do takové srdcovky zainvestovat. 

I ty nejmenší drobnosti, co od ní mám chci mít na očích prostě denně :-)!




U nás se dá zatím koupit na Nordic Day nebo Bella Rose. Můj absolutní top jsou teď tyhle  
bílé skleněné svícínky! 

Tak snad nám Martina její kolekci ještě rozšíří! ;-)
 








Všechny fotky najdete TADY



 Co vy, líbí se vám, máte ji doma nebo sníte o něčem z její kolekce?

Napiště mi! :-)


 Hezkou středu, paa


29 komentářů

  1. Ahoj Sari, Ano Tina je super, veru ja pokukujem tiez po viacerych veciach, no zatial ma odradzuje cena, tak sa len na fotkach kocham, takze diky za ne, ale teda tymi mojimi srdcovymi slabostami u mna su luster, tacne a kahance..... :) snad ....snad...snad... niekedy budu aj u mna :)
    krasny den prajem! papapa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci ahoj, tak ať je brzy alespoň nějaká malá drobnost doma! ;-)

      Vymazat
  2. Sarko, me se libi taky hlavne ty svicinky (osobne mam ten byli, bile pruhledne a pak jeden pruhledny bezovy) a misky se stribrnym okrajem. Moc se mi libi i jeji lampy, ale ty jsou bohuzel predrazene... Krasne dny preji, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo ahoj, jakoby to ty skandinávské značky věděly a všechny nej záležitosti přeceňovaly naschvál, viď :-(. Mističku jsem u Tebe viděla, je krásná, na zbytek musím mrknout ;-). Posílám pozdravy!

      Vymazat
  3. Moje SRDEČNÍ ZÁLEŽITOST! ;-) nic víc psát asi nemusím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojoj, to bude Ježíšek na jaře :-D

      Vymazat
  4. no je to prostě nádhera :-), vždycky se rozplývám a přemýšlím zda koupit či nikoliv :-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino alespoň maličkost? :-) I když pak už se nedá přestat :-D

      Vymazat
  5. Mně se také zboží této značka moc líbí. Rozhodla jsem se trošku ztlumit barvy u nás doma, a tak přesně tento styl mi velmi vyhovuje.
    Moc se mi líbí půlkruhový stolek a stolek s kovovým "jakoby" tácem nahoře...ten je luxusní...a ten bych moooc chtěla ☺
    Pa Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino to je prostě skvost! Tlumení se mi líbí ;-) Krásný den

      Vymazat
  6. Jsem asi poslední, kdo nemá Pinterest a zatím s tím dokážu žít :-) Každopádne některé kousky bych si určitě vybrala :-) Pěkný večer!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru úplně v pohodě. Je to další časožrout! Já to takhle měla s facebookem, nikdy jsem ho nechtěla, ale musela jsem kvůli e-shopu. Tam mě moc baví, ale jinak moje osoba dělá, že tam neexistuje ;-). Díky Pinterestu jsem přestala ukládat fotky a odkazy do počítače a kupovat tištěné časopisy, inspirace nekonečná!

      Vymazat
  7. Její kousky miluji. Bohužel mám doma jen dva skleněné svícny, menší šedý a větší průhledný. Zbožňuji černobílou ručně malovanou keramiku, proužkované hrnky, tácy s logem, lustry,... prostě téměř vše. Bohužel jsem ji ale objevila až v době, kdy u nás už bylo vše skoro rozprodané :-( Od té doby pokukuji na Bella Rose po něčem novém, zatím bohužel marně. Tak snad se brzy dočkáme :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já musím souhlasit a brzy nám přibudou další radosti ;-)

      Vymazat
  8. Její kousky miluji. Bohužel mám doma jen dva skleněné svícny, menší šedý a větší průhledný. Zbožňuji černobílou ručně malovanou keramiku, proužkované hrnky, tácy s logem, lustry,... prostě téměř vše. Bohužel jsem ji ale objevila až v době, kdy u nás už bylo vše skoro rozprodané :-( Od té doby pokukuji na Bella Rose po něčem novém, zatím bohužel marně. Tak snad se brzy dočkáme :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý večer, já mám malovanou misku a pero s tím pletencem. Jen jsem chtěla černé, ale došlo temně modré, nevím kde se stala chyba. Líbila by se mi ještě svíčka ve skleničce s nápisem Tine K, tak třeba k svátečku :) Uvidíme. Lena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pero bych si taky přála! A ideálně jako dárek, že? :-) Těším se na nový blog Leno!

      Vymazat
  10. Oooo ano. Mam, miluji a jeste budu rozsirovat :))

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné odpoledne milá Šárko,
    je dokonalá tak dlouho jsem váhala,až bylo skoro vše vyprodané a už loni jsem v Norsku obdivovala a držela pár kousků v ruce nakonec jsem místo toho nakoupila kožešiny,ale letos si určitě pár kousků přivezu.Posílám spousty pozdravů a děkuji za nekonečnou inspiraci u tebe!Adéla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Adélko,
      to je škoda, určitě doporučuji, takže přístě neváhej! ;-) Měj se fajn, papa

      Vymazat
  12. Niektoré veci sa mi veľmi páčia, ale zatiaľ nemám doma ani jednu. Asi to budem musieť napraviť. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, myslím, že by jí to u Tebe moc slušelo ;-)

      Vymazat
  13. Ahoj Sari, super clanek:-) Tine je uzasna. Nadcasova. Kvalitni. Uzasne fotogenicka! A pisu to nejen jako prodejce, ale jako fanousek co ma doma mnoho veci a denne je pouiziva! Na jaro jsem objednala pro obchod opravdu hodne veci - keramiku cerno bilou i sedou, lucerny, vsechny mozne svicinky, svicky, lampy, ubrousky, vazy, misky, kose....bude opravdu z ceho vybirat, jsem moc rada, ze se tu v CR konecne Tine dostava do povedomi. Protoze i jeden kousek od Tine dokaze neuveritelne ozivit interier a zarit na kazde fotce! Mej se moc krasne a zdravim i vsechny ostatni fanousky Tine! Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marti, přesně! To je skvělá zpráva pro všechny milovníky a určitě o ní nepíšu naposledy ;-). Děsně se těšíííím :-* Paa a děkuju, že jsi se zastavila

      Vymazat
  14. Šárko, mluvíš mi z duše. Cítím to stejně, poslední dobou ještě nějak výrazněji, prostě Tine nezklame. Vím, že k ní se můžu vždycky vrátit, ona je taková Madam mezi všemi..Pinterest se mi jí už také hemží a těším se, co vše se letos dostane k nám ;). Moc Tě zdravím, M.

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Šárko,
    Tine je součástí nás již několik dní a měsíců a stále chodím a hladím a stále obdivuji a zřejmě dlouho budu ..jsem ráda, že jsem se tak rozhodla :o) pro někoho černo-bílá s divnými tvary, pro někoho nový objev :o) po přečtení nadpisu jsem až nyní nadskočila smíchy, jak někdy myšlenky, fotky a slova stejně plynou ve vícero hlavách najednou, když sledují stejné věci ..ale tyhle nechtěné duplicity snad blogový svět promíjí :o)) krásný večer, Věrka

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.