Mých TOP 10

Buy Less, Choose Well - geniální výrok Vivienne Westwood, se kterým se ztotožňuju čím dál víc. A proto jsem se rozhodla přestat jen kopírovat (plakát od Andyho Warhola byl první a taky poslední), snít (ale přetvářet sny postupně v realitu) nebo dělat kompromisy (které mě stejně vždy uspokojí jen na chvilku) a zainvestovat do designových kousků, které mě oslovují svou nadčasovostí, tradicí, krásou a kvalitou. I přes svou vášeň pro aktuální trendy, velkou přelétavost nebo omezený rozpočet. Protože to bude láska na celý život, nekonečná radost a originál, který je vždy jen jeden! 
(Nebo dva :-))


Tady je mých TOP 10 žhavých favoritů:




1.
Plakát od Davida Ehrenstråhla z kolekce My Guide To New York, který je momentálně vyprodaný, ale může ho klidně nahradit i třeba Ylva Skarp s Creativity - bílým stěnám jednoduchost prostě svědčí


2. 
Přírodní kvalitní vonná svíčka třeba od Toma Dixona s dokonalým obalem, který rozhodně ráda zužitkuju i potom, co svíčka vyhoří :-)


3.
 Malá skleněnoá dóza Iittala Vitriini je naprosto ideální na ukládání všech mých náušnic


4.
 Svícen Heima od Norman Copenhagen, který na Vánoce nahradí svícen adventní a přes rok bude krásným designovým doplňkem


5.
Hrnky s abecedou od Arne Jacobsen nejen na čaj, ale taky na tužky, hyacinty nebo šminky 
- typo to je prostě moje


6.
 Lampička Tolomeo Artemide je mým vysněným kouskem k mému pracovnímu stolu už několik let, 
takže velké Must Have


7.
Miska Czech Republic od Qubusu - miluju bílý porcelán a ještě víc všechno od Maxima Velčovského, takže hezky česky a s vtipem do budoucna rozhodně


8.
Victoria Ghost Chair od Phillippa  Starcka, po které toužím do naší malé ložnice k toaletnímu stolku a v transparentním provedení ji krásně odlehčí


9.
Absolutní klasika Eames House Bird - dekorace stará více než 60 let, takže už opravdu ani se změnou módních trendů nezestárne :-)


10.
A Tray Table od Hay, protože dekorační stolek je ta nejbáječnější věc pro časté změny mých nálad i dekorací





No, ještě mi tu chybí pokladnička. Ale myslím, že když se budu opravdu držet Vivienne, nebudu litovat. I když asi občas nějakou tou zbytečností zhřeším. Uvidíme... ;-)


Dobrou noc a pokud hodláte investovat do budoucna stejně, přeji pevné nervy!


19 komentářů

  1. Hezký výběr! 8 z těchto 10 kousků bych hned brala taky.

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, tleskám za rozhodnutí, sama se jím hodlám řídit. Z tohoto výběru toužím hlavně to plakátech Guide to New York a Paris, či Guide to New York a .The Monumental Guide to New York. Bohužel potřebuju dva vedle sebe, což už je trochu nákladnější, takže si chvíli počkám, ale nevadí. Přeju, abyste si brzy nějakou první položku tohoto seznamu odškrtla jako splněnou. Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlo tak to toužíš úžasně! Já doufám, že se zase brzy budou dát koupit ;-). Tak rychle asi škrtat nebudu, ale bylo by to skvělé!
      Děkuji za návštěvu, krásný večer

      Vymazat
  3. Páni, krásný výběr :o). Obdivuji už jen to, že se Ti povedlo vytvořit seznam pouhých 10 věcí.. To je pro mě zatím nadlidský úkol ;o). Jen tak dál a určitě všechny tyhle skvělé věci budeš brzy mít doma :o).

    Little Live Lady

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deniso no jsou fakt ty poslední :-D. No uvidíme, snad někdy, postupně, jednou... ;-)
      Hezký den

      Vymazat
  4. Milá Šárko,nejdříve bych vám chtěla poděkovat za váš komentář na mém blogu.Taky k vám ráda chodím pro inspiraci i vy to máte doma hezké.Tak zase někdy přijďte budu se těšit.......moc krásný výběr věcí.Krásné odpoledne Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Iveto, tak to mě těší, děkuju :-). Mějte se fajn a pa u Vás!!!

      Vymazat
  5. Mám pocit, že si musím všechno koupit :D děkuju za úžasnou inspiraci. Jedna věc je hezčí než druhá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko vítej, já díky za návštěvu!

      Vymazat
  6. Zrovna nedávno jsem o nadačasových ikonách přemýšlela, když jsem zjistila kolik mých oblíbených věcí mě po roce, dvou, max. třech omrzelo, a už mi zkrátka vizuálně/prakticky nevyhovují. Že musí být opravdu těžké navrhnout něco, co osloví lidi i za další desítky let. Není to žádná legrace.) A z Tvého krásného výběru je pro měj nejkrásnější trojka, pětka a sedmička.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iri je to přesně tak. Vlastně to pak neztrácí hodnotu estetickou i finanční věřím :-) Ano, malé milé drobnosti ;-) Fajn den, papa

      Vymazat
  7. Šárko pěkný seznam, taky bych moc ráda originály, z tvého seznamu teď nejvíc ptáka, ten by byl z mého seznamu asi nejdostupnější :-). Tak ať můžeš brzo něco odškrtnout !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci na ptáka si asi počkám, ale rozhodně mi nesmí uletět! A pokud se u Tebe zahnízdí, dej vědět ;-)

      Vymazat
  8. Ahojky Sarko, tak ten citat ma neco do sebe, ale ja na sobe musim jeste trosku pracovat... Me se moc libi miska ala CZ. Tu si davam taky na svuj seznam... Hezky tyden, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Káťo, qubus má úžasné vychytávky! No jsem zvědavá, jestli vydržím a nepodlehnu jiným nezbytnostem :-). Mnoho pozdravů...

      Vymazat
  9. ŠÁRKO, TO JE PĚKNÝ SEZNÁMEK PŘÁNÍ.
    TAKÉ MÁM JEDEN, VELICE DLOUHÝ...
    AŤ SE NÁM VŠEM VŠE SPLNÍ.
    MĚJ SE MOC HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohdanko ano, určitě, postupně ;-). Moc zdravím, měj se krásně :-*

      Vymazat
  10. Kocky, rezervujte mi taky toho ptaka a zidli... Oj laaaaska.
    Sari, hoodne podobnej vkus mame :)
    Paa

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.