Madam Stoltz jaro 2014

Ty z vás, kteří se už nemůžou dočkat jara a mají rádi osobité bytové doplňky a dekorace dánské značky Madam Stoltz jistě potěší nová jarní kolekce!

Moc se mi líbí, je v ní hodně nových prvků podle posledních trendů a na vlně minimalismu, ale přesto zůstává opět svá. Takže novinky udělají radost tomu, kdo má rád design s nápadem, ale i lehkost stylu, kterou lze dál kombinovat i se zdobnějšími prvky.


Mně ze všeho nejvíc zaujaly dózy do kuchyně s ombré nebo s dřevěným víčkem,




dřevěné polomáčené svícny




dokonalá ptačí krmítka nebo lucerny na zavěšení domů i ven,




skleněné svícny - tzv. "hurricanes", které je možné naplnit i nejrůznějšími dekoracemi




mramorové podnosy a svícínky ve tvaru krychle,




bílá keramika (hlavně mističky) s lomenými ploškami,




bílé plechové retro lucerny,





a hlavně éterická skleněná a peříčková velikonoční vajíčka






s něžnými keramickými kvítky.





Katalog si prohlédnete kliknutím na obrázek nebo TADY





Tak se pokochejte a kdyby jste něco chtěli objednat na e-shop, napište mi.
Alespoň se mi bude vybírat lehčeji ;-). 


Hezký nedělní večer.


8 komentářů

  1. Šári dokonalost. Zaujalo mě snad všechno nejvíce snad ty svícny alá ptačí krmítka. Na velikonoce plánuji nějaké lehké deko v podobě peří. Skleněné svícny znám už z dřívějška líbí se mi moc! Měj se hezky Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci tak to jsem zvědavá! Už aby bylo jaro, snad nás zima ještě nepřekvapí ;-)

      Vymazat
  2. Šárkonejprve přeji krásný rok 2014! No vybrala bych si...spoustu věcí :-)...ale momentálně mě hodně zajímají mramorová prkénka! Přeji krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci i Tobě! Už mám jedno od ASA, ale asi potřebuju další :-D

      Vymazat
  3. Krásný, krásný. Mně zaujaly hlavně keramický misky, domečky a peříčkový vajíčka.)

    OdpovědětVymazat
  4. Mramorová deska, peříčková vajíčka a lomené misky ... to chci mít doma! :-)

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.