Měděné střípky

Jak moc se vždy těším na vánoční dekorace, tak moc se potom nemůžu dočkat, až odstrojím vánoční stromeček. I když si vše před Vánoci opravdu užívám. Následuje totiž motiž moje období. 
Kdy jindy si můžu bílou vychutnat v neomezeném množství než v zimě? :-)

Obvykle nechávám ještě oblíbené ozdoby i malá LED světýlka, přidám trošku zeleně a zatepluji svíčkami, textilem nebo kožešinou.


Tohle jsou poslední měděné střípky z naší knihovny. O víkendu jsem už vše uklidila a teplou měď
vystřídalo nadčasové stříbro. 

Já vím, proč mám interiér zařízený v neutrálních barvách :-)...







Co vy, jak zdobíte interiér po Vánocích? 



Užívejte slunečných dní a mejte se moc fajn.



23 komentářů

  1. Naprosto chápu! Tohle bílé období si opravdu vychutnávám. Já přidala šedou a taky stříbrnou. Zima aspoň doma, když ne venku :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné, sovička i měděná krabička se mi moc líbí :-). Sovičky u mě letos taky vedou ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti mám ráda univerzální věci, což skleněný box je - na svíčku, dekorace nebo kytičku. Děkuju! ;-)

      Vymazat
  3. Krásne fotky, Šárka! A tie pierka...nezaspím dnes :) Prajem Ti do v novom roku najmä zdravie a nech ti to ladí stále tak krásne ako doteraz!
    Janka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani ahoooj, peříčka už mám vlastně všude a pořád! Moc děkuji a přeji také jen to nej :-*

      Vymazat
  4. Sari, I ja se uz tesila na povanocni deko :) vanocniho uz bylo dost :)
    Takze minimalismus bude opet muj kamarad. Krasne deko jsi nafotila...

    Hezky start do noveho tydne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét ano, ano! Děkuju a těším se k Tobě na minimal ;-)

      Vymazat
  5. Ja som sa rozhodla, že si ešte vianočné dekorácie jeden týždeň nechám. Stromček mi vôbec neopadáva, tak mi je ľúto ho už zlikvidovať. A čo bude po Vianociach? Zostávam verná hlavne bielej, trošku čiernej a šedej. Ak nejakú farbu pridám, tak možno až na jar. Máš to šárka veľmi pekné. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko u nás taky neopadával, ale zvadnul :-(. Už jsem viděla hvězdy na nebi, ááách... :-)

      Vymazat
  6. Moc krásné fotky Šárko! I když trochu v jiném duchu, souhlasím s tebou - zařízení je neutrální, protože každé období má u nás ty své barvy.
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli u mně i nálada, takže díky tomu pak nemusím několikrát do roka rozprodávat majetek :-D

      Vymazat
  7. Mě Domi dneska ukecala, že stromeček ještě chvilku necháme.) Hodně dlouho pak naopak plánuju ponechat sněhové vločky zavěšené na větvičkách v karafě a taky ještě pořád mámě nějaký to cukroví.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iri nám už nehezky seschnul, ale jinak bych taky vydržela. Že cukrová vydrželo obdivuju :-)

      Vymazat
  8. Šárko nádhera, líbí se mi hlavně ta sovička! Já už jsem se taky nemohla dočkat, až odzdobím stromeček a teď mám doma jen velkou orchidej v tom krásném květináči Broste od tebe z eshopu a pak dvě malé orchidejky ve stejných Broste květnináčích, ale v menším provedení. V oknech mám ještě pověšené origami dekorace, které jsem dělala a hrozně se mi líbí, tak je tam asi ještě chvíli nechám :-)
    Přeji krásný večer, S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé Simi tak to musí být paráda! Doufám, že jsem neprošvihla fotky na blogu a jestli jsi nefotila, tak se přimlouvám ;-). Krásný nový rok a pa u Tebe :-*

      Vymazat
  9. Šárko, náš stromek už je taky v krbu. Máš to nádherné!! Ty fotky!!! Budu si muset pořídit taky něco měděného, čím dál tím víc se mi to líbí. Krásný večer :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni náš zatím na zahradě a doufám, že se nepotká s dalším jako předloni :-D. Děkuju moc, měj se bájo

      Vymazat
  10. ...nas stromcek padol za obet dnes :), uz som si nan aj zuby brusila, lebo pravdu povediac uz toho bolo aj dost, vianocne dekoracie isli uz vsetky prec, ale jasne, ze povianocna deko bude zimna, aj ked mi uz srdiecko pisti po krasnej jari, ale na to si chcem este pockat, vsetko pekne poporiadku :)
    ...a ako vzdy krasne fotky s este krajsimi dekoraciami...papapapapa
    http://trendesso.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano! No moc děkuji, tentokrát jsem se díky mavému koutu s photoshopem natrápila přiznám se :-P

      Vymazat
  11. Moc hezké. Taky se hrozně těším na to, až všechny dekorace přeskládám a do bytu pustím nový vítr! Ale to si bude muset počkat na víkend, příprava na zkoušky a spánek zabírají veškerý čas... Hezký den, A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Annie vítr a sněhové vločky, viď? :-) Hodně síly a zdaru přeji

      Vymazat
  12. Šári, nádhera ....krásné fotky i dekorace ....u nás prozatím pořád vánočně ...... nějak mě ta zima bez sněhu nebere ..... o víkendu budu odstrojovat stromeček, tak snad to na mě příjde ....uvidíme ... Marki

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.