Full Time bloggerka :-)

Moji milí,
je na čase, abych vám odhalila další malé tajemnství, které přišlo společně se začátkem nového roku. Můj blog Ma Maison Blanche má svého prvního oficiálního partnera! Je jím jedinečný internetový obchod Nordic Day, jehož majitelka Martina k nám do Čech přináší to nejlepší ze současného skandinávského designu, který jak víte je mou největší láskou. Stejně jako můj blog, kterému bude letos už neuvěřitelných šest let a kupodivu mě stále baví a dokonce čím dál tím víc! Proto je tohle spojení rozhodně takovým splněním mého malého velkého snu a hlavně propojením těchto dvou pro mě naplňujících záležitostí.


Moje velmi staré foto z Bella Rose :-)


Jak to vlastně začalo? 
 Před pěti lety jsem byla zblázněná do francouzského vintage a českého selského stylu, jenže u nás moc obchodů nebylo, takže člověk musel spoléhat na vlastní tvořivost nebo sklep či půdu prarodičů. A jedna šikovná maminka na mateřské se rohodla to změnit, takže vznikl malý internetový obchůdek s názvem Bella Rose s prvními kousky od Green Gate, které byly tenkrát u nás absolutím No. 1. A u mě na blogu se jí nejspíš líbilo, protože mi napsala, jestli pro ni nechci nafotit pár fotek. Z těch pár fotek vzniklo naše několikaleté přátelství a kromě stejné barvy a délky vlasů, roku narození nebo stupni workoholismu obě vášnivě propadáme stejným značkám, produktům a novinkám. Dnes je Bella Rose největším internetovým obchodem u nás a navíc má ještě dalšího sourozence v podobě druhého e-shopu s úplně jiným stylem - Nordic Day. I když stále zachraňuju staré smaltované hrnce před vyhazovem, přeci jen je mi dnes styl Nordicu mnohem bližší. Přesto svou porcelánovou sadu Naomi Beige od Green Gate používám dodnes téměř denně a pár mých fotek na Bella Rose naleznete stále! :-D


A co se změní?
 Vůbec nic a vlastně všechno. Mně kromě starosti o grafiku pro BL a ND přibude ještě pravidelná milá povinnost být všem novým trendům nablízku a vám tak přinášet více inspirace, fotek od nás a novinek prostřednictvím mého blogu. Takže se budu muset hóóóóódně snažit kvůli sobě i kvůli vám.
Ale moc se těším!:-)



PS: Pro obdivovatele značky Tine K Home - všechny vaše přání jsou na cestě do Nordic Day a jakmile dorazí první novinky, čeká vás soutěž o její produkty! ;-)


Marti děkujeme!
♥ ♥ ♥

40 komentářů

  1. :-) to je báječná zpráva, tak to se budu moc těšit na nové inspirace ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti to jsem rda, děkuji za přízeň :-)

      Vymazat
  2. Šárka.....to je fantastické.....gratulujem....a držím prsty, aby sa darilo...
    aj mne by sa páčilo také niečo robiť, ale ja som zatiaľ iba také blogerské ucho...jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojda Jani, určitě mám stále co zlepšovat, ale alespoň budu mít důvod ;-)!

      Vymazat
  3. Šári, super! A už se těším na horké aktuality z Nordic Day :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Šárko tak to veľká gratulácia k spolupráci :)

    OdpovědětVymazat
  5. To je skvělá zpráva, Bella Rose i Nordic Day mají krásné věcičky, aktuálně moc toužím po tom mramorovém prkénku z Nordic Day a hledám něco, zač bych se mohla odměnit a dopřát si ho. Moc se těším na nové články a inspirativní fotky! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi myslím, že Ty se můžeš odměnit za cokoliv - minimálně za tu bábovku;-). To jsem ráda, díky!

      Vymazat
  6. Šárko úžasné já mám takovou radost, že jsi to právě ty!Už se moc těším na novinky z Nordic Day a hlavně na Tine K Home.
    Adéla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adélko super, o Tine to totiž nejspíš bude opravdu častěji :-D

      Vymazat
  7. Krásná zpráva. Gratuluji a těším se na novinky.

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluju, Šárko a už se těším na nové inspirace! Nordic Day taky můžu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barčo nedivím se, minimal tam rozgodně vede! ;-)

      Vymazat
  9. Šárko, jsi dobrá!!! Moc gratuluji ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni hahá no budu se muset snažit, jak říkám :-D Děkuju

      Vymazat
  10. Hello Sarko,

    congratulations! :) I like Nordic Day and also cannot wait for the new Tine K Home collections to be available :).
    I will also like to thank you very much for the lovely MMB soap which you have sent me :). Thank you <3

    (Sorry for my english, I understand Czech language perfectly, am just quite bad in writing especially when in a hurry :) ).

    Ciao and best regards,
    Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moniko, to je skvělé! já moc ráda budu sledovat váš blog, je dokonalý!!!
      A snad budu dobře rozumět i polštině ;-) Zdravím moc

      Vymazat
  11. Šárko gratuluji a už se moc těším, Nordic day má úžasné věci! Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
  12. Šárko, to je skvělá novinka, moc Ti to přeju a zároveň se těším, co všechno nám společně přinesete:) hezký den, A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Annie děkuju moc a rozhodně pa u Tebe! ;-)

      Vymazat
  13. Šárko, moc díky za super článek, pěkně jsi to napsala :-) Tu fotku s GG si pamatuju, už tenkrát sis z GG vybrala šedo-bílou kombinaci :-))
    Tvoje práce je celých těch 6 let úžasná a to já děkuji Tobě, že jsi přijala moji nabídku a stala ses členem týmu Nordic Day. Moc se těším! M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to jsem ráda, že se Ti líbí, měla jsem trému :-D. Jj, s šedou přesně tak! Ehm, no jsi zlato :-*

      Vymazat
  14. Šárko, moc zdravím a gratuluji !! Ono ..snové a jedinečné ..je vždy úžasná kombinace, takže směle do toho !! Ať se Vám daří v každém směru a na reportáže se už nyní moc těším !! Na vybalené palety též :o)))
    Hezký večer, Věrka
    PS...a děkuji za velmi milý komentář na blogu !! ani nevíte, jak jste mne potěšila, bylo to povzbuzující pro další plány :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko děkuji za milou podporu! Doufám, že se to ke mně hlavně všechno vejde ;-). Na Vaše plány se moc těším!!! Mějte se hezky a děkuji za zastavení se

      Vymazat
  15. Mila Sarko a Marti, uzasne spojeni, ktere si, troufam tvrdit, nemuze dopadnout jinak nez uspechem. Moc vam obema preji skvelou spolupraci plnou napadu a inspiraci a budu se tesit na novinky.

    Jste holky sikovny.

    OdpovědětVymazat
  16. Skvělá zpráva!!! Šári, moc gratuluji a těším se na tu spolupráci. Nic lepšího nás - nordicžrouty :) - potkat nemohlo ;). Pa, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti děs, má závislost se tímto ještě víc prohloubila :-D!

      Vymazat
  17. teším sa na novinky a nové inšpirácie :) veľmi pekný blog, pozývam ťa ja ku mne: CAMOMILLE BLOG

    OdpovědětVymazat
  18. Nevím, jaká kombinace než MMB a ND by mohla být harmoničtější.) Krása, gratulace a velké těšení na nové příspěvky.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iri momentálně mám trochu disharmonii, tak snad to k té harmonii povede :-D! Děkuju moc

      Vymazat
  19. Šárko, to je moc dobrá zpráva. Gratuluju. Myslím, že budete dobré duo, kterému ladí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kláro obě doufáme ;-) Posílám pozdravy

      Vymazat
  20. Jůůů, Šári, tak to moc gratuluju a už se moc těším na tvé krásné fotky !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko děkuju, příští týden budu mít co dělat ;-)

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.