Dámský koutek

Svůj dámský zkrášlovací koutek v ložnici si hýčkám a občas obměním něčím novým. 
Nejraději mám po ruce a na očích svou sbírku parfémů, kterou jsem nedávno zredukovala na pouhé dva. Protože myslím, že to tak úplně stačí na změnu vůně podle počasí nebo nálady. Jenže Ježíšek mě překvapil a doplnil i třetí. Že prý další level Gucciho.. 
Ten nejenže nádherně voní, ale taky se k prvnímu dokonale hodí, což oceňuju dvojnásob :-). 
(Tati děkuju!)

Šperky jsem přes zimu uložila do bílé šperkovnice a černých krabiček a místo květiny mám v broušené vázičce od Madam Stoltz zlomený lístek zamioculcasu, který mi ve vodě dokonce zakořenil.

Mou nejoblíbenější věcí se ale stal v poslední době jednoznačně tác ASA selection ze sněhobílého mramoru s jemnou žílkou, na který teď nejspíš budu vystavovat úplně všechno a pořád, ačkoliv je to vlastně prkénko do kuchyně :-).





Mramorový tác najdete TADY


Mějte fajn večer a jestli mě pozvete na svou sbírku parfémů, určitě ráda přijdu na návštěvu! :-)


11 komentářů

  1. Dobrý večer, já mám také vždy tak 2 parfémy naplněné a ....a pak asi dvacet prázdných lahviček mých i po mých blízcích, které jsou prázdné a občas si pak čichám k víčkům :) Miluju Chanel - Coco Mademoiselle. Nakazila jsem tím za ty roky i celé své okolí a už ho postupně mají snad všichni. Naposledy teta k Vánocům :)
    Dobrou Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je kouzelný zvyk Lenko :-). Já u jediné vůně nevydržím, ale pak když někde tu "starou" ucítím, připomíná mi to určité období ;-)
      Hezký večer

      Vymazat
  2. ja milujem gucci guilty intense :) prázdne flakóny si odkladám, je mi ich ľúto, veď sú to takmer umelecké diela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nino naprosto souhlasím, mám problém vyhazovat i krabičky, takže teď jsem se opravdu přemáhala :-)!

      Vymazat
  3. Ja jsem taky mela tendenci drive skladovat lahvicky,ale kdyz uz jich bylo moc a zacaly plnit spise lapace prachu,byla jsem nekompromisni,sup s nimi do kose.Nyni mam parfemu krapet vic,ale stejne se nejvice vonim dvema.Muj vanocni top Anicck Goutal a taktez Gucci.Krasne ti zlate krabicky a flakonky ladi do interieru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo je to tak, kupodivu se pak uleví i lépe dýchá. Máš pravdu se zlatou, kdyby taťka věděl... ;-)

      Vymazat
  4. Krásné, a taky nádherně nafocené, zátiší. A ten mramorový tác mi začíná vrtat v hlavě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko moc mě to těší od Tebe! Jak římám, já mu podlehla ;-)

      Vymazat
  5. Nádherně vyfocené zátiší, Šárko! Vidím, že si to nemyslím sama :o)
    Po Vánocích bych měla co fotit,to je tedy pravda, mám ráda Chérie od Diora a mou stálicí je Mademoilselle od Chanelu.
    Tak voňavý večer přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc díky! Coco je úžasná! Hezký víkend, paa

      Vymazat
  6. Šárko, nádherné fotky a styling. Já zůstávám už několik let věrná parfému Angel od Thierry Mugler. Ten tác je moc krásný, taky o něm začínám přemýšlet. Mnoho pozdravů! :-)

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.