Černý žebřík

Potřebovala jsem u nás nějakou malou, ale výraznější změnu. Na nový nábytek si ještě počkám a výměna dekorací mi občas nestačí. Dlouho jsem měla v hlavě žebřík, přesněji staré štafle. Pobouchané, se zaschlou barvou jako netradiční doplněk do ložnice. Je to totiž báječná věc na zavěšení jejrůznějších propriet - od kabelek, přes šátky, šperky až po třeba rozečtené knížky nebo časopisy. Štafle jsem si dokonce vyprosila od mojí drahé polovičky, ale nakonec jsem je tu mít nemohla kvůli nedostatku místa.

Tak jsem zkusila objednat černý bambusový žebřík od Broste, po kterém jsem často pokukovala. A bylo to přesně to pravé! V malé místností působí lehce a díky černé barvě se stal výrazným prvkem. 
No a takhle jsem ho ověsila :-)...




Taky jsem ubrala spoustu zbytečností, přidala trošku růžové a svícínky od Tine K Home z mého převánočního nákupu jsem nakonec použila na štětce. 
Vypadá to hezky žensky, nemyslíte? :-)









Kromě růžové jsem přišla na chuť i kouřovému sklu. A začínám čím dál víc uvažovat, že vyměním také lampičku za mou favoritku od Tine K Home s bílým podstavcem a šedým cylindrem s penízky. 
K šedé stěně by se totiž výborně hodila! 
Někdy snad ;-)...




Mějte se růžově a jsem moc ráda, že jste mou novoroční proměnu přijali pozitivně, děkuju :-*




39 komentářů

  1. Odpovědi
    1. Barčo jen s tou první fotkou jsem děsně nespokojená!!! :-D

      Vymazat
  2. Šári, vypadá skvěle! Taky nosím v hlavě žebřík, jeden menší mám ve stodole a už už se chystám, že půjde na černo .... Tak díky tobě už to možná brzo dotáhnu do konce:-) Hezký den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani tak to je paráda, kdybych doma měla takový, hned jdu do něj!

      Vymazat
  3. Šári žebřík jsem zaregistrovala už dříve a dnes jsem si na něho vzpomněla. Jak jsem uklízela a reorganizovala. Já mám místo žebříku schody, ale kdybych doma neměla schody, na které jsem zvyklá ( beru je jako doplněk) tak bych něco takového uvítala:)) Krásné elegantní deko. Pá Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci přesně tak, zrovna jsem si to říkala dnes u Tebe na návštěvě! :-D

      Vymazat
  4. Rebríky v priestore sú fantastická vec na zavesenie drobností alebo svetielok a potom to spolu vytvára pekný doplnok. Výborné oživenie priestoru a tienidlá od TK sú dokonalé. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, na světýlka jsem zapomněla! Já si fakt snad nějaké budu muset pořídit ;-).
      Hezký večer

      Vymazat
  5. Šárka, čierny rebrík je fantastický....vytvorila si si krásny kútik...

    OdpovědětVymazat
  6. Sharko, super změna. Fakt parádní a šedá, černá, bílá a růžová parádní kombinace. Pa Peťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo tu šedou bych teď ráda víc, k růžové je fakt bomba ;-). Krásný víkend!

      Vymazat
  7. ahoj Šárka.rebrík má u mňa sto bodov,velice pekný.dobrá voľba,fotky sú krásne.prajem pokojný večer.jazmínna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jazmínno zdravím, jsem ráda, že se líbí!

      Vymazat
  8. Ahoj Sarka, je to skvele, rebrik vyzera fantasticky, ano ruzove veci a dekoracie su super, ale aj nabytok,v par skandinavskych bytoch som videla ruzovu sofu, vyzerala fakt skvelo :).....no a tie lampy od Tiny K.....tie jednoducho nemaju chybu a su mojou srdcovkou :)
    Krasny vecer :)
    http://trendesso.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci přesně, jednu fotku s růžovou soffou mám uloženou ;-)! Nojo, růžová to prostě letos vyhrála na celé čáře!

      Vymazat
  9. To je bomba! O žebříku uvažuji taky, jeden už jsem dokonce měla, ale byl napuštěný nějakou zvláštní barvou, která se nedala překrýt. Ale ten bambusový je dokonalý! Šárko, moc krásné fotky! Hezký večer a mnoho pozdravů :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni děkuju, chtělo by to lepší světlo, musím počkat na jaro :-D. Pohodový víkend a pa u Tebe

      Vymazat
  10. Hmmm, jen koukám, jak umí být takový žebříček dekorativní a praktický zároveň.
    Hezký večer Šárko, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli, vystihla jsi to naprosto přesně ;-) Měj se hezky, papa

      Vymazat
  11. Sari, uzasne. Zebrik je neuveritelne in a opravdu vykouzlil z prosturku uzasny a stylovy prostor. Nadherne fotografie, kteryma se vzdy kocham.
    Skvely napad, jak vyuzit Tinu :)

    Moc a moc se mi to libi.

    Skvely patek a jeste lepsi vikend. Mnoho pozdravu, tady od nas

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko děkuji moc i přes moje rezervy. Lampa nebo lustr s penízky je můj vysněný kousek, jen stále hledám to nejlepší místo na takový skvost ;-) Posílám pozdravy na sever

      Vymazat
  12. Shari, trošku růžové je krásné!!!
    A co dokáže takový žebřík!!!
    Moc gratuluji ke krásnému partnerství
    a měj prima víkend!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško děkuju a myslím, že růžové může být klidně i víc ;-)

      Vymazat
  13. Šári, je krásný:) hned jsem si fotku s dovolením uložila, žebřík přijde na řadu v novém bydlení, kde bude tolik prostoru a málo nábytku (nízký rozpočet), že tyhle velké dekorace přijdou vhod... každopádně já budu muset přiložit ruce k dílu a žebřík si vyrobit, na což se těším už teď! Měj hezký den a děkuju za komentáře na blogu.
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Annie no tak to klobouk dolů, přetřít starý bych zvládla, ale vyrobit asi těžko. Ale o to cennější bude ;-) Zasa ráda přijdu a i Tobě fajn víkend

      Vymazat
  14. Šári, je úžasný a tvému bytečku moc sluší !!!! Krásně se tam hodí !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko děkuju a doufám, že už bude brzy z bytečku domeček! :-D

      Vymazat
  15. Jako vždycky - elegantní, jednoduché a velmi působivé. Jak na tu růžovou všude koukám, snad se jí také chytnu ... Ještě chci poděkovat za návštěvy na blogu :) Zdravím Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuju, růžová ja fakt nakažlivá. A zase přijdu ;-)

      Vymazat
  16. Ou, ou, ou... Šári, jako ulitý k tobě! Ať se jen tak neokouká - i když to nehrozí, viď :) Můj "žebříček" v kuchyni ze staré ohrádky na postýlku stále v permanenci, nedám na něj dopustit - skvělý pomocník, němý sluha, dekorace, odložiště... v jednom. Plně chápu Tvé nadšení, protože to zkrátka neodejde a brzy zjistíš další a další využití :) Tleskám! A moc zdravím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marionnetko, taky moc zdravím a ještě víc děkuju za návštěvu! Jo, ten Tvůj nemá chybu, němý sluha, to jsi vystihla dokonale, taky skvěle poslouží ;-). Měj se krásně, papa

      Vymazat
  17. Vypada to skvele! Sarko, zdravim a zpetne gratuluji k Tvemu novemu projektu a zivotnimu kroku. Myslim, ze je to absolutne bajecne! Drzim palce a je mi jasne, ze budes uzasna! Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No né Jani aloooha! Děkuju Ti a moc se těším na další vlnu blogování ;-)

      Vymazat
  18. NÁDHERA, chci ho taky... no asi spíš nutně ho potřebuju :D... úžasný Šári, přesně tohle mám ráda. A s lampou naprosto souhlasím... já jsem se rozhodla pro Tine nad jídelní stůl, je prostě NEJ! Krásný víkend a ještě jednou DÍKY zlato!!! :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na shop by měl přijít ještě jeden kousek, bohužel se toulá v Dánsku zatím :-/. Jo, přesně o tom taky uvažuju!!! Já též děkuju a taky si trošku odpočiň :-*

      Vymazat
  19. Ahoj Šári, ten žebřík nemá chybu. Dobře jsi vybrala, skvěle umístila a nadekorovala!! Já přesně takový chtěla do ložnice místo toho našeho sluhy, ale nevím, jak bych skousla, kdyby na něj manžel odkládal své zimní tlusté vojenské ponožky :D. U Tebe je nádherný a ženský koutek nepostrádá jemnost, která už k Tobě prostě patří ;). Pa a moc pozdravů, M.

    OdpovědětVymazat
  20. Milá Šárka, jemný obláčik ružovej je v tej čierno-bielej kráse proste dokonalý!:-) V mojej (ČB) spálni tiež jeden rebrík stojí, vyrobiť ho bola hotová odysea, ale stálo to za to;-).
    P.S.: A mne sa tá prvá foto s čiernymi Topshop lodičkami a bielobielym stolom práveže páči!:-))

    OdpovědětVymazat
  21. Šári, žebřík je dokonalý !! Dá se na něj ledacos dát a pověsit, navíc je to dekorační doplněk sám o sobě..prostě super kousek !! :o) Marně bojuju s metry v ložnici a to není zrovna nejmenší místnost v domě a tak škrtám a stále měním její obsah :o)) ..doufám, že alespoň postel tam zůstane :o)) krásný večer, Věrka

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.