Broste Spring/Summer 2014

Pohodlně se usaďte, utište svou mysl, pusťte si uklidňující hudbu a ponořte se do světa fantazie. 
Tak na vás totiž budou působit nové fotky od Line Klein pro Broste Copenhagen a sezónu jaro/léto 2013!

Fotilo se ve starém lomu s nadpozemskou atmosférou a tak spíš než produktové fotografie
vznikla malá umělecká díla. 

No posuďte sami... :-)



Co se týče produktů samotných, nová kolekce je plná barev, zemitých tónů i přírodních materiálů. Opět se objevuje surové dřevo, mramor i měď. Také Broste začíná čím dál více klást důraz na ekologický původ, proto začíná čím dál více používat bio bavlnu nebo vyrábí z recyklovaných materiálů. 


Ačkoliv má tahle značka svoje velké osobní kouzlo, je pro mě vždy nejtěžší vybírat. Nejvíce totiž osloví její na první pohled nezajímavé produkty naživo. Protože vše pochopíte, až když obejmete masivní kreamickou vázu, uvidíte její atypickou pórovitou strukturu a zamilujete se.  

Takže pokud opět pomůžete, budu ráda!














Fotky z nové kolekce najdete u mě na Pinterestu TADY

a nový katalog prohlížejte kliknutím na obrázek nebo ZDE


http://issuu.com/brostecph/docs/broste_ss14_-_eng


 Krásný den!





8 komentářů

  1. Sarko,
    to jsou opravdu umelecke fotografie pro narocne zakazniky,jen mam trosicku obavu,aby to oslovilo vsechny zajemce teto znacky,ale kazdopadne za me nadhera a to i presto,ze tento styl u mne doma nepreferuju,ale i tak se me moc libi.
    Kati

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo máš naprostou pravdu, po téhle stránce jsem z toho fakt nešťastná! Obzvlášť, když chci nějakou hezkou fotku s produkty dát na e-shop. Nejspíš budu muset fotit ;-).
      Krásný večer!

      Vymazat
  2. ..........snídali cvrčky, že mají takový nápady !
    Ale jinak paráda
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Jaromilko, tak tenhle obrat slyším normálně poprvé! :-D Já bych se tam hnedka vykoupala ;-). Moc zdravím

      Vymazat
  3. Achich, achich achchch .... nádherný katalog, některé fotky jsou fakt naprosto dokonalé !!!!! Mými favority jsou ty pruhované velikonoční vajíčka ..... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko Velikonoce se povedly! Nedávala jsem je sem záměrně, ty totiž nejsou na střepy, posypané pigmenty nebo zahalené kouřem :-D

      Vymazat
  4. Ahoj Shari,
    plovoucí křesílko-lenošku jsem viděla už u tebe na Pinterest, věnuji se mu celý týden a kooonečně jsem se s ním hooodně skamarádila.. :o)))
    jsem trošku pozadu, ale!!!!
    Fotky jsou povedené a zítra u kafíčka si budu prohlížet katalog!!!
    měj krásný víkend
    Jarka

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.