Vánoce u nás

Moji milí,
i když jsem si přála v množství příspěvků pokračovat taky v prosinci, povinnosti a přípravy byly časově náročné. Už mám ale téměř hotovo a tak jsem pro vás dnes nanosila i dárky pod stromeček a vše vyfotila, abyste
k nám mohli také nakouknout a třeba se i inspirovat...


Jak už víte, letošní Vánoce jsou u nás na měděné vlně. Různé drobnosti v téhle barvě jsem rovnoměrně rozmístila v celém interiéru, aby jsem si tu malou změnu užila, stejně jako všechno vánoční tvoření.




Všechny čtyři svíčky už hoří, opadané větvičky jsou vyměněny za čerstvé a já místo cukroví (zatím) ujídám oříšky a sušené bio dobrůtky z malých mističek Madam stoltz, které ještě dorazily na poslední chvíli.




Když stormeček vybírá můj drahý sám, je vždycky větší :-). Tento rok si vychutnávám krásu zeleného, proto jsem zdobila opravdu střídmě. Taky mám konečně nové led světýlka na zeleném kabelu, takže vypadají opravdu jemně, přesně jak jsem chtěla.




Opět jsem trochu tvořila i recyklovala. Pustila jsem se do výroby papírových hvězd z černého kartonu, měděným sprejem jsem přestříkala plastové koule a z papíru s měděným postřikem vznikla všechna peříčka, kterými jsem ozdobila i dárky. Už mi docházela barva, takže místy prosvítá bílá, ale vypadá to docela zajímavě ;-). Před měděnou neunikl ani bílý polštář, který má teď krásné ombré. Papírových kouliček jsem si pořídila dost, takže zbyly i na stromeček, černé kouličky jsem natírala předloni a placičky s afirmacemi ze samotvrdnoucí hmoty mám z loňska. Takže vlastně výzdoba za pár korun :-)!





Dárky jsem balila včera ve stejném duchu. Do obyčejného balicího papíru, zbylého recyklovaného a pro ty nejhodnější do nádherného přírodního ručně batikovaného papíru Tine K Home, který jsem si ještě schovala do rámečku ;-). Peříčka slouží tentokrát jako jmenovky, stejně tak stromečky z černé vlnité lepenky.
Už jen bílý provázek a větvička ze stromku a je to!








Neodolala jsem a nazdobila jsem ještě Broste demižon ;-),




Možná je už tohle poslední můj poslední post v tomto roce. Ráda bych, aby poslední chvíle před štědrým dnem byly bez starostí v klidu a pohodě, stejně tak mezi svátky, tak nejspíš na chvíli virtuální svět opustím
(snad to vydržím :-)).


Přeji vám proto kouzelné Vánoce strávené s těmi, které máte rádi, ať vám udělá radost Ježíšek a dny volna si moc užijete a odpočinete si! 


Svítí mi tu světýlka, vánočním kořením voní aromalampa, poslouchám chill out a svého milého mám konečně doma, prostě to miluju a všechny starosti alespoň na pár dní hodím za hlavu, aleluja...


Krásné Vánoce vám všem!




23 komentářů

  1. Šárko, také přeji příjemně strávené Vánoce a do nového roku hodně krásných chvil. Výzdoba je parádní. Hana

    OdpovědětVymazat
  2. Toto je moja predstava o dokonale nazdobenom živom stromčeku, nič navyše presne tak akurát. Tiež chválim adventný svietnik na medenej tácke, krásny jednoduchý. Ja som v trendoch zrejme o rok pozadu, lebo tento rok som pridala trochu zlatej do nášho bývania, no možná o rok to bude medená :)) Prajem ti krásne, pokojné a radostné Vianoce v kruhu tvojich najbližších. Renata

    OdpovědětVymazat
  3. Jak jinak, než stylově... Šárko krásné Vánoce. Měj se Lucie

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Šárko,
    jako vždy náádhera a tvůj nenapodobitelný ,,rukopis´´ zdobení je nepřekonatelný. Máte nádherně rostlý stromeček.Moc jsem se těšila. Musím se přiznat, že tvá peříčka, která jsi vyrobila na dárečky mě tak nadchla, že jdu na ně :D
    Přeji ti krásné vánoce a užij si je do poslední chvilky.
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  5. Šárko i Vám přeji nádherné Vánoce a v novém roce se budu těšit :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Šárko, tvůj originální styl se prostě nezapře! Moc se mi líbí, že jsi odvážná a nebojíš se jít i do netypických vánočních barev a dekorací. Vše působí krásně sladěně, moderně a zároveň jednoduše...přeji ti krásné Vánoce! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Šárko, máš to nádherné! Demižon je super, u nás ho zítra vystřídá stromeček, protože místa máme málo :-) Přeji klidné svátky a užívej si odpočinku.

    OdpovědětVymazat
  8. Šárka, krásne, nežné, jemné a elegantné. Prajem Ti krásne Vianoce. Andrea

    OdpovědětVymazat
  9. Šárinko, moc krásné to u vás máte.
    Tak elegantní, tak čisté, opravdu moc krásné!
    Krásné Vánoce má milá.
    papa ajka

    OdpovědětVymazat
  10. Šárko, nádherně nazdobeno, stromek je jak z časopisu. Přeji krásné a klidné Vánoce ♥ Monika

    OdpovědětVymazat
  11. Krasny stromcek, a zabalenie darcekov elegantne, co sa tyka dekoracie, ja stale zeriem medenu tacku a sviecky na nej a tie male misky su chutne :) a co je super je to pierko na stromceku, super napad :)
    Aj tebe a tvojej polovicke prajem krasne Vianoce a hlavne si oddychni :) pa

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné Šárko. Přeji ti krásné Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
  13. Mila Sarko, mas to krasne! Jezisek urcite prijde! Preji tobe a tvym blizkym pohodove svatky, Katerina

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné, stylové. Nemůžu se vynadívat na ten vzorovaný balicí papír. Vlastní výroba předpokládám. Hezké Vánoce!

    OdpovědětVymazat
  15. Pro ty nejhodnější.)) To by mě zajímalo, kteří to budou:) Výzdoba krásná, text mile pozitivní, prostě krása. Tak si to moc hezky užívej, krásné Vánoce přejeme!

    OdpovědětVymazat
  16. Šári, nádhera, k vám Ježíšek bude určitě pospíchat! Krásné Vánoce!

    OdpovědětVymazat
  17. Šárko,
    krásné měděné Vánoce přeji ♥
    Moc hezky zabaleno a přichystáno máš...
    L.

    OdpovědětVymazat
  18. Šárko, krásné Vánoce a hlavně hodně pohody a úspěšný rok 2014 (ve všech směrech) !

    OdpovědětVymazat
  19. Šári, máš to nádherné !!!!! I tobě krásné Vánoce !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  20. ŠÁRINKO, KOUZELNÉ VÁNOCE PŘEJI.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  21. Šári, nádherne ozdobený stromček!
    Prajem veselé a pokojné Vianoce plné lásky! L

    OdpovědětVymazat
  22. Šárinko, byla jsem tu už 22., ale nestíhala jsem komentovat, tak jsem se jen kochala. A kochám se znovu, protože u Tebe je to vždycky jako v pohádce. Máš nádherný stylový domov...
    Přeju Ti nejkrásnější nový rok, ať je plný zážitků, lásky a pohody.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  23. Sharko, přeji nám všem , abychom rok 2014 prožili s láskou, poctivě, s pokorou a v úctě k sobě i k druhým,potom se radost,štěstí a zdraví dostaví ze srdce Mokopa

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.